יום חמישי , אפריל 25 2024
לוגו וואווי, 2016

וואווי תשתף פעולה עם לייקה קאמרה

וואווי  ולייקה קאמרה האגדית הודיעו על שת"פ טכנולוגי ארוך טווח

 

שיתוף הפעולה נועד "להמציא מחדש את עולם הצילום באמצעות סמארטפון"

 

חטיבת מוצרי הצריכה של וואווי, ענקית הטכנולוגיה הסינית, ויצרנית המצלמות הגרמנית האגדית לייקה קאמרה,  הודיעו על תחילתה של שותפות אסטרטגית ארוכת טווח. לשתי המובילות העולמיות יש שאיפות משותפות גבוהות מאד ממהלך זה, שנועד ליצור מרכז כוח להמצאה מחדש של עולם הצילום באמצעות סמארטפון.

 

ב-2012 הפכה וואווי ליצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם.  ב-2015 היא הייתה לחברה הסינית הראשונה שמכרה יותר מ-100 מיליון טלפונים סלולאריים בשנה, ואף דורגה במקום ה-88 בדירוג המותגים העולמי היוקרתי אינטרבראנד. ב-2016 היא חותרת להמשיך את המומנטום באמצעות שיתוף הפעולה עם האייקון המוביל בעולם הצילום, ולהביא עימה חדשנות ומצוינות לעולם הצילום של הסמארטפונים.

לייקה קאמרה מייצרת זה למעלה מ-100 שנה מצלמות קלות משקל ועדשות אופטיות, אשר אומצו על ידי חלוצי צילום הרחוב וקהילת הצילום העולמית. היא תומכת באופן קבוע בצלמים ידועים ובכישרונות צעירים, המתגלים ברחבי העולם בתחום הצילום.

"בחרנו בלייקה כשותפה, משום שהיא הובילה מהפכות בתעשיית הצילום כמו שאף יצרן אחר לא עשה מעולם", אמר ריצ'רד יו, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה של וואווי."שיתוף הפעולה בינינו יאפשר לנו להציע לצרכנים את השילוב הטוב ביותר של חדשנות, עיצוב, וחוויית משתמש . יחד נוכל להמשיך ולהוות השראה להתקדמות טכנולוגית יוצאת דופן בתחום איכות התמונה".

 

אוליבר קאלטנר, מנכ"ל לייקה קאמרה הגרמנית, אומר כי "השותפות הטכנולוגית עם וואווי היא הזדמנות מצוינת להביא את המומחיות האופטית המוכחת שלנו לשוק מכשירי המובייל. לסמארטפונים יש תרומה חשובה מאד לעולם הצילום, ומהלך זה פותח בפנינו דלת חשובה לקהלי יעד וליישומים חדשים".

 

יש לבדוק גם

הודעת יח"צ: תחרות הצילום של וואווי

25/06/2019 פרס ראשון 10,000 יורו: חברת וואווי בשיתוף טריפאדווייזר מכריזים על תחרות הצילום Huawei InFocus …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.