יום חמישי , אפריל 18 2024

"חוף מבטחים" זכה בתחרות סרטונים על מים

לראשונה תחרות סרטונים קצרים בנושא מים:

WATER WITH NO LIMITS

הסרט "חוף מבטחים" הוא הזוכה בתחרות

פרס ראשון: 20,000 ₪ פרס שני: 10,000

איגוד המפיקים לקולנוע וטלוויזיה בישראל ומשרד הכלכלה ערכו לראשונה תחרות סרטוני מים בנושא "WATER WITH NO LIMITS".

התחרות התקיימה במסגרת תערוכת WATEC ISRAEL 2015

משרד הכלכלה ואיגוד המפיקים לקולנוע וטלוויזיה הכריזו אמש על הזוכים בתחרות סרטונים קצרים של 1-3 דקות בנושא "WATER WITH NO LIMITS". הסרטונים זיכו את יוצריהם בפרסים כספיים, והוקרנו במסגרת תערוכת WATEC ISRAEL 2015, שמתקיימת בימים אלו (13-15 לאוקטובר) במרכז הירידים תל אביב.

לשלב האחרון של התחרות, הגיעו 9 סרטונים, במקום הראשון זכה הסרט "חוף מבטחים" (1.58 דקות), של מישה פלטינסקי, דימה קונופלוב, ובטי פייברג, אשר קיבלו מענק של 20,000 ₪. הסרט ממחיש את גורלו של פליט סודני המנסה לחצות את המים ולהיטיב את גורלו. במקום השני זכה הסרט "האם מים הפוכים לאש?" (2 דקות) של תמר רצ'קובסקי, ושזכתה במענק בסך 10,000 ₪. הסרט מצליח לתפוס רגע נדיר של ילדים על קו התפר בירושלים המשתעשעים במזרקות מים, ביחד, בפארק טדי, כמו "חלום ליל קיץ". השופטים החליט להעניק ציון לשבח לסרטם של דותן גולדווסר ויואב בריל, "שוב סוף העולם" (1.07 דקות)- מסע אנימטורי של "החיים שממשיכים מול כוחם המתפרץ של המים".

שופטי התחרות: אורית זמיר, מפיקה, יונתן גורפינקל, במאי וירון זליג, תסריטאי.

תחרות הסרטונים שמה דגש על משמעות המים בקולנוע בהיבטים של זרימה, חיים, נביעות, חופש יצירה ושפע. היצירתיות שהתבקשה נגעה לכל היבט, במגוון דרכים בהן ניתן לבטא שימוש במים חיים- לזרום כמו מים ולהפיק רעיונות סוחפים.

כל הסרטונים עסקו סביב נושא המים ובהשראתו, באנגלית או עם כותרות באנגלית. הסרטים הזוכים זיכו את יוצריהם בפרס כספי: פרס ראשון בסך 20,000 ₪ ופרס שני בסך 10,000 ש"ח.

סרטי המועמדים הוקרנו אמש במסגרת תחרותית במהלך התערוכה והכנס, וכן בביתן החדשנות

לאורך כל שלושת ימי התערוכה ובהמשך אף יוצגו בביתן הישראלי בכנס האקלים ובפריס בדצמבר 2015.

תחרות הסרטים יוצרת חיבור בין שני תחומים אותם מקדם משרד הכלכלה – טכנולוגיות מים ויצירה קולנועית פורצת דרך. לדברי עודד דיסטל, מנהל המטה לקידום השקעות ותכנית Israel NewTech, משרד הכלכלה: "אני משוכנע שהמפגש המרתק ימנף את שני התחומים, יביא פן נוסף ושונה לתערוכת המים ובמקביל יגרה יוצרים ישראלים לתת ביטוי ליכולותיהם בתחום מרתק זה״.

2015 WATEC ISRAEL, התערוכה והכנס לטכנולוגיות מים, אנרגיה מתחדשת ואיכות סביבה, מתקיימת בימים אלו (13-15 לאוקטובר) במרכז הירידים בתל אביב. התערוכה, שמתקיימת אחת לשנתיים, משמשת כפסגת הטכנולוגיה הישראלית והעולמית בתעשיית המים ומהווה במה להחלפת ידע ורעיונות בקרב כ-3500 מבקרים מ-100 מדינות ,בנוסף ל-9000 מבקרים ישראלים, אנשי אקדמיה, אנליסטים ומומחים בענף המים מהארץ ומהעולם.

התחרות ביזמת איגוד המפיקים ומשרד הכלכלה, בשותפות מכון היצוא וחברת גיחון בע"מ.

ניתן לצפות בסרטים בwww.mefikimknasim.co.il

 

יש לבדוק גם

אנימציה: סרטון מיניונים חדש!!!

קבלו מיני-סרט חדש בהשתתפות "המיניונים". העילה? לקראת יציאת המהדורה הביתית של הסרט הארוך "המיניונים" למכירה. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.