יום שישי , אפריל 19 2024

פסח במרכז הרצל

מרכז הרצל מפתיע בפעילות משפחתית ייחודית בפסח

בחופשת פסח ובחול המועד: 13-27.04.16


M:\לקוחות פעילים\ההסתדרות הציונית העולמית\שנים קודמות\שנת 2015\מרכז הרצל - הר הרצל\תמונות שיכולות להתאים לסיור של הרצל\מוזיאון הרצל. צילום יחצ.JPG

 

מרכז הרצל בירושלים, מייסודה של ההסתדרות הציונית העולמית,  פותח את שעריו ומזמין את הציבור הרחב- הורים וילדים כאחד- להשתתף בחוויה ייחודית, ולזכות להעשרה חינוכית תוך בילוי מהנה בחופשת פסח ובחול המועד. במסגרת הביקור יזכו המבקרים להכיר את מורשתו של מייסד התנועה הציונית, בנימין זאב (תיאודור) הרצל, באופן חווייתי וברוח צעירה ומודרנית.

במוזיאון הרצל יזכו המבקרים למפגש ייחודי עם מורשתו של הרצל, בו יסופר בשפה עדכנית ורעננה על דמותו של הרצל כאדם וכמנהיג- תוך שימוש באמצעים אורקוליים מרהיבים. המוזיאון חוויתי ומעשיר, ומחולק לארבעה חללים המתארים את התמורות שחלו בדרכו של חוזה המדינה, החל מנעוריו המוקדמים כאירופאי בורגני הנאמן למורשת האוסטרו-הונגרית ולתרבות הווינאית של המאה ה–19 ועד להיותו מדינאי מתוחכם, הפועל ומסור כל כולו להגשמת החזון ולהקמת מדינה יהודית עצמאית באדמת ארץ-ישראל.

הקיר האינטראקטיבי הציוני הינו מיזם ייחודי, המעניק למבקרים בו אפשרות לחוות את הציונות באמצעים הטכנולוגיים העדכניים ביותר.  בין הפעילויות הייחודיות: הכנת סטיקרים, חולצות וכרזות בעזרת אייקונים וטקסטים שונים וכתיבת טקסט חופשי, השתתפות בסקר חי ועוד. מסך ענק בקיר האינטראקטיבי אף מאפשר למבקרים להתנסות בחוויה עיתונאית ולהפיק עיתון ייחודי  ("העיתון של מחר") – על ידי הוספת כתבות, תמונות ואף כתיבת טקסט חופשי. ניתן יהיה לקבל העתק מהעיתון במייל.

הפעילות מגיל 8 ומעלה, ילדים מתחת לגיל 8 מוזמנים ליהנות מחדר יצירה ציוני!

מוזיאון הרצל. צילום יחצ

מרכז הרצל ללימודי הציונות, מייסודה של ההסתדרות הציונית העולמית, ממוקם בכניסה להר הרצל ומציע מערך רחב של תכניות ופעילויות, הכוללות ביקור במוזיאון אור-קולי, קיר אינטראקטיבי ציוני וסיורים מודרכים בהר הרצל, לצד כנסים וימי עיון חינוכיים.

יש לבדוק גם

פסח לכל המשפחה בסינמטק תל אביב

פסח לכל המשפחה בסינמטק תל אביב הקרנות על פופים, סרטים מדובבים במסגרת מחווה להייאו מיאזאקי, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.