יום שישי , אפריל 19 2024

"סטארט-אפ לוד" ב"מבט שני"

 

סטארטאפ לוד יחצ

"מבט שני" – סטארט-אפ לוד

 

יום רביעי 23.12 בשעה 21:00 בערוץ הראשון וב-HD


הם לא נולדו להורים הייטקיסטים, ולא בילו את ילדותם עם אקס בוקס וחלומות על שירות ביחידות מודיעין מובחרות. אבי חזקייב גר בשכונת קריית מנחם ברמלה, בוכרי, בן למשפחת עולים ממדינות חבר העמים, ובערב ממלצר באולם אירועים. מאור, תושב לוד, שחקן כדורגל בעברו, גדל בבית אמו מבלי שזכה להכיר את אביו. אבי בא ממושב אחיסמך, הסמוך ללוד, שם הוא עובד רוב הזמן בדיר, ומסייע במשק החקלאי של דוד שלו. וניסים בן למשפחה בת 8 ילדים, גר במושב זיתן, הקרוב גם הוא לעיר, לומד בישיבה דתית ומתפרנס ממכירות בדוכן הפלאפל.

 

בחודש אפריל השנה הייתה לארבעת הנערים הזדמנות יוצאת דופן – להשתתף בגאלה בינלאומית גדולה של יזמים צעירים בעיר ניו יורק, ולבחון האם הרעיון היזמי שהמציאו "Find It" יוביל אותם אל האקזיט.

 

"Find It" הוא שם המיזם שלהם – מדבקה בגודל גרגר אורז, בעלת חיישנים מיוחדים, שמודבקת על חפצים חשובים כמו : תכשיטים, מפתחות של האוטו, מוצצים וכו', ובאמצעות אפליקציה מיוחדת ניתן לאתר בקלות כל חפץ שהולך לאיבוד או נעלם.

 

"סטארט-אפ לוד" מלווה את סיפורם הייחודי של 4 נערים ישראלים בני 17 מלוד, שחולמים לפרוץ את המעגל ולבנות לעצמם עתיד טוב יותר. הם מגייסים את כישורי הרחוב שלהם, ובהזדמנות הראשונה שניתנת להם, הם ממציאים רעיון טכנולוגי שמזכה אותם במקום הראשון בתחרות יזמים צעירים שהתקיימה בישראל עבור בני נוער במצבי סיכון.

 

הסרט יבחן האם יצליחו לממש את נקודת הזינוק הטובה שניתנה להם? האם יצליחו להוציא את הרעיון לפועל? ולרשום פטנט? ואולי בעתיד יצליחו להקים חברת סטארט-אפ כמו שחולמים סביב רעיון זה או מיזם אחר? והכי חשוב – מה הם למדו בדרך? האם רכשו ביטחון עצמי? מיומנות? כושר התמדה? גאווה? זהו סרט על התבגרות אחרת, על ההזדמנות, על התשוקה להצלחה גם כשהסביבה לא קורצה מהחומרים האלה.

 

בימאית: יפעת קידר, תסריט: יפעת קידר, ציפי רז עורכת: ציפי רז, מפיקה: ענת יהלום, עורכים: איתי לנדסברג וליאורה עמיר ברמץ

 

 

יום רביעי 23.12 בשעה 21:00 בערוץ הראשון וב-HD

יש לבדוק גם

טריפ של חמלה

טריפ של חמלה סרטו הדוקומנטרי של גיל קרני ברצועת הקולנוע התיעודי של הערוץ הראשון ישודר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.