יום שישי , מרץ 29 2024

אוקטובר בערוץ לייפטיים

ספטמבר 2015 בערוץ לייפטיים

 

"שני קטלני" רצועת פשע חדשה

מ-19.10, ימי שני, ב-22:00

ערוץ לייפטיים מציג רצועת פשע חדשה בימי שני, שנותנת הצצה מרתקת לתוך ראשם של רוצחים סדרתיים, המשפחות שלהם, המשפחות של הקורבנות ולתוך הצוותים שמשקיעים שנים מחייהם על מנת לתפוס את הרוצחים. את הרצועה נפתח עם אחד הסיפורים הכי מוכרים בהיסטוריה של ארה"ב – הרצח המזעזע שהתרחש לפני עשרים שנה ובעקבותיו משפטו המתוקשר של או. ג'יי. סימפסון, שכונה "משפט המאה".  שני סרטים שישודרו בבכורה בערוץ חושפים סדרת הקלטות סודיות, שמעולם לא נשמעו, ומגלים זוויות חדשות בפרשת הרצח.

 

הקלטות הסודיות של או.ג'יי. סימפסון

ב-1994 אורנת'ל ג'יימס סימפסון היה כוכב פוטבול נערץ, שחקן בשוברי קופות (סדרת "האקדח מת מצחוק") והיה מגה סלבריטאי, עד שאשתו לשעבר ניקול בראון ומאהבה רונלד גולדמן נמצאו ללא רוח חיים מחוץ לדירתם. סימפסון קושר לרצח והובא למעצר לאחר מרדף משטרתי בשידור חי. במשפטו הפלילי של סימפסון ב- 1995, נקבע שסימפסון איננו אשם בשני מעשי הרצח. ב-1997 אביו של גולדמן, הגיש תביעה אזרחית, בה זכה ונקבעו פיצויים כספיים של 33.5 מיליון דולר ,שסימפסון לא שילם. כמו כן, התנהל מאבק משפטי בין הוריה של ניקול לבין סימפסון, לגבי המשמורת על שני ילדיהם. בסוף 2007 סימפסון נעצר בחשד שהוא ואנשים נוספים שדדו באיומים חנות מזכרות ספורט בלאס וגאס. סימפסון הורשע במשפט ונידון ל-33 שנות מאסר בכלא. ב-2010 סימפסון התוודה בפני מפיקי התוכנית של אופרה וינפרי כי דקר למוות את אשתו, ואת מאהבה תוך הגנה עצמית. ב-2014 סימפסון טען שהוא חולה בסרטן המוח וביקש מנשיא ארצות הברית חנינה.

 

 

 

 

הקלטות הסודיות של או.ג'יי. סימפסון / The Secret Tapes of the OJ Case: The Untold Story

חלק 1: 19.10, יום שני ב- 22:00 בכורה!

סרט דוקומנטרי בבכורה! 20 שנה אחרי הרצח שזעזע את העולם, סדרת ראיונות חדשים עם חברים, בני משפחה ואו.ג'יי. סימפסון עצמו, מנסה להתחקות אחר יחסיו הסבוכים עם אשתו ואיך הפך הכוכב הנערץ לרוצח.

הסרט מגלה תובנות חדשות על ההיבטים השונים באישיותו של סימפסון ושופך אור על ההתנהגות המטרידה בימים שלפני, במהלך ואחרי משפט הרצח הפלילי. הסרט עושה זאת באמצעות ראיונות נדירים עם שחקני מפתח משני צידי המקרה. כמו כן, נשמע בפעם הראשונה הקלטה נדירה של סימפסון, אותה הקליט בסתר, לפני המרדף המפורסם, בו נתפס בצורה פומבית והואשם ברצח של אשתו לשעבר ומאהבה. הסרט כולל ראיונות נדירים עם העו"ד המנוח של סימפסון, רוברט קרדשיאן, שייצג אותו במשפט והיה גם חבר קרוב, ועם אשתו המפורסמת  קריס ג'נר, משפחתה של ניקול בראון, חברים של הזוג ועוד.

 

 

הקלטות הסודיות של או.ג'יי. סימפסון  / O.J. Speaks: The Hidden Tapes

חלק 2: 26.10, יום שני ב- 22:00 בכורה!

 סרט דוקומנטרי בבכורה! 20 שנה אחרי הרצח,  סדרת הקלטות סודיות חושפת לראשונה זווית חדשה על אחד ממשפטי הרצח המתוקשרים והשערורייתיים ביותר בהיסטוריה. מהדקות שלאחר הרצח ועד לכליאתו של או.ג'יי. סימפסון. 

הסרט התיעודי עוקב אחר המשפט האזרחי והצוות המשפטי, שעבד קשה על מנת להביא צדק למשפחות של ניקול בראון ורון גולדמן, ובעיקר מוכיח כי כסף, פופולאריות וכוח לא יכולים לפטור אדם מעונש על רצח. מפיקי הסדרה בפועל, סטיבן אורבך וצ'אק ברוורמן השיגו את תצהירי הקלטות של התביעה מהמשפט האזרחי, אשר נחשפים כאן לראשונה אחרי 20 שנים בהן היו קבורים בכספת. בשילוב קטעים מהמשפט, ראיונות, וסיקורים חדשותיים, הסרט מסביר בצורה מדויקת איך התנהל המשפט, מה היו הבעיות, מי היה נגד מי, מה היו הכשלים, וכיצד לבסוף סימפסון נכנס לכלא.

 

 

 

 

 

יחידת טראומה / Life Flight: Trauma Center Houston

מ-14.10, ימי רביעי, 22:25 סדרה חדשה בבכורה!

 

כל החלטה שלהם יכולה להכריע בין חיים למוות. סדרת ריאליטי חדשה שעוקבת אחרי צוותי הטראומה, האחיות, הרופאים והמנתחים, המטפלים בחולים המובאים במסוקים למרכז טראומה רפואי ביוסטון.

 

בארץ אנחנו מכירים היטב את יחידת 669, יחידת החילוץ והפינוי של חיל האוויר, שאחראית על חילוץ טייסים, מטיילים שנפצעו ופינוי פצועים משדה הקרב. איך נראה בית חולים כזה במרחבים העצומים של ארה"ב? מרכז הטראומה ממוריאל הרמן, ביוסטון, טקסס (Life Flight Network) נותן את המענה ומספק פינוי רפואי באמצעות מסוקים כבר מעל 36 שנים.

 

כשכל שנייה קובעת, לצוות בית החולים אין זמן להתעסק בחיי אהבה, כמו שאנחנו אוהבים לראות בסדרות בתי חולים כמו "האנטומיה של גריי". יחידת טראומה היא סדרת דוקו-דרמה אינטנסיבית, שחושפת את מאחורי הקלעים של צוותי הטראומה, האחיות, הרופאים והמנתחים שמטפלים ומצילים את החולים, המגיעים במסוק לבית החולים. הצוותים צריכים לקבל החלטות בין רגע, לבצע ניתוחים מסובכים בבית החולים ולעיתים באוויר, ובעצם לעשות את כל מה שהם יכולים כדי להציל את המטופלים שלהם. הסדרה נותנת הצצה מרתקת לעולם, שבו הגבול בין חיים ומוות הוא דק מאד.

 

פרק 1: שירות עזר אוויר >> רביעי, 14.10, ב-22:25 גבר שהתחשמל וסובל מכוויות בדרגה גבוהה מאלץ את הזוג הטרי, אשלי וג'סי, העובדים במחלקה, לעבוד מסביב לשעון על מנת להצילו. קייל, חובש מוטס, מציל נערה צעירה שהותקפה ע"י פר זועם. צוות הטיסה, ריאן וטוני, נאבקים עם שני מקרים חמורים שהתוצאות להם שונות ביותר.

 

פרק 2: דרוש כפר שלם >> רביעי, 21.10, ב-22:25  דוקטור לי מטפלת בחולה שגופו נכנס להלם מזיהום בלתי צפוי ונאלצת להגן על הטיפול שהעניקה לו מול הממונים עליה. ארון ודניס מתמודדים עם תאונת אופנוע קשה ומנסים לבחון האם עשו את כל מה שביכולתם עבור המטופל. דוקטור גיל מלמד רופאים מתמחים איך חייהם יראו בתור מנתחי טראומה כשהוא רץ אל המיון לטפל בפצוע קשה שנדקר בלב.

 

 

נשים קטנות: LA – עונה 2  LITTLE WOMEN: LA 2 /

מ- 6.10, ימי שלישי, ב- 22:45 עונה חדשה בבכורה!

חברותן של קבוצת נשים נמוכות קומה, שמפריכות את כל הסטריאוטיפים, עומדת למבחן בעונה חדשה, כשבדרך למציאת האחד והיחיד מפריעים אגו, תככים וכוונות טובות.

פרק הפתיחה של העונה השנייה הניב בארה"ב רייטינג מרשים של 1.5 מיליון צופים והוכיח שהם כבר לגמרי מאוהבים בבנות. הנשים ממשיכות להפריך את כל הסטריאוטיפים על נשים קטנות. הן יכולות לעשות כל מה שאנשים רגילים יכולים לעשות ובהרבה יותר סטייל וחן. הסדרה מאפשרת לנו להציץ לחייהם הבלתי שגרתיים של החברות, שבסופו של יום מתנהלות כמו כל קבוצת נשים אחרת – לפעמים קנאיות, לפעמים קטנוניות, אבל תמיד תומכות זו בזו. בעונה החדשה, החברות של הבנות עומדת למבחן – כריסטי ובריאנה מפקפקות במניעי החברות של טרה עם שאר הנשים בחבורה. שלוש מהבנות מנסות להיכנס להריון בו זמנית כשכריסטי וטוד מקבלים חדשות רעות לגביי סיכויים ללדת, דבר המעיב על הקשר בין הנשים. טוניה מארגנת מסיבה שידוך לחברתה שנגמרה בתגרה. ליילה מנסה להשלים בין הבנות אבל מגלה שהן לא יוותרו בקלות ויסלחו אחת לשנייה.

 

פרק 1: תינוק על הסיפון >> שלישי, 6.10, ב-22:45 הנשים הולכות לשייט עמוס אלכוהול וכמובן שהרוחות מתלהטות. טרייסי מאשימה את בריאנה, שהבריזה מהחתונה שלה וששיקרה לגבי הסיבות לחוסר הגעתה. טרה מקבלת הצעת עבודה, שעשויה לשנות את הקריירה שלה לטובה, אבל גם תכריח אותה לשנות את אורח חייה. האם היא תשלם את המחיר? אלנה, כריסטי וטרייסי ממשיכות את המרוץ אל התינוק, מי מהן תהיה הראשונה להיכנס להריון?

 

פרק 2: מאמא דרמה >> שלישי, 13.10, ב-22:45 טוניה מגלה שבריאנה וטרבור מדברים מאחורי גבה והיא בוחרת "לשתף" את המידע בארוחת צהריים טעונה עם טרבור ואימא שלו. בריונים מציקים לבתה של בריאנה והיא מתלבטת כיצד לבשר לילדתה שהיא נמוכת קומה.

 

 

 

סרטים בערוץ Lifetime בבכורה טלוויזיונית:

 

רולטת חנק / The Choking Game  

2.10, שישי, ב-22:00 בכורה בארץ!

סרט נעורים עם טוויסט אפל, המבוסס על  הספר "חנק" של דיאנה לופז ומתאר תופעה חברתית אמיתית בארה"ב, שגבתה את חייהם של עשרות בני נוער. טיירן מושכת תשומת לב רבה ופופולאריות, כשהבחורה החדשה והכריזמטית בבית הספר מלמדת אותה משחק שסוחף את התיכון "רולטת החנק". יחד הן נהיות "אחיות ל(חוסר) נשימה". טיירן נאלצת להסתיר כמובן את המשחק המסוכן מאמא שלה, מחברתה הטובה ביותר והמורים, בזמן שהיא בונה לאט את כוח ההתנגדות שלה ומתמכרת לריגוש של המשחק ולהתנסות במצבים של אי שליטה. טיירן לא מבינה שהיא נמצאת תחת סכנה גדולה. עם: פריה טינגלי ("המלוק גרוב", "היה היה פעם").

שידור נוסף: שבת, 3.10, 11:40, 20:30

 

אימא חוזרת לקולג' / Back to School Mom  

8.10, חמישי, ב-22:00 בכורה בארץ!

דרמה. מרי תומאס, מוזיקאית בת 41, שטיילה ברחבי העולם מחליטה להתחיל את פרק ב' בחייה ולהשתקע במקום אחד. היא מחליטה לחזור ללמוד באוניברסיטה, להשלים את התואר שזנחה ולשם שינוי לסיים פרויקט מהתחלה עד הסוף בניגוד לאופייה חסר המנוחה. בודדה ומבוגרת מרוב הסטודנטים, מרי מתחברת עם בחור פופולארי ומקסים רק כדי לגלות שהוא הבן שויתרה עליו לפני 20 שנים. עם: ריק פוקס, לורטה דווין, דנזל וויטקר, קימברלי אליס.

שידור נוסף: שישי, 9.10, 16:30, 20:30 ושבת, 10.10, 12:15

 

סיוט של בת /  A Wife's Nightmare

15.10, חמישי, ב-22:00 בכורה בארץ!

מותחן, המבוסס על סיפור אמיתי. בעוד ליז מתאוששת מהתמוטטות עצבים, מתבגרת מסתורית מופיעה על סף ביתה וטוענת שהיא בתו האבודה של בעלה, ולה לא נותרת ברירה, אלא להכניס אותה הביתה. כשליז מתחילה להרגיש שהיא הופכת לגלגל החמישי, בגלל שהילדה-אישה דוחקת בה החוצה, היא מתחילה לחשוד במניעים שלה, ומחליטה להילחם על הבעל ועל החיים המושלמים שהיו לה. עם ג'ניפר בילס ("הקוד של שיקגו") ודילן ניל ("סידר קוב"). שידור נוסף: שישי, 16.10, 20:35  ושבת, 17.10, 14:05

 

תיכון תחת השפעה /  The Perfect High

22.10, חמישי, ב-22:00 בכורה בארץ!

מבוסס על סיפור אמיתי. רקדנית הנחשבת לכוכב עולה בתיכון מתמכרת לכדורים אחרי פציעה בברך שמונעת ממנה להגשים את חלומה. בבדידותה היא מאומצת ע"י חבורה מקובלת  שלוחצים עליה להתחיל להשתמש בכדורים, והיא גם מתאהבת לראשונה. כשהכדורים נגמרים היא מבינה שהדילר החביב בכיתה מכר לה הרואין ולא כדורי מרשם. עם: בלה ת'ורן ("מתויגת") ודניאלה בובדילה ("סדנה לעצבים")

שידור נוסף: שישי, 23.10, 20:30 ושבת, 24.10, 11:20

 

שטוקהולם, פנסילבניה  / Stockholm, Pennsylvania  

29.10, חמישי, ב-22:00 בכורה בארץ!

סינתיה ניקסון (מירנדה מ"סקס והעיר הגדולה"), סירשה רונאן ("גוף מארח") וג'ייסון אייזקס ("דיג") מככבים בדרמה המספרת על נערה צעירה, שנחטפה כילדה, ומתקשה להסתגל לחייה לאחר שהיא חוזרת הביתה בבגרותה. הסרט בוחן את הסוגיה המעניינת של סינדרום שטוקהולם, בו אדם המוחזק בכפייה מפתח אמפתיה והזדהות נפשית עם החוטפים. לפני 17 שנים ליילה, נחטפה מביתה וגודלה כל השנים ע"י החוטף שלה, שהפך לאביה ואימה. כעת, עם שובה הביתה, היא מתקשה למצוא חיבור עם  הוריה האמיתיים, מרסי וגלן, ומתגעגעת לבן, החוטף ששימש כדמות ההורה היחיד שהכירה, ולמרתף, המקום הבטוח בו גדלה. בניסיון נואש להתחבר אל בתה, מרסי מזניחה את נישואיה בעוד ליילה מנסה להבין מהי אהבה ומה זה אומר להיות אהובה.

שידור נוסף: שישי, 30.10, 20:25 ושבת, 31.10, 11:00

 

סרטים בבכורה בערוץ:

 

בריכת שחייה /   Swimming Pool

1.10, חמישי, ב-22:00 בכורה בערוץ!

שרלוט רמפלינג ("ברודצ'רץ") המצוינת מגלמת את שרה מורטון, סופרת רבי מכר בריטית, הנמצאת במשבר יצירתי. כדי לצאת מהמשבר ולחזור למשטר עבודה, היא נשלחת על ידי המו"ל שלה, ג'ון בוסלוד לחופשה בביתו שבפרובאנס. הופעתה הבלתי צפויה של ג'ולי, בתו הפרועה והחושנית של ג'ון, מבהירה לשרה שהחופשה השקטה אותה תכננה, עומדת להשתבש. עכשיו סדרה של אירועים מערבבת את ההליך היצירתי של שרה עם רצח מעולם המציאות ומשנה את החופשה השקטה. במאי: פרנסואה אוזון ("8 נשים"). 2003 שידור נוסף: שישי, 1.10, 20:20

 

בני מזל /  The Lucky Ones

3.10, שבת, ב-22:00 בכורה בערוץ!

טים רובינס ("על הקצה") רייצ'ל מק'אדאמס ("בלש אמיתי, עונה 2") ומייקל פנה  מככבים בדרמה מרגשת. שני חיילים אמריקאים שנפצעו בקרב מקבלים חופשה של חודש ונוסעים לבקר את משפחתם. פרד צ'יבר, חייל ותיק, נפצע אף הוא בקרב וזוכה להשתחרר לחלוטין מהשירות הצבאי. השלושה נפגשים בנמל התעופה של פיטסבורג. בשל הפסקות חשמל תכופות הטיסות לניו יורק מתבטלות, והם מחליטים לשכור יחד מיני-ואן ולצאת למסע בכבישיה של המדינה ששלחה אותם להילחם בארץ זרה.  במאי: ניל ברגר ("מפוצלים"). 2008. ארה"ב.

שידור נוסף: ראשון, 4.10, ב-00:20 ושבת, 10.10, 15:05

 

נערות מבריקות /   WiseGirls

10.10, שבת, ב-22:00 בכורה בערוץ!

מריה קארי, מירה סורבינו ("רומי ומישל – פגישת מחזור") מככבות במותחן פשע. מג, רייצ'ל וקייט הן מלצריות במסעדה איטלקית, שרוב לקוחותיה הם בעסקי המאפיה וסחר בסמים. מג היא סטודנטית לשעבר המגיעה לעיירה לאחר טרגדיה שקרתה בחייה. היא אינה יודעת על העסקים המתנהלים במסעדה, וכאשר היא עדה למקרה רצח, חייה נמצאים בסכנה. למזלה חברותיה הטובות רייצ'ל וקייט באות לעזרתה כשהן מתמודדות ברחובות המסוכנים של העיר. במאי: דיויד אנספאג'ו. 2002. ארה"ב. שידור נוסף: ראשון, 11.10, 00:10 ושבת, 17.10, 15:30

 

קפה וסיגריות /  Coffee and Cigarettes

17.10, שבת, ב-22:00 בכורה בערוץ!

אוסף מפגשים של סלבריטאים על אינספור כוסות קפה וכמות בלתי נדלית של טבק, מה שהתחיל כפרויקט של סרטים קצרים שקובצו יחד בידי אחד מחשובי הקולנוע העצמאי באמריקה, ג'ים ג'רמוש ("פרחים שבורים"). אז על מה יש לדבר? על התמכרות וכוכבות, על הבנאליה של החיים ושאר זוטות. בתפקיד עצמם מופיעים רוברטו בניני ("החיים יפים") בקטע שצולם כבר ב-1986; סטיב בושמי ("כלבי אשמורת"); המוזיקאים איגי פופ וטום ווייטס וג'ק וויט; קייט בלאנשט ("יסמין הכחולה'); ביל מאריי ("וינסנט הקדוש"), אלפרד מולינה, סטיב קוגן  ועוד. 2003. ארה"ב.

שידור נוסף: ראשון, 18.10, 00:20 ושבת, 24.10, 14:25

 

משחק הוגן /  Fair Game

24.10, שבת, ב-22:00 בכורה בערוץ!

נעמי ווטס ("כשנהיה צעירים"), שון פן )"מילק"), סם שפרד ונציגה משלנו (לירז צ'רכי( מככבים במותחן אקשן המבוסס על סיפור אמיתי. זהותה האמיתית של סוכנת ה- CIA ואלרי פלאם נחשף כנקמה על ידי הבית הלבן. זאת לאחר שבעלה העיתונאי פרסם בשנת 2003 כתבה בניו-יורק טיימס החושף שממשלת בוש ידעה שאין נשק גרעיני בעירק והטעתה את המודיעין האמריקאי כדי להצדיק את הפלישה. בעקבות חשיפת זהותה של הסוכנת חייה הסודיים נחשפים והיא נמצאת בסכנה. במאי: דאג לימן ("קצה המחר") 2010. ארה"ב.

שידור נוסף: ראשון, 25.10, 00:15 ושבת, 31.10, 14:30

 

כל מה שרציתי /  Try Seventeen

31.10, שבת, ב-22:00

אלייז'ה ווד ("שר הטבעות"), הזמרת/ שחקנית מנדי מור ("פלונטר"), והשחקנית הגרמנית המעולה פרנקה פוטנטה "("זהות כפולה", "ראן לולה ראן") מככבים בקומדיה רומנטית מתוקה שהיא ג'ילטי פל'זר. בחור צעיר מתחיל ללמוד בקולג', אך מגלה להפתעתו שהוא יכול ללמוד יותר על החיים ועל אהבה בעזרת שכנותיו לבניין שמקרקרות סביבו ללא הפסקה, אחת צלמת והשנייה שחקנית מתחילה ובמהרה הוא נוטש את השיעורים ונסחף אחריהן. במאי: ג'פרי פורטר. 2002. ארה"ב

 

 

 

צפיה מהנה!

 

ערוץ Lifetime

HOT 32 I YES 46

יש לבדוק גם

יום האישה ב-yes

  יום האישה 2024 ב-yes       שיתוף פעולה עם 'שבוע הנערה הישראלית' וסרטי דוקו על נשים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.