יום שישי , מרץ 29 2024

TRAVELERSBOX מגייסת עובדים

 

travelersbox logo. jpg

אחרי גיוס של 10 מיליון דולר, Traveleresbox רוצה יותר מלהכפיל את עצמה

 

נערכת למעבר למשרדים חדשים ומגייסת כ-20 אנשי טכנולוגיה, פיתוח ושיווק

 

חברת הסטארטאפ הישראלית TravelersBox שגייסה 10 מיליון דולר עבור המשך פיתוח הפתרון הראשון והיחיד מסוגו בעולם המאפשר להמיר כסף זר לכסף דיגיטלי, מרחיבה את פעילותה בישראל ומגייסת לשורותיה כ-20 עובדים נוספים. זהו סבב גיוס עובדים ראשון ומהותי מאז השלמת הגיוס וזאת לאחר שבמשך 3 שנים פעלה החברה עם צוות מצומצם הכולל כ-15 עובדים בלבד.

 

במסגרת ההתרחבות הכללית בוחנת כעת הנהלת Travelersbox גם מעבר למשרדים חדשים באזור השרון. בין התפקידים החדשים והקיימים שהחברה מתכוונת לאייש: מנהל פיתוח, מנהל מוצר, אנשי IT, אנשי שיווק ונציגי תמיכה למערך הבינ"ל. סה"כ מדובר בשלב הראשון בגיוס של כ-20 עובדים מה שיהפוך את Travelersbox לחברה המעסיקה כ-50 עובדים.

 

TravelersBox פיתחה מכונות הפקדה הממוקמות בשדות תעופה ברחבי העולם, ומאפשרות לתיירים להמיר את המטבעות והשטרות שנותרו להם, ישירות לחשבונות דיגיטליים שונים – PayPal, Pre Paid Visa, iTunes, Skype ועוד. החברה למעשה פתרה את התהליך המורכב שכרוך בהמרה של כסף פיזי מקומי לדיגיטלי. כיום, מפעילה החברה מעל 75 מכונות הפקדה בשדות תעופה בעולם בהם: קנדה, פיליפינים, איטליה, גיאורגיה, טורקיה, ובישראל ועד כה השתמשו בהן קרוב למיליון משתמשים.

 

מנכ"ל Travelersbox תומר זוסמן: "יש לנו תוכניות מרחיקות לכת ומאוד שאפתניות ואנחנו מתכוונים לממש כל אחת ואחת מהן. המזרח הרחוק הוא רק תחילת הדרך מבחינתנו וכדי שזה יקרה אנחנו צריכים אנשים מצוינים שיאפשרו לנו לממש את החזון שלנו".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.