יום שישי , מרץ 29 2024

יוני בערוץ יס קולנוע ישראלי

היילייטס יוני 2016 – yes קולנוע ישראלי

 

תפוחים מן המדבר((הסרט) בכורה טלוויזיונית! שבת, 18/6 ב- 22:00

בכורה טלוויזיונית לסרטם המצליח והמרגש של אריק לובצקי ומתי הררי, המבוסס על ספרה של סביון ליברכט ובכיכובם של: מורן רוזנבלט (חתונה מנייר), שלומי קוריאט, אלישע בנאי וריימונד אמסלם.

בן זקן בכורה טלוויזיונית! שבת 25/6 ב-22:00

בכורה טלוויזיונית לדרמת הביכורים המוערכת והמרגשת של אפרת כורם. אלירז שדה כובש את המסך בהופעתו הראשונה בקולנוע כאב חד הורי המתקשה לגדל את ביתו בת ה-11.  

 

פה זה לא אירופה – ספיישל סרטי כדורגל יום שישי 10/6 לאורך כל היום

נבחרת ישראל אולי לא העפילה ליורו השנה אבל זה לא מה שימנע מאתנו לחגוג את פתיחת אליפות אירופה עם נבחרת עטורת כוכבים ומיטב סרטי הכדורגל הישראלים. בין הסרטים: "שושנה חלוץ מרכזי", "בית"ר פרובנס", "וסרמיל", "גמר גביע".

 

מדברים סרטים החל מ-2/6 ובכל יום חמישי בשעה 21:30. סדרה חדשה בבכורה!

סדרה דוקומנטרית רחבת היקף על גדולי הבמאים והבמאיות של הקולנוע הישראלי. שיחות אינטימיות עם היוצרים שמאחורי הסרטים הכי משמעותיים בתרבות שלנו, שמכילות רגעים של כנות ופתיחות יוצאי דופן על תהליך היצירה והסרטים, על הדרמות, הקשיים, ההצלחות והכישלונות מאחורי הסרטים שכולנו גדלנו עליהם.   הסדרה מלווה בקריינות של ליאור אשכנזי.

יוצרי הסדרה: יאיר רוה ואריק ברנשטיין.

מפיקי הסדרה: משה אדרי ולאון אדרי .  

 

פרקים עם: אבי נשר, יוסף  סידר, אסי דיין, מנחם גולן, שבי גביזון, בעז דוידזון, אורי ברבש,  איתן פוקס, ניסים דיין, שמי זרחין, רשף לוי , יצחק צפל ישורון , מיכל בת אדם, ערן קולירין ,רונית ושלומי אלקבץ .


 

תפוחים מן המדבר בכורה טלוויזיונית! שבת, 18/6 בשעה 22:00

בכורה טלוויזיונית לסרטם המצליח והמרגש של אריק לובצקי ומתי הררי, המבוססת על ספרה של סביון ליברכט ובכיכובם של: מורן רוזנבלט, שלומי קוריאט, אלישע בנאי וריימונד אמסלם (שניהם היו מועמדים לפרס אופיר על תפקידם בסרט). הסרט "תפוחים מן המדבר" מביא את סיפורה של רבקה אברבנאל, בת יחידה להורים מבית חרדי ירושלמי שמואסת בחייה. היא נחשפת בחשאי לעולם החילוני, ומתיידדת עם דובי, קיבוצניק צעיר מדרום הארץ. אביה הוא איש נוקשה ומריר, חושד שבתו הולכת "בדרכים עקומות" ומחליט לשדך אותה לשאלתיאל, אלמן עם ילדים. אמה ויקטוריה מזדעזעת מהרעיון, אך לא מעזה להמרות את פי בעלה. כשרבקה שומעת על השידוך היא בורחת אל הקיבוץ בו מתגורר דובי. רגע האמת מגיע כשמשפחתה מגלה היכן היא נמצאת. העימות הקשה מוביל לחשבון נפש ומציאות חדשה.

 

פה זה לא אירופה – ספיישל סרטי כדורגל יום שישי 10/6 לאורך כל היום

אליפות אירופה לכדורגל היא אחד מאירועי השיא של הספורט  העולמי, מאות מיליונים מכל רחבי העולם יישאו את עיניהם לצרפת שם מתקיים הטורניר היוקרתי המתרחש רק פעם בארבע שנים. כל עולם הכדורגל יהיה הקיץ בצרפת, הנבחרות הטובות ביותר, השחקנים הגדולים והמפורסמים בעולם ומאות אלפי אוהדים לבושים בדגלי המדינה מעודדים ושרים וצובעים את ערי צרפת במאות צבעים ססגוניים. כולם יהיו שם, טוב כמעט כולם. נבחרת ישראל לא תהיה שם. אבל yes  קולנוע ישראלי מארגן לכם חגיגת כדורגל אמיתית על טהרת הכחול לבן. ביום הפתיחה של היורו, ה-10.6 נקדיש יום שידורים מיוחד לסרטי הכדורגל הישראלים הגדולים של כל הזמנים, מגמר גביע ועד שושנה חלוץ מרכזי. אז תצטרפו אלינו, ואל תשכחו שהכדור הוא עגול וקולנוע משחקים 90 דקות. או משהו כזה.

 

יום שישי 10.6  

13:30  מלך השכונה. דרמת טלויזיה של אריק לובצקי (תפוחים מן המדבר) מספרת על ילד שחי בשכונת מצוקה, מוקף בפשע וסמים וחולם להיות כוכב כדורגל. עם: בני דן. 1994

 

14:20 כוכב השחר.  דרמה. מאבקו של אלי לטיהור שמו של אביו הדייג, שנפל קורבן לטיפה המרה. מאבק העובר דרך מועדוני הזמר ומגרשי הכדורגל ביפו. עם: אשר צרפתי, נועם קניאל, יוסף שילוח, ריפעת טורק. במאי: עקיבא ברקין. ישראל, 1980

 

15:40  וסרמיל. וסרמיל מספר את סיפורם של שלושה נערים בשכונה בבאר שבע המחפשים את דרכם בין תקווה לייאוש, במציאות חיים קשה כאשר חבל ההצלה היחיד הנראה לעין הוא הכדורגל. עם: דוד טפליצקי, עדיאל זמרו. בימוי: מושון סלמונה. 2007

 

17:15 בית"ר פרובנס. איתי תורג'מן וזאב רווח מככבים בדרמת הכדורגל זוכת פרסי אופיר. חייהם של שחקני קבוצת ליגה ג', משתנים לעד לאחר שהם מוגרלים בשמינית גמר גביע המדינה בכדורגל למשחק היסטורי נגד מכבי תל אביב.  במאי: אורי ענבר . 2002

 

18:40 השכונה שלנו. קומדיה. הרבה תושבים בשכונה, וכולם עסוקים במצב קבוצת הכדורגל השכונתית. עם: שייקה אופיר, גדי יגיל, שייקה לוי, גברי בנאי, ישראל (פולי) פוליאקוב, דבורה דותן. במאי:אורי זוהר. ישראל, 1968.

 

20:20 ילדי CCCP. בכורה בערוץ – דרמה. ברחובות העיירה נתיבות משוטטת חבורת צעירים, עולים מחבר העמים, ומחפשת צרות, ואם לא, אז הצרות מחפשות אותם. עם: דניאל ברוק, ארתור מרצ'נקו, ולדימיר פרידמן. במאי: פליקס גרצ'יקוב. ישראל, 2005.

 

22:00 שושנה חלוץ מרכזי. קומדיית כדורגל שוברת קופות בכיכובו של אשרי כהן המגלם את שושנה, שחקן כדורגל שבעקבות חוב למאפיונר מחויב להתחזות להומוסקסואל. עם: אלי פיניש וגל גדות. בימוי: שי כנות. 2014

 

23:40 גמר גביע. דרמה. שנתיים מתכונן כהן לגביע העולם בכדורגל אך בקרב עם חוליית אש"ף בלבנון הוא נופל בשבי. שם הוא מוצא שפה משותפת עם שוביו המעריצים גם הם, את נבחרת איטליה. עם: משה איבגי, מוחמד בכרי. במאי: ערן ריקליס. ישראל 1991.

 

01:30  זרים. דרמה. שישה ימים בחייהם של אייל, קיבוצניק ישראלי וראנה, פלסטינית החיה בפריז, על רקע משחקי גמר גביע העולם בכדורגל. עם: לירון לבו ולובנה אזאבל. בימוי: גיא נתיב וארז תדמור (הבן של אלוהים). 2007

 

בן זקן-בכורה טלוויזיונית! יום שבת 25/6 ב-22:00    

בכורה טלוויזיונית לדרמת הביכורים המרגשת של אפרת כורם, המספרת על שלומי בן זקן (אלירז שדה), אב חד הורי שמגדל את רוחי, בתו היחידה בת ה-11 בבית אימו באשקלון. שלומי נאבק בעצמו ובסביבתו כדי לשמור את בתו בחזקתו אך גם מכיר בחוסר היכולת שלו לתפקד כאב ולהעניק לבתו היחידה הזדמנות וחיים טובים יותר, כמו שהיה רוצה לעצמו. האם יצליח לשחרר את בתו, ולהעניק לה חסד לו הוא לא זכה מעולם?


 

מדברים סרטים סדרה חדשה החל מ-2/6 ובכל יום חמישי ב-21:30 פרק חדש!

סדרה דוקומנטרית על גדולי הבמאים והבמאיות של הקולנוע הישראלי. האנשים שמאחורי הסרטים הכי גדולים ומשמעותיים בתרבות שלנו לוקחים אותנו אל מאחורי הקלעים ומספרים לנו על הדרמות, הקשיים, ההברקות וההצלחות שהתרחשו מאחורי הסרטים שכולנו גדלנו עליהם. שיחה אינטימית עם הבמאים, שמכילה רגעים של כנות, פתיחות ושיתוף על תהליך היצירה והסרטים.  

 

הסדרה אינטליגנטית, מרתקת ומעשירה המיועדת הן לחובבי קולנוע מושבעים והן לצופים שרוצים לגלות עוד פרטים על הסרטים שהם                 אוהבים והאנשים שיצרו אותם.  הסדרה מלווה בקריינות של ליאור אשכנזי.

יוצרי הסדרה: יאיר רוה ואריק ברנשטיין.  מפיקי הסדרה : משה אדרי ולאון אדרי .

 

בראיונות משתתפים גם יוצרים ויוצרות שלצערנו הלכו לעולמם כמו אסי דיין , מנחם גולן ורונית אלקבץ והסדרה מציגה הזדמנות אחרונה לשמוע אותם מסכמים את הקריירות הקולנועיות שלהם.

בין השמות הבולטים: אבי נשר, , יוסף  סידר, אסי דיין, מנחם גולן, שבי גביזון, בעז דוידזון, אורי ברבש,  איתן פוקס, ניסים דיין, שמי זרחין, רשף לוי , מיכל בת אדם, רונית ושלומי אלקבץ .

 

2.6, חמישי, 21:30 – אבי נשר חלק א'

אבי נשר במבט מרתק אל מאחורי הקלעים של עבודותיו המוקדמות הצצה לסרטים ששינו את פני הקולנוע בארץ "הלהקה", "דיזינגוף 99" ו"זעם ותהילה". נשר מספר על ההצלחות הגדולות של סרטיו הראשונים ועל סרטו השנוי במחלוקת, "זעם ותהילה", שהפצתו גררה איומים על חייו.

לאחר הפרק ישודרו הסרטים "דיזנגוף 99" ,"הלהקה" ו"זעם ותהילה ".

 

9.6, חמישי , 21:30 – יוסף סידר

ראיון עומק עם אחד היוצרים המוערכים בישראל, כולל מבט חדש אל הסרטים שהובילו אותו להצלחות בינלאומיות חסרות תקדים. לאחר הפרק ישודרו הסרטים "הערת שוליים", "מדורת השבט" ו"בופור".

 

16.6, חמישי, 21:30 – אסי דיין

מסע אל הקריירה המרתקת של אחד מגדולי הבמאים והתסריטאים של הקולנוע ישראלי. לאחר הפרק ישודרו הסרטים "החיים על פי אגפא", "מר באום" ו"שמיכה חשמלית ושמה משה".


 

23.6 , חמישי, 21:30 – רשף לוי

מבט נוסף אל הקריירה של אחד הבמאים המצחיקים של הקולנוע הישראלי. לאחר הפרק ישודרו סרטיו "לצוד פילים", "איים אבודים" ו"אהבה קולומביאנית".

 

30.6, חמישי, 21:30 – איתן פוקס

שיחה מרתקת עם אחד הבמאים הייחודיים והמעניינים של הקולנוע הישראלי. לאחר הפרק ישודרו סרטיו "יוסי וג'אגר", "ללכת על המיים" ו"הבועה".

יש לבדוק גם

המשטר

המשטר The Regime "המשטר" ("The Regime") היא דרמה פוליטית מבית HBO. הסדרה נכתבה והופקה על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.