יום שישי , מרץ 29 2024

אפריל בערוצי הסדרות של הוט

היילייטס לעיתונות – אפריל 2016

 

 

הדרך – The Path                                         סדרה חדשה

"הדרך" ("The Path"), סדרת הדרמה החדשה של רשת Hulu ואולפני "יוניברסל", היא ללא ספק אחת הדרמות המסקרנות ביותר של האביב הקרוב.

הסדרה, שמאחוריה קאסט שחקנים מהמרשימים שנראו על המסך הקטן, נוצרה על ידי התסריטאית ג'סיקה גולדברג ("הורים במשרה מלאה") והמפיק זוכה ה"אמי" ג'ייסון קאטימס ("אורות ליל שישי") ותשודר החל מאפריל הקרוב ב-HOT – בסמוך לשידור בארה"ב. בערב הבכורה ישודרו שני הפרקים הראשונים ברצף.

עלילת הדרמה הנועזת עוסקת בכת דתית סגורה בארה"ב, שבראשה מנהיג כריזמטי (המועמד ל"אמי" יו דנסי, "חניבעל"). אחד מחברי התנועה הדתית השנויה במחלוקת (המועמד ל"גלובוס הזהב" ארון פול, בהופעה טלוויזיונית ראשונה מאז "שובר שורות") מתמודד עם משבר אמונה הממוטט את עולמו ומעמיד אותו – ואת משפחתו – בסכנה.

טרם עלייתה בארה"ב, "הדרך" כבר הספיקה לעשות כותרות: למרות שגולדברג טענה כי לא ביססה את התנועה על קבוצה דתית ספציפית וכי ההשראה לסדרה הגיעה ממשבר אישי שחוותה, רבים הצביעו על הקשר ההדוק בין השיטות המוצגות בסדרה לבין אלה שנחשפו בתחקירים ובסרטים דוקומנטריים אודות הכנסייה הסיינטולוגית – ביניהם הסרט המדובר "Going Clear".

לצד פול ודנסי מככבים בסדרה גם המועמדת ל"גלובוס הזהב" מישל מונאהן ("קיס קיס בנג בנג", "בלש אמיתי"), מינקה קלי ("אורות ליל שישי"), רוקמונד דנבר ("נמלטים", "ילדי האנרכיה"), קלארק מידלטון ("בירדמן") והמועמדת לאוסקר קת'לין טרנר ("הכבוד של פריצי", "אימא סדרתית").

החל מ-5.4, ימי שלישי ב-22:00 ב-HOT Plus וב-HOT VOD

 

 

דריה – כל העונות – Daria

"דריה" ("Daria"), סדרת הקאלט של MTV, מגיעה בשידור יומי ל-HOT! דריה, הטינאייג'רית הציניקנית עם משקפי ההיפסטרים שהיוותה את קולו של דור שלם כשלנה דנהאם היתה עדיין בחיתולים, היא כוכבת סדרת האנימציה החתרנית ופורצת הגבולות ששודרה בין 1997 ל-2001.

דריה, שהחלה את דרכה כדמות אורחת בסדרה מצליחה אחרת של MTV, "ביוויס ובאטהד", היא תיכוניסטית אינטליגנטית שבזה לעולמם השטחי של בני גילה, למשפחתה הנוירוטית ובאופן כללי לכל העולם – אולי חוץ מלחברתה הטובה ג'יין, שחולקת את השקפת עולמה הייחודית. השתיים מנסות לשרוד בתיכון "לונדייל", שנשלט על ידי בריטני המעודדת הבלונדינית, קווין מלך השכבה, ג'ודי השאפתנית ואפילו אחותה הפופולארית והשטחית של דריה, קווין.

קולות: טרייסי גראנדסטף, וונדי הופס, ג'וליאן רבולדו, ליסה קת'לין קולינס, מארק תומפסון, אשלי אלברט ורבים אחרים. חמש העונות של "דריה" ישודרו בשידור יומי ב-HOT Plus.

החל מה-3.4, ראשון-חמישי ב-20:20, ב-HOT Plus

 

 

 

על המגרש – עונה 3 – Hit The Floor                           עונה חדשה

"על המגרש" ("Hit The Floor"), סדרת הדרמה הממכרת של VH1 מבית היוצר של המועמד ל"אמי" ג'יימס לה-רוסה, חוזרת לעונה שלישית ומסעירה.

בסדרה, שעוסקת בלהקת המעודדות של קבוצת ה-NBA ה"לוס אנג'לס דווילס", בתככים ובדרמות מאחורי הקלעים ובמערכות היחסים בין המעודדות, השחקנים ואנשי מפתח אחרים בתעשייה, מככבים דין קיין ("לויס וקלארק"), דון סטארק ("מופע שנות השבעים"), טיילור פייג' ("הייסקול מיוזיקל 3"), קימברלי אליס ("האנטומיה של גריי"), לוגאן בראונינג ("בראץ הסרט"), ג'ודי לין או'קיף ("יומני הערפד", "נמלטים") וקת'רין ביילס ("מגרש ביתי").

העונה השלישית נפתחת כשהדווילס מתכוננים לטקס האליפות שלהם, בעוד שקבוצת המעודדות עורכת אודישנים לבנות חדשות. אשה (פייג'), שפוטרה מהקבוצה, מתנחמת במקום בלתי צפוי ואילו ליונל (או'קיף) מנסה להוכיח לכולם מי הבוס.

העונה החדשה, שעלתה בארה"ב יותר משנה לאחר הקודמת, הושפעה לא מעט מהמאורעות הטרגיים שקרו במציאות – כוכבת הסדרה סטפני מוסלי נרצחה בדצמבר 2014 על ידי בן זוגה הראפר ארל היינס, שהתאבד אחרי הרצח. לזכרה, צורפה לסדרה דמות חדשה בעונה השלישית שתיקרא סטפני.

החל מה-6.4, ימי רביעי ב-20:45, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

 

 

קטסטרופה – עונה 2 – Catastrophe                               עונה חדשה

בין השמות הוותיקים שכיכבו ברשימות "הסדרות הטובות של 2015" בלטה סדרה קטנה וחצופה אחת, שהצליחה להסעיר את המבקרים בארץ ובעולם – "קטסטרופה" ("Catastrophe"), הקומדיה של רשת Channel 4 הבריטית וחברת Avalon. אחרי עונה ראשונה עטורת שבחים ומועמדויות לפרסי המבקרים וה"באפטה", "קטסטרופה" חוזרת לעונה שנייה ומצופה שתעלה במלואה ובחינם ל-Xtra VOD.

על "קטסטרופה" חתומים רוב דילייני ושרון הורגן, שגם מככבים בתפקידים הראשיים כרוב ושרון – פרסומאי אמריקני ומורה אנגלייה, שמוצאים את עצמם מאורסים ובהיריון אחרי שבוע סוער במיוחד של סטוצים. הורגן (שמככבת גם ב-"The Increasingly Poor Decisions of Todd Margaret") יצרה את "Pulling" המשובחת של רשת BBC ואת "Divorce", בכיכובה של שרה ג'סיקה פארקר. דילייני הוא קומיקאי שפרץ בטוויטר וכיכב ב"קי ופיל" ובסרט "Life After Beth" (עם אוברי פלאזה).

העונה השנייה של "קטסטרופה" נפתחת לאחר קפיצת זמן משמעותית: רוב ושרון נשואים והורים לבן, ושרון בהיריון שני. אחרי כמה אזעקות שווא היא יולדת בת, והשניים מחליטים לערוך מסיבה שגורמת לאי נעימויות נוספות בין שרון ואמו של רוב (אותה מגלמת כוכבת "מלחמת הכוכבים" קארי פישר). האם מערכת היחסים תשרוד קטסטרופה נוספת?

לצדם של דילייני, הורגן ופישר מככבים בסדרה גם המועמדת ל"אמי" אשלי ג'נסן ("ניצבים", "בטי"), טוביאס מנזיס ("קזינו רויאל", "זרה"), מארק בונר ("Casualty"), ג'ונתן פורבס ("קשר של שתיקה"), דניאל ליאפין ("חתונתה של מיוריאל"), מרתה מריו ("הטיול") ושרה ניילס ("חופשיה ומאושרת").

עם עלייתה הפכה "קטסטרופה" לחביבת המבקרים בישראל: "זוהרת באפלה כמו מגדלור שהרכיבו עליו תותח זיקוקים… כתיבה מושלמת וסרקזם חד" (ידיעות אחרונות), "אוצר טלוויזיוני בעל ערך, כתיבה המאופיינת בדיאלוגים מושחזים, הומור חד ושנון וסיטואציות מעוררות הזדהות" (ישראל היום), "מייצרת עומק ומורכבות בשכבת הסאב-טקסט הנעלמת מן העין… רוצו לראות" (הארץ), "הקומדיה הרומנטית שלה חיכינו" (פנאי פלוס), "קומדיה שנונה, נשכנית, נוגעת ללב ומעוררת מחשבה" (מעריב).

החל מיום רביעי ה-20.4, חינם ב-Xtra VOD

 

משפחת קרדשיאן – עונה 9-11 – Keeping Up With The Kardashians

משפחת הריאליטי ששברה את כל הגבולות מגיעה לראשונה ל-HOT VOD! שלוש העונות האחרונות של "משפחת קרדשיאן" ("Keeping Up With The Kardashians"), סדרת הדוקו-ריאליטי המצליחה של ערוץ "E!", עולות במלואן לטובת כל מי שטרם הספיק לצפות בעלילותיהן של קים, קורטני, קלואי, קיילי, קנדל, קריס וקייטלין.

במרכז הסדרה ניצבת כוכבת הטלוויזיה קים קרדשיאן, שהתפרסמה בזכות קלטת סקס והפכה לתופעה תרבותית חוצת גבולות. יחד עם בעלה קניה ווסט ובתם נורת', קים נאלצת להתמודד עם התקשורת הפולשנית, עם השיפוצים הבלתי נגמרים בביתה המפואר ועם היריון מפתיע ומשמח שמגיע כנגד כל הסיכויים.

בנוסף מתמודדים בני משפחת קרדשיאן עם הפרידה של האחות הבכורה קורטני מבן זוגה ואבי ילדיה סקוט, עם היציאה מהארון של אב המשפחה הטרנסג'נדר, ברוס ג'נר (כיום קייטלין ג'נר), עם הפיכתה של האחות הקטנה קיילי לאייקון סקס ואפילו עם ביקור היסטורי בישראל.

החל מיום ראשון ה-10.4, חינם ב-HOT VOD

 

 

מרוששות – עונה 5 – 2 Broke Girls                               עונה חדשה

"מרוששות" ("2 Broke Girls"), הסיטקום המצליח של רשת "CBS" וחברת "Warner Bros", נוצר על ידי זוכה שני פרסי ה"אמי" מייקל פטריק קינג ("סקס והעיר הגדולה"), הסטנדאפיסטית וויטני קאמינגס ("וויטני") ומישל נאדר ("ספין סיטי"). אחרי ארבע עונות, רייטינג מרשים ופרסי "אמי" ו"פיפל'ס צ'ויס", הסדרה שבה לעונה חמישית שתשודר בלעדית רק ב-HOT קומדי סנטרל.

קאט דנינגס ("בתול בן 40", סרטי "ת'ור") ובת' בהרס חוזרות לככב כצמד החברות המרוששות שממלצרות יחד בדיינר בברוקלין וחולמות להקים עסק קאפקייקס מצליח. כנגד כל הסיכויים, החברות בין השתיים –  קרוליין (בהרס), נערת חברה עשירה שהתרוששה במפתיע לאחר שאביה נכנס לכלא באשמת הונאה ומקס (דנינגס), ניו יורקרית חריפה מהמעמד הנמוך – גוברת על הפערים התהומיים ביניהן.

בעונה החמישית, הבנות חוזרות לתפעל את העסק שהקימו יחד, "הקאפקייקס הביתיים של מקס", בעודן מחלטרות מהצד כמלצריות בדיינר. כשאולפן סרטים גדול מעוניין להפיק סרט על פי סיפור חייה של קרוליין בכיכובה של ג'ניפר לורנס, השתיים מגיעות להוליווד ומקס מוצאת את עצמה מנהלת רומן לוהט עם עורך דין חתיך (אד קווין, "נקמה"). במקביל, אולג (ג'ונתן קייט, "לגדל את הופ") וסופי (ג'ניפר קולידג', "אמריקן פאי", "לא רק בלונדינית") – שנישאו בסוף העונה הקודמת – מנסים להביא ילד לעולם, אבל נתקלים בקושי בלתי צפוי. עוד מככבים: המועמד ל"אמי" גארט מוריס ("סאטרדיי נייט לייב") ומת'יו מוי ("סקראבס").

בעונה החדשה, שמביאה את הסדרה המצליחה לקו מאה הפרקים הנכסף, מתארחים גם ראיין הנסן ("ורוניקה מארס") שחוזר להתארח כאקס של קרוליין, אנדי, זוכה "גלובוס הזהב" ג'ורג' המילטון ("הסנדק 3"), כריס וויליאמס ("קליפורניקיישן") וזוכת פרס ה"סאג" ג'ודית רוברטס ("כתום זה השחור החדש") בתפקיד סבתה של קרוליין.

החל מה-24.4, ימי ראשון-חמישי בשעה 22:05, ב-HOT קומדי סנטרל

 

גרים – עונה 4 – Grimm                                       עונה חדשה

"גרים" ("Grimm"), דרמת הפנטזיה המצליחה של רשת NBC וחברת "יוניברסל", נוצרה על ידי ג'ים קוף ודיוויד גרינוולט ("באפי קוטלת הערפדים", "אנג'ל"), השחקן זוכה ה"אמי" שון הייז ("וויל וגרייס") וסטיבן קרפנטר ("הנוכל המבריק").

הסדרה, שהיתה מועמדת לשני פרסי "אמי", עוסקת בבלש במשטרת פורטלנד שמגלה שהוא נצר לשושלת ציידי מפלצות אגדית בשם "גרים". אלא שלמרות המוניטין המפוקפק שיצא להם, כמה מיצורי ה"ווסן" (המבוססים על מיתולוגיות ואגדות עם ידועות) הופכים לחבריו הטובים ואף נלחמים לצידו בכוחות הרשע המאיימים על האנושות כולה.

העונה הרביעית נפתחת כשקפטן רנארד (סאשה רויז, "פומפיי") עדיין נמצא במצב קריטי, בעוד שניק (דיוויד ג'יאנטולי, "ורוניקה מארס") וג'ולייט (ביטסי טולוץ', "בלתי הפיך") מתמודדים עם אבדן הכוחות שלהם. חבריהם מונרו (ראסל הורנבי, "בטיפול") ורוזלי (ברי טרנר, "המנטליסט") נאלצים לדחות את ירח הדבש שלהם כדי לעזור. העונה מתארחים גם זוכת פרס ה"סאג" אליזבת' רודריגז ("כתום זה השחור החדש"), וויל רות'האר ("פלישה עולמית: קרב לוס אנג'לס") וטוני טראקס ("פרנקלין ובש").

גם העונה הרביעית של "גרים" שמרה על רייטינג גבוה, עם נתון מרשים של למעלה מ-8 מיליון צופים בפרק הבכורה בארה"ב. בזכות הצלחתה הבלתי מעורערת הודיעה NBC על חידושה לעונה חמישית ונוספת, שעלתה לשידור לאחרונה בארה"ב.

החל מה-6.4, ראשון-חמישי בשעה 22:45, ב-HOT Zone


 

 

חגיגת פסח מטורפת – חינם                                     קטגוריה מיוחדת

במסגרת חגיגות פסח חינם ב-Young תושק הפקת מקור חדשה ובלעדית- אביב עם קצפת ותות:

קצפת ותות (איריס ודניאל קטן), אח ואחות שובבים, האחראים על מכונת מזג האוויר של מר שבשבת (ישראל גוריון). הם ילמדו את הילדים על עונות השנה דרך תופעות טבע, תחזית מזג האוויר ועוד. מר שבשבת יודע המון על מזג האוויר והוא מנחה את קצפת ותות בעבודתם. בגלל עומס העבודה, לעיתים קצפת ותות עוזרים לו בהפעלת המכונה – מה שיוצר לא מעט תקלות משעשעות. אל קצפת, תות ומר שבשבת מצטרף גם השכן נודניק (חן וודה) – איש זעפן, שמבחינתו מכונת מזג האוויר רק מרעישה ומפריעה לו. הוא מאשים את מזג האוויר בכל תופעת טבע שקורית (רעמים שבלבלו אותו או רוח ששרקה לו באוזן).

פרקי האביב יעסקו בסימני מזג האוויר, מחזוריות השנה ופרחי העונה.

חבילת התכנים לפסח חינם, תכלול מאות שעות תוכן חדשות לילדים, שירוכזו כולם תחת הקטגוריה חגיגת פסח מטורפת – חינם:

זוהר לא'ספקתי: זוהר ילדה מקסימה, שאוהבת לעזור לכולם. אבל, היא מאוד לא מאורגנת – כך שהיא לא מספיקה כמעט כלום! ולכן, כולם קוראים לה 'זוהר לא'ספקתי'. יש לה הרבה רעיונות טובים ויצירתיים, והמון כוונות טובות – אבל תמיד משהו משתבש. למזלה, יש לה חבר – השעון. הוא עוזר לה, וביחד הם צולחים את הכל.

בנות הים של מקו – עונות 1-2: סדרת נוער אוסטרלית, מבית היוצר של הסדרה H2O. לילה, ניקסי וסרינה הן בנות ים השומרות של האי מקו, האי שבו חיות כל בנות הים. בליל ירח מלא, בחור בשם זאק, מהעיירה הסמוכה, מגיע למקום המסתור שלהן, "נדבק" בקסם והופך ל"בן ים". כשבנות הים מגלות על כך, הן מביאות אותו למקו, כדי שכוחו המיוחד לא יתגלה

בחלומות שלכם: סדרת מתח והרפתקאות לנוער. סמנתה ובן, אח ואחות תאומים, מבלים את הקיץ עם משפחתם האריסטוקרטית והמיוחסת, משפחת וון הסנבורג, שחיה בטירה מרוחקת ומבודדת בגרמניה. לאחר שהמשפחה יורדת מנכסיה, סמנתה ובן חייבים לעזור כדי לשמור על הטירה, וכדי ששושלת המשפחה לא תיפסק.

פטיטו: הטלנובלה הארגנטינאית האהובה חוזרת למסך! סיפורה של פטרישיה, ילדה ממושקפת עם גשר בשיניים, שחיה עם אימה בעיירה בארגנטינה. כינוייה של פטרישיה הוא פטיטו, ברווזון בספרדית, מאחר והיא נחשבת לילדה לא יפה במיוחד.

קופיקו: פרקים מתוך העונה השנייה על קופיקו, הקוף המדבר, שמגיע לבית משפחת לזר ממדינת "חונטוזה", ומאותו הרגע לא מפסיק לשגע את כל בני המשפחה, ובמיוחד את השכנה שושנה ובעלה.

בובספוג: הספוג הכי אהוב והכי צהוב במסך, וחברו כוכב הים הורוד פטריק, בהרפתקאות מטורפות על קרקעית האוקיינוס!

ראש גדול: פרקים מתוך העונה הראשונה של הסדרה אודות חבורת ילדים בני 13, תלמידי חטיבה, המתחרים ביניהם על הזכות לייצג את בית – ספרם בתחרות הארצית של פרויקט "יזמים צעירים".

דורה וחברים: בעיר הגדולה: דורה והרפתקאותיה בעיר "פלאיה ורדה". העיר על סודותיה תשמש מגרש משחקים ולמידה עבור דורה הסקרנית וחבריה.

הנסיכה סופיה הראשונה: חייה של סופיה משתנים כשאמה והנסיך מתאהבים והיא צריכה ללמוד איך להיות נסיכה.

מפרץ ההרפתקאות: כל פרקי העונה השנייה של סדרת אנימציה המגוללת את עלילותיהם של 6 כלבלבים ומנהיגה, מומחה לטכנולוגיה בן 10 בשם ריידר. יחדיו הם צוות חילוץ של מפרץ ההרפתקאות.

הרפתקאות פיטר הארנב: חכם ומצחיק, פיטר הארנב רוצה לגדול ולהיות כמו אביו. בעזרת יומנו של אביו וחבריו הטובים בנג'מין ולילי, פיטר מוכן להרפתקאות חדשות ומהנות.

ספיידרמן – איש העכביש: העונה השלישית של הסדרה אודות פיטר פארקר, הלא הוא ספיידרמן. הוא מצליח לשמור על זהותו הסודית ולהילחם בכל מי שמסכן את שלום הציבור

צ'ימה: במרכז הסדרה ממלכת צ'ימה הקסומה, בעבר גן עדן קסום שתושביו, חיות דמויות אנוש, חיו יחדיו בשלום. האוטופיה מגיעה לקיצה עם פלישת שבט ברברים המוביל את הממלכה למלחמה.

צבי הנינג'ה: העונה השלישית בסדרה אודות הרפתקאותיהם של ארבעה צבים אנושיים ועכברוש גבה קומה בשם מאסטר ספלינטר.

אספרנסה: טלנובלה מוזיקלית על נערה שאמה המאמצת והחולה שלחת אותה לחיות בבואנוס איירס, שם מבחינה הנערה כי עוקבים אחריה והיא מחליטה להתחבא במנזר.

בנוסף לכל אלו יעלו עוד המון פרקים מתוך התכנים הבאים: סופר סטרייקה, ליב ומאדי, סנג'אי וקרייג, תותית, רוי בוי, דיג'ימון פיוז'ן, הדרדסים, בקוגן, ג'ייק והפיראטים, האגדה של קורה, אומי זומי, צ'יקה ומפירו, כוח G!, תומס הקטר וחברים ועוד

מדובר ביותר מ 350 שעות תוכן חדשות, שכמובן מצטרפות לכל תכני החינם הקיימים בשירות דרך קבע. הקטגוריה תהיה פתוחה עד לתאריך 30/4 (כולל).

מה-12.4 עד 30.4, חינם ב-HOT VOD Young

 

 

נעלמים – חינם                                                    סדרה חדשה

דרמת נוער יומית שתעקוב אחר אמה ואלון קליין, אח ואחות בני 17 שעוברים עם הוריהם מהעיר הגדולה לעיירה צפונית מרוחקת. כשהם מגיעים למקום הם לומדים לגלות את סודות של העיירה. מכאן יצאו אמה, אלון וחבריהם החדשים לפיצוח שתי תעלומות שיתחילו לכאורה ללא קשר ביניהן, יתאחדו במהרה, ישתלבו זו בזו ויובילו לגילויים מרעישים ומפתיעים. הסודות הגדולים והקטנים של אשמורת – עיירה בה לכולם יש משהו להסתיר –  יצטרפו לפאזל אחד גדול שחשיפתו המלאה תשנה את חיי כל תושבי המקום. עם גאיה גור אריה, דניאל ליטמן, ענבל ביבי, עדי אלון, כרמל לוטן, דולב מסיקה, נועם לוגסי, ספיר בן רובי, עונג אפרון ועוד. לצד השחקנים הצעירים ישתתפו גם שחקנים בוגרים, ביניהם טל מוסרי, זהר ליבה, טלי אורן, לירית בלבן, מוריס כהן ועוד.

בכורה בלעדית החל מה-31.3, חינם ב-HOT VOD Young

 

 

קרקסים – חינם _                                             קטגוריה מיוחדת

לרגל הגעת הקרקס החדש לארץ – קרקס שנחאי, HOT VOD Young מזמינה אתכם לחוויה מטורפת בקרקס! מגוון קרקסים מכל הזמנים, עם שלל אטרקציות מלהיבות ומפתיעות, לוליינים ואקרובטים מעופפים, תפאורות מרהיבות ואפקטים נדירים. במהלך אפריל יצטרפו לקטגוריה תכנים נוספים – הצצה לקרקס שנחאי 2016 והמופע המלא של קרקס מדראנו 2015! שעתיים של חוויה מרהיבה לכל המשפחה עם טיטו הליצן המוטרף, משפחת מעופפים נועזים, אקרובטים שוברי שיאים, פירמידות אנושיות ובלתי אפשריות ועוד פעלולים ותרגילים חד פעמיים!

החל מה-1.4, חינם ב-HOT VOD Young


 

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסרטים של HOT

בכורות החודש בערוצי הסרטים מכתב לחזיר – Letter to a Pig (ישראל, 2023)     …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.