שבת , אפריל 20 2024
לוגו מאסטרכארד

איך נשלם ב-2020?


 

מסטרקארד מעריכה שעד 2020, 38% מהתשלומים ברחבי אירופה יבוצעו באופן דיגיטלי

שירות התשלומים הדיגיטליים (MDES) של מסטרקארד מניע את צמיחת העסקאות הדיגיטליים המאובטחות ברחבי אירופה עם יותר מ-60 פרויקטים בשלבים שונים

קצב האימוץ של התשלומים הדיגיטליים ממשיך להתגבר ברחבי העולם. נכון לעכשיו, מסטרקארד חוזה שעד 2020, 38 אחוזים מהתשלומים ברחבי אירופה יבוצעו באופן דיגיטלי. השינוי בהתנהגות הצרכנים יתחולל באופן בטוח ומאובטח הודות לשירות האפשור הדיגיטלי של מסטרקארד – MasterCard Digital ,Enablement Service (MDES) המבטיח שכל התקן מסחרי יוכל לבצע ולקבל תשלומים באמצעות טוקניזציה המבוססת על תקנים שגובשו בתעשייה.

כיום, מנפיקי הכרטיסים וספקי הארנקים האלקטרוניים נמצאים בשלבים שונים של פרויקט MDES  ב-18 מדינות ברחבי אירופה. בבריטניה, MDES כבר מחבר בין בנקים המייצגים יותר מ-70% מבעלי החשבונות בבריטניה ל-Apple Pay. בין מפעילי הארנקים הדיגיטליים המתחברים ל-MDES הכריזה גם גוגל על כוונתה להשיק את Android Pay בבריטניה.

"MDES הוא היסוד להתקדמות הרבה שהשגנו בהצעת עסקאות דיגיטליות מאובטחות המאפשרות לצרכנים לשלם במקום ובאופן שהם רוצים מתוך ידיעה שהמידע על העסקה והתשלום אינם נמצאים בסיכון," אמר כריס קנגאס, מנהל פתרונות תשלומי NFC ניידים באירופה. "ככל שיותר מפעילי ארנקי ישיקו את הפתרונות שלהם בשוק, הצרכנים יוכלו לבחור מבין יותר אפשרויות לשימוש בכרטיסיהם באופן דיגיטלי."

בנוסף לאימוץ הארנקים הדיגיטליים על ידי הצרכנים, מסטרקארד מקלה על החברות המנפיקות וסוחרים מכל הגדלים ליהנות משירותי טוקניזציה עם MDES Express  ו-MDES for Merchants . ה- MDES Express הוא התפתחות חשובה של השירות משום שהוא מייעל את תהליך חתימת החוזה בין המוסד הפיננסי ושירות התשלומים הדיגיטלי, וה- MDES for Merchants, מאפשר פתרון טוקניזציה ודיגיטיזציה עם יכולת הצפנה ספציפית לעסקה המעניק אבטחה מבוססת EMV לעסקאות card on file. השירות מסייע לסוחרים לצמצם את שיעורי התרמיות והעלויות שהן גוררות, להפחית את הסיכונים והעלויות של אחסון מספרי כרטיסים ומשפר את שיעורי האישור של העסקאות.

"במקביל למעבר של כלל מערכת התשלומים מכרטיסי פלסטיק לתשלומים הדיגיטליים, ובחירת הצרכנים לשלם באמצעות מגוון גדג'טים והתקנים, ה- MDES מציע בטיחות ואבטחה לכל אורך הדרך ומבטיח למנפיקים, לסוחרים ולצרכנים גישה לדרך הבטוחה ביותר לשלם בכל היבשות בעולם," אמר דייויד דשאמפ, מנהל התשלומים הדיגיטליים באירופה בחברת מסטרקארד.

 

MC (1)

יש לבדוק גם

הודעת יח"צ: מאסטרקארד – "לא נגענו"

"לא נגענו" מאסטרקארד מאפשרת עסקאות ללא מגע וללא צורך בהקשת קוד סודי בסכומים גבוהים יותר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.