יום רביעי , אפריל 24 2024

קרב הישרדות בערוץ ההיסטוריה

סדרה תיעודית חדשה וסוחפת שיצר הבמאי והשחקן המוערך פיטר ברג ("השורד האחרון", "הממלכה", "הנקוק") לערוץ ההיסטוריה, המעניקה לצופים לראשונה מבט מקרוב על פעילות היחידות המיוחדות של צבא ארה"ב במלחמה העולמית נגד הטרור בעיראק ובאפגניסטן, כפי שהיא מובאת מפי הלוחמים עצמם

קרב הישרדות / Live To Tell

ימי חמישי, בשעה 22:10, החל מה-17 במרץ. סדרה חדשה בבכורה!

במוקד הסדרה, סיפורי גבורה שלא-ייאמנו של חיילים שביצעו פעולות נועזות בשדה הקרב, במטרה לשרוד את התופת ולהציל את חייהם ואת חיי חבריהם ליחידה, לצד שחזורים דרמטיים מושקעים של רגעי הקרב הקשים. "קרב הישרדות" אף כוללת סיפורי גבורה של מבצעים חשאיים מסוווגים, שהותרו לפרסום רק עתה.

מאז שנת 2001, עת הכריז הממשל האמריקני על "מלחמה גלובלית בטרור" בעקבות המתקפה הקטלנית שהנחית עליה ארגון "אל-קעידה" ב-11 בספטמבר 2001, שלוש יחידות מיוחדות של צבא ארה"ב ניצבו בחוד החנית של המלחמה הארוכה בתולדות ארה"ב- הכומתות הירוקות, אריות הים ויחידת הריינג'רס, כשחייליהם מסכנים את חייהם למען מדינתם ואחד בשביל השני על בסיס יומי.

"קרב הישרדות" מביאה עדויות לוחמים המספרים ממקור ראשון
על הרגעים הדרמטיים ועוכרי השלווה שחוו בשדות הקרב של עיראק ואפגניסטן.

כל פרק בסדרה משלב בין סיפורי לוחמים, קטעי ארכיון ושחזורים מושקעים ביותר של קרבות צבא ארה"ב,
ומציג בפני הצופים באופן מוחשי ביותר את החוויה האנושית של לחימה בשדה הקרב.

בין הקרבות והלוחמים הנועזים שסיפורם יובא בסדרה "קרב הישרדות":

מרקוס לוטרל, לוחם ביחידת האריות הים של צי ארה"ב, הניצול היחיד מצוות היחידה במבצע כושל לחיסול מנהיג מקומי של הטאליבן באפגניסטן בשנת 2005 (הסרט "השורד האחרון" מ-2013 מבוסס על סיפורו); הקרב על סכר חאדיתה- אתר אסטרטגי במיוחד עליו התנהל קרב במלחמת המפרץ השנייה; מבצע של יחידת הריינג'רס של צבא ארה"ב לאיסוף מודיעין על תנועת לוחמי הטאליבן; קרב טאקור גאר- בהריה המושלגים של אפגניסטן, כוחות מיוחדים של יחידת הריינג'רס מנסים למצוא ולחלץ לוחם של "אריות הים" שנעדר לאחר קרב בו נתקלו החיילים האמריקנים בהתנגדות עזה של לוחמי אל-קעידה במרץ 2002. עיראק 2006- צוות של הריינג'רס מוביל מבצע חשאי לחיסול ממוקד של מפקדים בכירים בארגון אל-קעידה. צוות "7115" של יחידת הכומתות הירוקות נופל למארב של לוחמי טאליבן וחייבים להילחם את דרכם לאזור בטוח לאחר שאחד מהחברים ביחידה נורה באופן קטלני.
שידורים נוספים: למחרת, שישי, בשעה 17:15, שבת בשעות 14:40 ו-22:10, ושני ב-23:00.


קרב הישרדות-סדרה חדשה.

קרב הישרדות - סדרה חדשה

יש לבדוק גם

בחירות 2024: סטיוארט על סיקור משפט טראמפ

הנה התוכנית של ה"דיילי שואו" בהגשת ג'ון סטיוארט, ששודרה אמש בארה"ב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.