יום חמישי , אפריל 18 2024

ויראלי: הקשר הישראלי ל"ההר" ממשחקי הכס

שיא ישראלי חדש: סרטון רשת של הבמאי וניה היימן בכיכובו של תור ביורנסון, "ההר" ממשחקי הכס, הצליח "לשבור" את האינטרנט וצבר מעל 50 מיליון צפיות בתוך מספר ימים. זהו שיא בצפיות בתוכן ויראלי ישראלי באינטרנט.

בסרטון מציג "ההר" פתרון המשלב בין אימון כושר וקניות בסופרמרקט על ידי הרמת בקבוקי משקאות המעוצבים כמשקולות כבדות. הסרטון הופק על ידי בית הקונספטים אלנבי עבור חברת סודה סטרים והוא נועד להציג את האבסורד בשימוש בבקבוקי מים וזאת באמצעות המצאת מוצר שכלל אינו קיים.

בעקבות החשיפה הרבה לסרטון ביוטיוב, פייסבוק ובאתרי תוכן מובילים בארה"ב חיפשו רבים את המוצר הדמיוניHeavy bubbles וגילו לאחר מכן את ההסבר של תור שאין כל הגיון להזיע בסחיבת בקבוקים שמזיקים לסביבה כשיש את חלופה של מכשיר סודה ביתי.

וניה היימן הוא מבמאי סרטוני הרשת המובילים בישראל וכבר עשה שורה של סרטונים שזכו לחשיפות גבוהות. הסרטון האחרון זכה להצלחה גבוהה במיוחד הודות לפופולריות של תור בימים אלו לאחר שזכה בתחרות האדם החזק ביותר ונמצא ימים ספורים לפני עליית עונה חדשה של משחקי הכס.

HeavyBubbles™ TV Commercial

Thor Björnsson aka the Mountain from Game of Thrones, as you've never seen him before.Watch the UNCUT movie here: https://www.facebook.com/heavybubbles/videos/473711679489565/*

‎Posted by HeavyBubbles on‎ חמישי 31 מרץ 2016

יש לבדוק גם

ויראלי: לברון ג'יימס הגיע ל-40,000 נקודות

אחרי שבשנה שעברה הפך לקלע המוצלח בכל הזמנים, כשעקף את השיא של קרים עבדול ג'באר, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.