יום שישי , מרץ 29 2024

Network on Demand

לוגו חדש תדיראן טלקום צביקה אלפי מנכל תדיראן טלקום צילום אסף לב

 

מהפכה בעולם שירותי התקשורת:

Alcatel Lucent Enterprise משיקה בעולם שירות חדש:

 Network on Demand

המאפשר לעסקים ליהנות מטכנולוגיות הרשת העדכניות ביותר על בסיס של "תשלום לפי שימוש"

תדיראן טלקום, חברת הבת של אפקון, מקבוצת שלמה, נבחרה על ידיAlcatel Lucent  Enterprise לשווק ולספק לעסקים בישראל את הפתרון המקיף ביותר מסוגו בענף:  Network on Demand -"תשלום לפי שימוש" עבור רשתות הדאטה סנטר, ה-LAN וה-WiFi המאוחדות.

 

שירות "Network on Demand" (רשת לפי דרישה) של ALE מתאים את עלויות תשתית הרשת לשימוש שנעשה בה, וכך מאפשר לארגונים להשיג תוצאות עסקיות משופרות.

פתרון זה מבטל את העלות הראשונית הנלווית לרכישת ציוד לעסק ומתאים את העלות לשימוש בפועל. פתרון Network on Demand מתאים במיוחד לארגונים השואפים להשיג את הטכנולוגיה העדכנית ביותר, אך לשלם רק עבור התשתית הדרושה ורק כאשר היא בשימוש.

סטפאן רובינו, סמנכ"ל ומנהל כללי של חטיבת עסקי הרשת, ALE. "לאחר שראינו את השימוש  הגובר של ארגונים בצריכה של שירותי IT מבוססי יישומי ענן, רצינו להיות הראשונים שיספקו ללקוחותינו את היתרונות הגלומים בשירותי רשת פורצי דרך. שירות Network on Demand, שתוכנן ביחד עם שותפינו, משנה את חוקי המשחק על-ידי כך שהוא מאפשר לספק שירותים מנוהלים של תקשורת אחודה ( LAN ו-WiFi ) על פי דרישה, המבוססים על תשלום חודשי (OPEX -הוצאות תפעוליות)".

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום: " בזכות הכלים האוטומטיים המוכנים לשימוש ומנוהלים בענן, תדיראן טלקום תספק לקהל לקוחותיה העסקיים שירותים מנוהלים המפשטים את הפעילות מעלים ומשפרים את שביעות הרצון של לקוחות הקצה שלהם. תדיראן טלקום יכולה לבדל ולייחד את עצמה על ידי התאמת מודל הצריכה הטכנולוגית בענן של לקוחותיהם ולשלב בחבילה יישומים המחויבים לפי שימוש (SaaS) יחד עם תשתית רשת (IaaS)".

 

ינקל לוי עייש, מנכ"ל אלקטל לוסנט אנטרפרייז ישראל: "חשוב להבין שמדובר בפיתרון שובר שיגרה בו צוות התקשורת והמנמ"ר הארגוני אינם נדרשים יותר כמידי שנה להילחם על תקציב התקשורת לשימור וחידוש הטכנולוגיות שהושקעו לאורך השנים בארגון אלא נהנים משימור ורצף טכנולוגי מתקדם ועדכני. בנוסף לכך בעלי המניות בחברה נהנים מהשקעת Opex מלאה אשר מפנה להם תקציבים רבים להשקעות אחרות בארגון ומאפשרת להם לשלם בגין צרכי התקשורת הארגוניים עפ"י השימוש בפועל בלבד."

תדיראן טלקום, המספקת שירותי תקשורת מתקדמים לעסקים בשיתוף עם ALE, משיקות את שירות הענן החדש לניהול תשתיות רשת המאפשר לעסקים ליהנות מטכנולוגיות הרשת העדכניות ביותר על בסיס של "תשלום לפי שימוש". מודל צריכה חדש זה מספק לארגונים חלופה להוצאות הון, ומאפשר להם להתמקד בהשקעותיהם בתחומים עסקיים מרכזיים בעלי עדיפות ולקשר את הוצאות התשתית התפעוליות לשינויים החלים בדרישות העסקיות.

ארגונים רבים  מתמודדים עם הצורך לעמוד בעלויות השינויים התכופים החלים בטכנולוגיות הרשת ומעוניינים בדרך הטובה ביותר שתאפשר להם להתאים את תקציב התשתיות לצרכיהם העסקיים. בנוסף, הם נאלצים להתמודד עם האתגר לרכוש את המיומנויות הנדרשות לתפעול הטכנולוגיות החדשות והתמיכה בהן דבר הדורש השקעות נוספות מעבר להשקעת הרכישה של ציוד התקשורת. על פי IDC, על מנת להתמודד עם אתגרים אלה, "עד לשנת 2020, 80% מתשתיות ה-IT יתבססו על מודל של 'תשלום לפי שימוש' ".

אספקת שירותים מנוהלים ברמה חסרת תקדים

"Network on Demand" הוא שירות מנוהל של רשתות LAN/WiFi מאוחדות ומאובטחות המסופק בישראל דרך תדיראן טלקום.

במודל המוצע, עסקים מחויבים בגין השימוש היומיומי בתשתיות הרשת כך למשל  בתי ספר אשר אינם פועלים במהלך סופי שבוע וחופשות החגים והקיץ, לא יחויבו בגין אותם חלקים ברשת שאינם נמצאים בשימוש; בתי מלון יחויבו על בסיס אכלוס החדרים בלבד ובכך יחסכו השקעות פיננסיות רבות בתשתיות שאינן מנוצלות 24×7.

 

פתרון ה-Network on Demand מבוסס על התכונות הייחודיות המאפיינות את הטכנולוגיות המוכחות של Alcatel-Lucent Enterprise:

  • Intelligent Fabric

  • Unified Access

  • Network Analytics

 

אודות תדיראן טלקום

תדיראן טלקום מובילה בישראל את פתרונות הטלפוניה ותקשורת עסקית C&UC (Unified  Communication & Collaboration market leader) ומלווה מזה כ-50 שנים את לקוחותיה, הארגונים הגדולים במשק, לאורך שנים רבות באספקת פתרונות תקשורת מתקדמים מבית (כחול-לבן) ובינלאומיים.

 

אודות ALE

ALE היא ספקית מובילה של פתרונות ושירותי תקשורת ארגונית, מן המשרד אל הענן, המשווקים תחת המותג Alcatel-Lucent Enterprise. ALE שואבת השראה ממסורת החברה של חדשנות ורוח יזמית ומקיימים פעילות גלובלית, המתפרשת על פני יותר מ-100 מדינות בכל רחבי העולם. לחברה יותר מ-2700 עובדים ומשרדיה הראשיים ממוקמים בקרבת פאריס, צרפת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.