יום שישי , אפריל 19 2024

יולי בערוצי הסרטים של הוט

 

עיר החטאים: עלמה להרוג – Sin City: A Dame to Kill For בכורה

סרט פולחן שמהווה המשך ל"עיר החטאים" בכיכובו של מיקי רורק האלמותי. מותחן נאו-נואר מהפנט, המבוסס על קומיקס גרפי אלים מאת פרנק מילר, מי שהיה השותף לכתיבת התסריט ולעבודת הבימוי. בעיר החטאים האפלה והמושחתת, מארב (רורק) הביריון האהוד מגלה כי לקה בשכחה וחייב עתה להתמודד עם מחלתו; ג'וני (ג'וזף גורדון לוויט, "דון ג'ון") הוא מהמר כפייתי צעיר ושחצן שלא מפסיד לעולם. הוא מגיע לעיר החטאים ו"נופל" על מהמר שלא מומלץ בכלל להתמודד מולו/לנצח אותו (פאוורס בות' הוותיק); דווייט (ג'וש ברולין, "מידות רעות") מנסה לעזור למאהבת שלו אווה (אווה גרין) לברוח מבעלה המתעלל. הכוכבת היפה ג'סיקה אלבה מגלמת חשפנית שלא התגברה על מות האדם היקר לה ביותר ומאבדת בהדרגה את שפיות דעתה. ביים באלימות טבעית רוברטו רודריגז, שעבד בעבר לצד קוונטין טרנטינו. הסרט זכה להצלחה מיידית בקופות.

עם: מיקי רורק, ג'סיקה אלבה, ג'וש ברולין, ג'וזף גורדון-לוויט, רוסריו דוסון, ברוס וויליס, פאוורס בות'.

בימוי: פרנק מילר ורוברטו רודריגז (ארה"ב, 2014).

3.7, שישי בשעה 22:00, HD HOT GOLD

רובוט ופרנק – Robot & Frank בכורה

קומדיית פשע מקורית זוכת פרסים בהשתתפות המועמד לאוסקר פרנק לאנגלה הנפלא בתפקיד הראשי, לצד ליב טיילר וסוזן סרנדון. אדם מבוגר המתגורר בגפו ונוטה להשתעמם ולהתרגז בקלות, שם פעמיו מדי יום אל הספרייה המקומית, שם הוא מפלרטט בכיף עם ג'ניפר, הספרנית השווה (סוזן סרנדון). ילדיו הבוגרים מודאגים ביחס להתנהגותו ומחליטים לקנות לו רובוט שיטפל בו וישמור עליו. 
פרנק כמובן מסרב בתוקף, אבל אז הוא מגלה שהשד לא נורא כל-כך: האוכל טעים והבית נקי, אז אולי הרובוט יעזור לו גם לחזור למקצוע המפוקפק שנטש?… ביים במעוף ובאהבה הבמאי והמפיק הצעיר ג'ייק שרייר ("כריסטופר פורד רואה סרט").

עם: פרנק לאנגלה, סוזן סרנדון, ליב טיילר, ג'יימס מרסדן, פיטר סארסגרד, ג'רמי סטרונג.

בימוי: ג'ייק שרייר (ארה"ב, 2012).

4.7, שבת בשעה 15:05, HD HOT GOLD

התבגרות – Boyhood בכורה

סרטו המופתי החם של ריצ'רד לינקלייטר ("לפני הזריחה", "לפני השקיעה"), אשר זכה בפרס האוסקר לשחקנית המשנה פטרישיה ארקט וגרף פרסים רבים נוספים, בין היתר בטקס גלובוס הזהב האחרון, בפסטיבל ברלין וב-BAFTA. דרמה כל-אמריקאית ריאליסטית ונוסטלגית גם יחד, שנכתבה וצולמה לאורך 12 שנים עם אותם השחקנים. תיאור נדיב ורחב של התבגרות ילד בשם מייסון (אלר קולטריין האותנטי) על כל תהפוכותיה, דרך עיניו. את פסקול הסרט מלווים שירים של ארקייד פייר וקולדפליי, המעטרים ביופי את הרגשות העזים של המתבגר. הסרט חוקר לעומק גם את נושא ההורות ומתאר את נקודת המבט של הורי מייסון (אית'ן הוק, שהשתתף בסרטיו הקודמים של לינקלייטר, ופטרישיה ארקט), ויחסם המשתנה אל ילדם לאורך השנים. לא להחמיץ!

עם: אלר קולטריין, פטרישיה ארקט, אית'ן הוק, אלייג'ה סמית', לורליי לינקלייטר, מרקו פרלה.

בימוי: ריצ'רד לינקלייטר (ארה"ב, 2014).

10.7, שישי בשעה 22:00, HD HOT GOLD

סיוט של בובה – Finders Keepers בכורה

סטיב אוסטין הקשוח וטרילבי גלובר הפצצתית מככבים בסרט האימה המוצלח הזה, למי שאוהב את תחושת הפחד מקפיאת העורקים. הסרט "קורץ" ליצירות הקאלט "משחק ילדים" ו"קללתו של צ'אקי", אך הוא מתוחכם ומזעזע הרבה יותר (ראו הוזהרתם). אם צעירה שהתגרשה זה לא מכבר, עוברת דירה מכורח הנסיבות יחד עם ילדתה. הן אינן יודעות כי בעבר התגוררה שם משפחה שלמה שנרצחה. המדובר בבובה מרושעת ואלימה שהשתלטה על נפשו של ילד בן 8, ועתה מוצאת לה אחיזה בגוף הבת, הפגועה מפרידת הוריה ואינה מוכנה לוותר על ה"צעצוע" המרתיע. הדוגמנית ג'יימי פרסלי בתפקיד אליסון האם, והילדה קיילי רוג'רס ("תחנת חלל 76") המוכשרת, מצליחה להפחיד מאוד בתפקיד הבת קלייר. הבמאי אלכס ילן זכור לטוב בזכות "נחשים על המטוס", ו"אני אומגה".

עם: סטיב אוסטין, טובין בל, טרילבי גלובר, ג'יימי פרסלי, מארק דה קרלו, קיילי רוג'רס, קריסטן קר.

בימוי: אלכס ילן (ארה"ב, 2014).

11.7, שבת בשעה 17:05, HD HOT GOLD

עיר שבורה – Broken City בכורה

מותחן פשע אפלולי ומפעים של הבמאי זוכה הפרסים אלן יוז (היוצר בימים אלו רימייק

לסדרה "שורשים"), בהשתתפות כוכבים לוהטים רבים, בהם גם קתרין זיטה-ג'ונס שחזרה לשחק אחרי הדיכאון שבו לקתה והאשפוז בעקבותיו. מארק וולברג, מפיק, שחקן וזמר עסוק ביותר ("השורד האחרון") מגלם את בילי טאגארט, בלש פרטי בניו יורק המושחתת והמנוונת. ראש העיר הכוחני (ראסל קרואו) שוכר אותו כדי לבלוש אחר אשתו, ומגלה כי נרקם קשר רומנטי בינה לבין יריב בעלה הפופולארי במערכת הבחירות. במהלך המשימה מסתבר שניצלו אותו, טמנו לו פח ועתה עליו להיאבק כנגד כל הסיכויים מול גורמים רבי עוצמה על מנת להוכיח את חפותו. עם אלונה טל (היא משלנו) בתפקיד מזכירתו של טאגארט.

עם: מארק וולברג, ראסל קרואו, קתרין זיטה-ג'ונס, ג'פרי רייט, ברי פפר, אלונה טל, נטלי מרטינז.

בימוי: אלן יוז ("סקראצ'") (ארה"ב, 2013).

11.7, שבת בשעה 22:00, HD HOT GOLD

שבעה פסיכופטים – Seven Psychopaths בכורה

סרט פשע קומי מהנה וזוכה פרסים מאת במאי "ברוז'", מרטין מקדונה, בהשתתפות שורה מרשימה של כוכבי-על. מארטי (קולין פארל, "אגדת חורף," והסדרה המצליחה "בלש אמיתי") הוא תסריטאי "תקוע" מלוס אנג'לס, שמחוסר זהירות מסתבך קשות עם העולם התחתון. סם רוקוול מגלם את בילי, חברו התמהוני של תסריטאי המצוי במשבר כתיבה רציני. החבר, שחקן כושל, מוצא את פרנסתו בחטיפת כלבים של סלבריטים והחזרתם תמורת סכום כספי נכבד. לרוע המזל הוא חוטף יחד עם ידידו הפוחז הנס (כריסטופר ווקן) את כלבו היקר והאהוב של גנגסטר מקומי (וודי הרלסון הנפלא והמענג, בתפקיד ש"תפור" עליו בדיוק רב). עכשיו מארטי מסובך עד צוואר מכל עבר, ועם חברים כאלה, לא ברור בכלל מי יחוש לעזרתו…

עם: קולין פארל, וודי הרלסון, סם רוקוול, מייקל פיט, אבי קורניש, מייקל סטלברג, הארי דין סטנטון.

בימוי: מרטין מקדונה (ארה"ב, 2012).

11.7, שבת בשעה 23:50, HD HOT GOLD

החתונה הגדולה – The Big Wedding בכורה

קומדיה מהנה ועטורת כוכבים על חתונה, משפחה והעמדת פנים. רוברט דה נירו ודיאן קיטון מככבים לצד טופר גרייס ורובין וויליאמס – באחד מסרטיו האחרונים לפני מותו הטראגי. עלילת הסרט עוקבת אחר קורות משפחה אמריקאית שצריכה לשרוד חתונה חגיגית במשך סוף שבוע קריטי, ולעשות הכל כדי שלא ייהפך לאסון. הזוג הגרוש דון ואלי (דה נירו וקיטון) נאלצים להעמיד פנים שהם זוג נשוי באושר, למען החתונה של בנם המאומץ. המשימה הפשוטה לכאורה מסתבכת, במיוחד לאחר שלחתונה מגיעות גם בת הזוג הצמודה של דון ואימו הביולוגית של החתן, אישה שמרנית שמחליטה לטוס מהקצה השני של העולם כדי להשתתף באירוע. היא מביאה איתה את בתה החמודה, שמנסה מצדה לפתות את הבן הנוסף של אלי ודון. בדרך לחתונה מתרחשים עוד שיבושים מצחיקים והטירוף מסביב הולך וגובר.

זהו סרטו הראשון כבמאי של ג'סטין זקהאם, התסריטאי של "מתים על החיים" ו"צ'אנס אחרון".

עם: רוברט דה נירו, דיאן קיטון, רובין וויליאמס, טופר גרייס, קתרין הייגל, סוזן סרנדון, אמנדה סייפריד, בן בארנס.

בימוי: ג'סטין זקהאם (ארה"ב, 2013).

17.7, שישי בשעה 22:00, HD HOT GOLD

אייסמן -Iceman בכורה

הבמאי הישראלי לשעבר אריאל ורומן, שביים לפני כמעט עשור את "דניקה", כתב וביים את דרמת הפשע הביוגרפית המצמררת הזו. הסרט מגולל תקופתית את סיפורו האמיתי של איש משפחה, שאשתו לא מעלה על דעתה כי הוא בעצם רוצח שכיר קר-רוח ואכזרי המועסק ע"י המאפיה. כוכב הסדרה "אימפריית הפשע" מייקל שאנון מרתק בתפקידו כריצ'רד קוקלינסקי, תושב ניו ג'רזי בשנות ה-60, אשר הופך את תחביב החיסול האקראי שלו למקצוע, כשהוא חובר ל"פריזי", רוצח שכיר שמפעיל אוטו גלידה ומקפיא את גופות הנרצחים, על-מנת לבתר אותן. הסרט היה לשובר קופות אדיר ומככבת בו סוללה מרשימה של כוכבים. הוא מסמן גם את חזרתה של וינונה ריידר למסך הגדול.

עם: מייקל שאנון, וינונה ריידר, כריס אוונס, ריי ליוטה, דייוויד שווימר, ג'יימס פרנקו, סטיבן דורף.

בימוי: אריאל ורומן (ארה"ב, 2012).

18.7, שבת בשעה 22:00, HD HOT GOLD

לשחק עם הלב – Playing for Keeps בכורה

קומדיית ספורט רומנטית כובשת ועטורת כוכבים – בראשם ג'רארד באטלר, ג'סיקה בייל ואומה תורמן. באטלר מככב מתפקיד ג'ורג' דרייר, שחקן כדורגל מצליח לשעבר, שפרש מהמגרש ומוצא את עצמו מרושש כספית ושבור לב. הוא מחליט לעבור לווירג'יניה כדי להיות קרוב יותר לגרושתו היפה סטייסי (בייל) ולבנו הקטן, אותו הוא מנסה לפצות על השנים שבהן לא היה אבא מצטיין. בניסיון להתקרב לבנו הוא מתחיל לאמן את קבוצת הכדורגל השכונתית שבה משחק הבן. בזמן שהאימהות של הילדים בקבוצה מפלרטטות איתו, ג'ורג' דווקא מתגעגע לאשתו לשעבר ומעוניין להתפייס איתה. הבעיות צצות כשג'ורג' מגלה שסטייסי עומדת להתחתן עם גבר אחר, מה שגורם לו להבין שהזמן דוחק ושהוא יהיה חייב להוכיח את עצמו כדי להותיר סיכוי כלשהו לאיחוד המשפחתי המיוחל.

עם: ג'רארד באטלר, ג'סיקה בייל, דניס קווייד, אומה תורמן, קתרין זיטה ג'ונס, נואה לומקס, ג'יימס טופר, ג'ודי גריר.

בימוי: גבריאל מוצ'ינו ("שבע נשמות") (ארה"ב, 2012).

24.7, שישי בשעה 22:00, HD HOT GOLD

עבירה – Felony בכורה

מותחן פסיכולוגי. בלש המשטרה מלקולם טוהי (ג'ואל אדגרטון, "לוחם", "גטסבי הגדול") חוגג את היום שבו השתחרר מבית החולים, אך שמחתו נקטעת כאשר בזמו הנסיעה לביתו הוא פוגע בנער צעיר ונמלט מיד מהמקום. טוהי מחליט לטשטש את הראיות המעידות על אחריותו לתאונה. הוא משקר לחוקרים ומבקש מעמיתו סאמר (השחקן הבריטי המבריק טום וילקינסון, במפגן רהוט וציני) לסייע לו במחיקת העובדות. מאידך, שותפו החדש לא מסתפק בממצאי החקירה, ומחליט להמשיך בה בעצמו, למרות ניסיונותיו של סאמר לעצור אותו. דרמת משטרה אוסטרלית מקורית וחכמה, שגרפה מועמדויות לפרסים, מבית היוצר של הבמאי מת'יו סביל, מי שיצר בעבר את הסרט עטור השבחים "החיים הסודיים שלנו".

עם: ג'אי קורטני, טום וילקינסון, ג'ואל אדגרטון, מארק סימפסון, פול סיזר, ריאן גיבסון.

בימוי: מת'יו סביל (אוסטרליה, 2013).

25.7, שבת בשעה 18:40, HD HOT GOLD

מעשה לא טוב – No Good Deed בכורה

מותחן אימה אדיר זוכה פרסים ומצליח מאוד, שבשבוע הראשון ליציאתו לאקרנים בארה"ב זינק למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. אסיר נמלט (אידריס אלבה, "הסמויה") פורץ לביתם של אם (טראג'י פ. הנסון, שזכתה בפרס על משחקה) ושני ילדיה, ומטיל עליהם אימה בניסיון למצוא מקלט מהרשויות. האם היחידנית מחליטה לסייע לאדם שנפגע בתאונת דרכים ומכניסה אותו בצל קורתה עד שיתאושש. לרוע המזל, המדובר בפסיכופת מסוכן שיודע לכבוש אנשים בזכות קסמו האישי. העלילה נפרשת לאורך לילה מסויט אחד, שבו היא וילדיה נאלצים להיאבק בכל הכוח על חייהם. בפסקול בולט קולה האניגמטי של הזמרת דיידו.

עם: אידריס אלבה, טראג'י פ. הנסון, לסלי ביב, קייט דל קסטילו, הנרי סימונס, מיראג' מונשיין, קני אלפונסו.

בימוי: סם מילר ("בין ענקים", "קרקטואה") (ארה"ב, 2014).

25.7, שבת בשעה 13:40, HD HOT GOLD

המטרה: הבית הלבן – Olympus Has Fallen בכורה

מותחן פעולה מהיר, מבריק ועתיר אדרנלין שזכה להצלחה לא מבוטלת בקופות וקיבל פרס מיוחד כסרט האקשן הטוב ביותר במסגרת IGN – פרסים לסרטי קיץ. מייק באנינג (ג'רארד באטלר) היה שומר הראש הצמוד של נשיא ארה"ב (ארון אקהרט) מטעם השירות החשאי. הוא גם יצר איתו קשרי ידידות קרובים, אך סולק מתפקידו בעקבות טעות אנוש. לאחר שנים הוא נקרא לבית הנשיא, בעקבות מתקפת טרוריסטים מרתיעה מצפון קוריאה. במהלך המתקפה, המשמר הנשיאותי חוסל והנשיא עצמו נלקח כבן ערובה. בתנאי קיצון, באנינג מקבל הזדמנות להוכיח את המקצוענות ללא חת שלו. את הסרט ביים אנטואן פקואה המוכשר ("רחובות ברוקלין", "נקודת שוויון").

עם: ג'רארד באטלר, ארון אקהארט, פינלי ג'קובסן, דילן מקדרמוט, ריק יון, מורגן פרימן.

בימוי: אנטואן פקואה (ארה"ב, 2013).

31.7, שישי בשעה 22:00, HD HOT GOLD

מעבר לספק סביר – Innocent בכורה

דרמת פשע מרתקת עפ"י רומן מאת הסופר סקוט טורו. מדובר בהמשך לספר של טורו ולסרט הקולנוע הנודע "בחזקת חף מפשע", שבו כיכב כזכור הריסון פורד. הפעם מגלם ביל פולמן את דמותו של התובע המחוזי ראסטי סאביץ', שהפך כעת לנשיא בית המשפט לערעורים. 20 שנה לאחר שזוכה מאשמה בקשר לרצח פרקליטה שהיתה המאהבת שלו, סאביץ' מתעורר בוקר אחד לצד גופת אישתו ומוצא עצמו במהרה מואשם ברצח שלה. רומן סודי שנחשף במהלך המשפט מאיים לפגוע בשמו הטוב ובקריירה שלו כשופט. השאלה היא האם אשתו של סאביץ' התאבדה, או שמדובר ברצח ואולי הפעם החוקרים יצליחו להוכיח את אשמת הגבר המכובד?

עם: ביל פולמן, מרסיי גיי הרדן, אלפרד מולינה, ריצ'ארד שיף, מריאנה קלאבנו.

בימוי: מייק רוב (ארה"ב 2011).

11.7, שבת בשעה 12:10, HD HOT Drama

חנה ארנדט – Hannah Arendt בכורה

דרמה משובחת ועטורת פרסים ושבחים, המגוללת את סיפור חייה של חנה ארנדט (אותה מגלמת השחקנית המצוינת ברברה סוקובה), הפילוסופית היהודיה החשובה. ארנדט, שנולדה בתחילת המאה ה-20, היתה אחת ההוגות החשובות של המאה ומתלמידותיו ומאהבותיו של הפילוסוף הגרמני השנוי במחלוקת שתמך בנאצים, מרטין היידגר. בתור אישה יהודיה היא נמלטה ברגע האחרון מאימת המשטר הנאצי בגרמניה ומצאה מקלט בארה"ב יחד עם בעלה. היא זכתה לפרסום גדול לאחר שהמגזין הנחשב "הניו יורקר" שכר את שירותיה בשנת 1961 כדי לסקר את משפטו של אדולף אייכמן בירושלים. אייכמן, שהיה חלק חשוב ממכונת ההשמדה הנאצית, התגלה במשפט כטכנוקרט יעיל וכאדם לא מבריק במיוחד. בעקבות המשפט טבעה חנה ארנדט את המונח הבלתי נשכח "הבנאליות של הרוע".

הסרט צולם בחלקו בישראל ומשתתפים בו שחקנים ישראלים בתפקידי משנה.

עם: ברברה סוקובה, ג'אנט מקטיר, ג'וליה ינטש, שושיק שני, אליענה שכטר, פיני טבגר, גד קיינר.

בימוי: מרגרטה פון טרוטה ("אחיות", "רוזה לוקסמבורג") (גרמניה/צרפת/ישראל, 2012).

18.7, שבת בשעה 15:05, HD HOT GOLD

ואלוהים ברא את האשה – And God Created Woman בכורה
קומדיה רומנטית בכיכובם של רבקה דה מורניי ו-וינסנט ספאנו ("הנס שמתחת לפני האדמה"), שהיא גרסה חדשה לקלאסיקה הצרפתית הבלתי נשכחת עם בריז'יט בארדו. בעיבוד זה הדגש הוא על נשיות עצמאית מודרנית. רובין שיאה היא אסירה יפה וחושנית המשכנעת גבר תמים להינשא לה תמורת סכום כסף נכבד, כדי שתוכל להשתחרר מהכלא. היא משתמשת בכל האמצעים העומדים לרשותה, בין היתר שנינות ופיקחות (לא רק יופי), אך לא לגמרי ברור איך תתמודד עם תפקיד הרעיה והאם… רבקה דה מורניי כיכבה לאחרונה בקומדיה המצליחה "לדפוק חתונה".

עם: רבקה דה מורניי, וינסנט ספאנו, פרנק לאנגלה, דונובן ליץ' ג'וניור, ג'ודית' צ'פמן.

בימוי: רוז'ה ואדים (ארה"ב 1988).

2.7, חמישי בשעה 22:00, HOT Prime

גבעת האמיצים -Hamburger Hill בכורה

דרמת מלחמה ריאליסטית נוקבת ורבת עוצמה של הבמאי הבריטי השנוי במחלוקת ג'ון ארווין ("כשנדם קול החצוצרות", "עיר של פשע"). הסרט משרטט את אימת מלחמת וייטנאם דרך סיפורו של אחד הקרבות העקובים מדם של המלחמה. יחידה צבאית של חיילי מארינס מנהלת קרבות מרים ללא הפוגה במטרה לכבוש את "המבורגר היל", גבעה ידועה לשמצה בגבול לאוס, שהיתה ליעד מבוצר היטב של חיילי הווייטקונג. הסרט מתאר גם את הוויכוחים והעימותים הפנימיים של החיילים, לאור הלבטים המוסריים והלחצים הקשים שבהם היו נתונים.

עם: אנתוני בריל, מייקל בואטמן, דון צ'ידל, מייקל דולאן, דילן מקדרמוט.

בימוי: ג'ון ארווין (ארה"ב, 1987).

4.7, שבת בשעה 22:00, HOT Prime

שדה הבצל – The Onion Field בכורה

דרמת פשע רבת עוצמה, סאגה הנפרשת לאורך שנים בחיי גיבוריה ומבוססת על סיפור אמיתי. הסרט היה מועמד לפרס גלובוס הזהב וביים אותו הרולד בקר, יוצר "ים של אהבה". איאן קמפבל (טד דנסון) וקרל הטינגר (ג'ון סאבאג' "צייד הצבאים", "הסנדק") הם קצין משטרה ושותפו ה"ירוק", שעוצרים מכונית חשודה בלוס אנג'לס של תחילת שנות השישים. במכונית שני דגי רקק במושגים של עולם הפשע, זוג השותף לגניבת משקאות חריפים ולעתים גם שודד סכומי כסף קטנים. הם מצליחים להשתלט על השוטרים ומסיעים אותם לשדה בצל ענקי בבייקרספילד, קליפורניה, שם קמפבל נהרג ושותפו נמלט על חייו. סמית' ופאוול חומקים לאורך שנים מעונש המוות שנגזר עליהם באמצעות משפטים חוזרים, בעוד שהטינגר מתחיל להאמין שהיה יכול לעשות יותר למען שותפו למדים, מתערער רגשית ומתחיל לגנוב.

עם: טד דנסון, ג'ון סאבאג', ג'יימס וודס, פרנקלין סילס, רוני קוקס, דייויד האפמן.

בימוי: הרולד בקר (ארה"ב 1979).

18.7, שבת בשעה 22:00, HOT Prime

ריקוד מושחת – Dirty Dancing

דרמה מוסיקלית רומנטית מהנה, אהובה ביותר ובלתי נשכחת לאורך שנים, בכיכובם של ג'ניפר גריי ופטריק סווייזי המנוח ("רוח רפאים"). "בייבי", בת עשירים מתבגרת המבלה באתר נופש מרהיב בחברת הוריה, מתאהבת במורה לריקוד שמועסק במלון. בין השניים מתפתחת אהבה לוהטת, ו"בייבי" צריכה במקביל למצוא דרך ולהיחלץ מהחיבוק המגונן של הוריה האוהבים והמודאגים. שיר הנושא הנפלא המס את הלבבות וזכה בפרס האוסקר. אל תחמיצו את הבעת האב הקשוח (ג'רי אורבך מ"חוק וסדר") בעת הריקוד…

עם: ג'ניפר גריי, פטריק סווייזי, ג'רי אורבך, סינתיה רודס, ג'ייק ווסטון, קלי בישופ. בימוי: אמיל ארדולינו (ארה"ב, 1987).

18.7, שבת בשעה 17:05, HOT Prime

ברייקר, ברייקר – Breaker! Breaker! בכורה
מותחן פעולה גדוש מכות ויריות, שהוא הסרט הראשון שבו כיכב צ'ק נוריס בתפקיד ראשי, לאחר מספר תפקידים קטנים, בראשם "שאגת הדרקון" (שבו שיחק לצד ברוס לי, במה שהפך לסרט האחרון של ברוס). נוריס משחק בסרט בתפקיד נהג משאית קשוח מקליפורניה בשם ג'ון דייויד דואז. לאחר שחבר טוב של דואז נעלם בעיירה קטנה שבה שולט ביד רמה שופט מושחת, הוא יוצא לטקסס כדי לחפש אחר עקבותיו. כמיטב המסורת של הדמויות שמגלם נוריס, גם דואז אינו חושש להיאבק באיש, גם כשהוא אחד נגד רבים, ומראה לכל הרעים והמושחתים את נחת זרועו.

עם: צ'ק נוריס, ג'ורג' מרדוק, טרי אוקונור, דון גנטרי.

בימוי: דון הולט (ארה"ב 1977).

25.7, שבת בשעה 22:00, HOT Prime

אירוע הקיץ הגדול של השנה חוזר ל שנה שביעית ברציפות! עם כל הסרטים הגדולים, המצוירים, הפרועים והמפחידים שעושים את החופש גדול מהחיים.

גשם של פלאפל – Cloudy with a Chance of Meatballs

סרט אנימציה משעשע שזכה להצלחה נאה. פלינט לוקווד ממציא מכונה שגורמת למזון ליפול מהשמיים, אך הבעיות מתחילות כשהוא מאבד שליטה וגשם של אוכל מתחיל לרדת.

קולות: ביל היידר, אנה פאריס. בימוי: פיל לורד (ארה"ב 2009).

1.7, רביעי בשעה 12:40, HOT Fun HD

גשם של פלאפל 2 – 2 Cloudy with a Chance of Meatballs

סרט אנימציה מבדר שממשיך את הצלחת הלהיט המפתיע. פלינט הממציא מקבל הזדמנות לברר מה עלה בגורלה של מכונת המזון שלו. כשמסתבר שהיא מייצרת אוכל בצורת מפלצות מסוכנות, הוא חייב להציל את העולם מפני הסכנה.

קולות: אנדי סמברג, ביל הדר, בימוי: קודי קמרון וכריס פירן (ארה"ב 2013).

1.7, רביעי בשעה 14:10, HOT Fun HD

מדגסקר – Madagascar

אנימציה קומית לכל המשפחה, שבעקבות הצלחתה הגדולה נוצרו שני סרטי המשך (כשהרביעי בסדרה בדרך) מצליחים ושורה של משחקי מחשב. אריה, זברה, ג'ירפה והיפופוטם בורחים מגן החיות שלהם בניו יורק ומגיעים בטעות לאי מדגסקר, שם הם לומדים להתמודד עם הטבע.

בימוי: אריק דארנל (ארה"ב, 2005).

הסרט ישודר בגרסה מדובבת לעברית

4.7, שבת בשעה 09:35, HOT Fun HD

מדגסקר 2: הבריחה לאפריקה – 2: Escape to Africa Madagascar

הסרט השני בסדרת סרטי האנימציה שהפכה למותג. בסרט ההמשך ללהיט מ-2005, נוחתים החיות החביבות מגן החיות הניו-יורקי באפריקה, שם הם נפגשים עם משפחתו של אלכס האריה.

בימוי: צאריק דארנל וטום מגראת (ארה"ב, 2008).

4.7, שבת בשעה 11:00, HOT Fun HD

גנוב על המיניונים – Despicable me 2

אנימציה שוברת קופות לכל המשפחה. בסרט ההמשך ל"גנוב על הירח", גרו פורש מעולם הפשע בעצת עוזריו המיניונים והופך לאיש משפחה, עד שקוראים לו לעזור ולהשיב חומר מסוכן שנגנב ע"י רשע חדש.

קולות: סטיב קארל, ראסל ברנד, בימוי: פייר קופין, כריס רנו (ארה"ב 2013).

7.7, שלישי בשעה 10:00, HOT Fun HD

לשבור את הקרח – Frozen

סרט האנימציה זוכה האוסקר ששבר את הקופות ואת כל השיאים. נסיכה

אופטימית יוצאת למסע קסום עם איש הרים, אייל מחמד ואיש שלג, על מנת להציל את ממלכת ארנדל מהחורף הנצחי שנוצר בטעות ע"י אחותה הגדולה.

קולות: קריסטן בל, אידינה מנזל, בימוי: כריס באק, ג'ניפר לי (ארה"ב 2013).

11.7, שבת בשעה 11:20, HOT Fun HD

מטוסים 2: לוחמים האש – Planes: Fire & Rescue

סרט המשך ללהיט האנימציה שמציג את המטוסים הכי מגניבים בקולנוע. הפעם, דאסטי מטוס המירוץ נפגע במנוע ומפסיק להשתתף בתחרויות. הוא מצטרף לכבאי האוויר האמיצים ולומד להגן על הפארק מפני שריפות.

קולות: דיין קוק, אד האריס, בימוי: רוברטס גאנוויי (ארה"ב, 2014).

15.7, רביעי בשעה 10:10, HOT Fun HD

מפלצת של מלון – Hotel Transylvanya

סרט אנימציה קורע. דרקולה עורך בבית המלון המפואר שלו מסיבת יום הולדת לבתו ומזמין את חבריו המפלצות. הכל משתנה כשבן אנוש צעיר מגיע למלון ומפר את השלווה.

קולות: אדם סנדלר, סלינה גומז, בימוי: גנדי טארטקובסקי (ארה"ב 2012).

25.7, שבת בשעה 10:00, HOT Fun HD

אמא מאוהבת 2 – Are We Done Yet? בכורה

קומדיית המשך ללהיט המפתיע בכיכובם של אייס קיוב וניה לונג, שמופיעים גם הפעם בתפקידים הראשיים. בני הזוג ניק וסוזאן מגלים שהם עומדים להפוך בקרוב להורים. על מנת להעניק לצאצאים שבדרך חיים טובים ובריאים יותר, השניים מחליטים לעבור לפרברים השקטים. אולם, בדרך לבנות את בית החלומות שלהם מצפים להם שלל מכשולים ובעיות לא צפויות.

עם: אייס קיוב, ניה לונג, ג'ון סי. מקגינלי, אלישה אלן, ג'ונתן כץ.

בימוי: סטיב קאר (ארה"ב, 2007).

18.7, שבת בשעה 13:30, HOT Fun HD

רק להוסיף דבש – Now Add Honey בכורה

קומדיה משפחתית תוססת מתוצרת אוסטרליה. החיים המסודרים של בני משפחה נורמלית מהפרברים מתהפכים, כאשר מגיעה לגור איתם קרובת משפחה – כוכבת קולנוע צעירה ויפהפייה.

עם: רובין באטלר, לוסי פריי, פורטיה דה רוסי, בן לואסון, המיש בלייק.

בימוי: וויין הופ (אוסטרליה, 2015).

22.7, רביעי בשעה 22:00, HOT Fun HD

ריקוד מגניב -School Dance בכורה

קומדיית נעורים "קולית" על תלמיד תיכון חדש שרוצה להצטרף לחבורת הרקדנים המובילה בבית הספר. הבעיה היא שהוא קופא על מקומו באור הזרקורים ואינו יודע מה לעשות כדי להוכיח לכולם שהוא רקדן נהדר, ובדרך גם לגרום לנערת חלומותיו להתאהב בו.

עם: ווילמר ואלדרמה, מייק אפס, ג'ורג' לופז, אמבר רוז, פטריק וורברטון, בובי ג'יי תומפסון.בימוי: ניק קאנון (ארה"ב, 2014).

30.7, חמישי בשעה 22:00, HOT Fun HD

סידני ווייט – Sydney White בכורה

קומדיית נעורים רומנטית מגניבה שמשתעשעת על חשבון אגדת שלגייה ושבעת הגמדים. סידני ווייט (אמנדה ביינס) היא תלמידת קולג' חדשה ויפה, המנסה להתקבל לאחווה מהוללת שבה היתה חברה בעבר אימה. לאחר שסידני מגלה שהאחווה של היום היא לא בדיוק מה שהיתה פעם, היא פורשת ומוצאת את מקומה בחברת שבעה סטודנטים מנודים חברתית.

עם: אמנדה ביינס, שרה פקסטון, מאט לונג, ג'ון שניידר, ג'ק קרפנטר.

בימוי: ג'ו נוסבאום (ארה"ב, 2007).

31.7, שישי בשעה 13:10, HOT Fun HD

ספיישל 'הכי נמוך שיש'

שבועיים עם הקומדיות הכי אינפנטיליות, דביליות וקורעות שיש,

05-18.07 כל ערב ב22:00 שני סרטים.

אל תתעסקו עם הזוהאן – You Don't Mess with the Zohan

קומדיית אקשן קורעת מצחוק בכיכובם של אדם סנדלר, רוב שניידר, עמנואל שריקי ועידו מוסרי שלנו. זהו סיפורו המטורף של סוכן מוסד ישראלי, שמזייף את מותו ויוצא לניו-יורק כדי להגשים את חלומו להפוך למעצב שיער. אולם, עד מהרה הוא נאלץ לשוב ולהשתמש בכישורי הלחימה שלו.

בימוי: דניס דוגן (ארה"ב 2008).

5.7, ראשון בשעה 22:00, HOT Fun HD

ברונו – Bruno

קומדיה שערורייתית נוספת מאת סשה ברון כהן, לאחר הצלחתו ההיסטרית של "בוראט". סשה מגלם הפעם כתב אופנה אוסטרי הומוסקסואל שרוצה

להתפרסם, בזמן שהוא צוחק על אנשי מפתח מעולם האופנה ועד לפוליטיקה.

עם: סשה ברון כהן, גוסטב המרשטן. בימוי: לארי צ'ארלס ("בוראט") (ארה"ב, 2009).

5.7, ראשון בשעה 23:55, HOT Fun HD

אייס ונטורה: בלש בצחוק – Ace Ventura: Pet Detective בכורה

קומדיה קורעת שזכתה להצלחה רבה, בכיכובם של ג'ים קארי הגדול ושון יאנג וקורטני קוקס היפות. בלש שלומיאל המתמחה בחקירות הקשורות בבעלי חיים, יוצא לאתר דולפין המשמש כקמיע של קבוצת פוטבול אמריקאית, שנגנב ימים אחדים לפני תחרות הסופרבול היוקרתית.

בימוי: טום שדיאק (ארה"ב, 1994).

6.7, שני בשעה 22:00, HOT Fun HD

להציל את סילברמן – Saving Silverman

קומדיה מוטרפת בכיכובם של סטיב זאהן, ג'ייסון ביגס וג'ק בלאק. שני חברים מנסים להציל את חברם הטוב, שעומד להינשא ל"בחורה הלא נכונה". השניים זוממים לחטוף את הצעירה הבעייתית, ולאחר מכן לאחד את החבר שלהם עם אהובתו הקודמת.

בימוי: דניס דוגן (ארה"ב 2001).

6.7, שני בשעה 23:30, HOT Fun HD

חרא סבא – Jackass Presents: Bad Grandpa

קומדיה קורעת נוספת מבית היוצר של חבורת "ג'קאס" המטורללת. ג'וני נוקסוויל מגלם בעזרת עבודת איפור מושקעת קשיש בן 86, שמקבל לטיפולו את נכדו בן ה-8. הוא יוצא עמו למסע מטורף ומשעשע ברחבי אמריקה. עם: ג'וני נוקסוויל, גרג האריס, קתרין קינר, בימוי: ג'ף טרמיין (ארה"ב, 2013).

7.7, שלישי בשעה 22:00, HOT Fun HD

מת לצעוק 4 – Scary Movie 4

קומדיה מצליחה שהיא הסרט הרביעי בסדרת הפארודיות המטורפות על סרטי האימה. הפעם, נאלצות סינדי וברנדה להציל את העולם מפלישת חייזרים בדמות מכשירי אייפוד קטלניים…

עם: אנה פאריס, רג'ינה הול, ביל פולמן, קרייג ביירקו, לסלי נילסן, כרמן אלקטרה, בימוי: דייויד צוקר (ארה"ב, 2006).

7.7, שלישי בשעה 23:40, HOT Fun HD

אשת החלומות – The Heartbreak Kid

קומדיה מטורפת בכיכובו של בן סטילר, על גבר הנוסע עם אשתו הטריה והמושלמת לירח הדבש המושלם. הבעיה שלא עובר זמן רב עד שהמסכן מגלה בהדרגה את שגעונותיה הרבים של האישה, ונאלץ לבחון את המצב מחדש.

עם: בן סטילר, מישל מונהאן. בימוי: בובי וסטיב פארלי ("משתגעים אל מרי") (ארה"ב 2007).

8.7, רביעי בשעה 22:00, HOT Fun HD

מת לצעוק 5 – Scary Movie 5

פארודיה מצחיקה על שלל סרטי אימה מצליחים. זוג שמתחיל לחוות התרחשויות מוזרות בביתו, מנסה להיפטר משד מרושע שעוקב אחריו.

עם: אשלי טיסדייל, סיימון רקס, צ'ארלי שין, בימוי: דייויד צוקר, מלקולם די. לי (ארה"ב 2013).

8.7, רביעי בשעה 23:55, HOT Fun HD

הכי מתוק שיש – The Sweetest Thing

קומדיה רומנטית חמודה ועטורת כוכבים. כשכריסטינה פוגשת את מי שנראה כמו גבר חלומותיה, מרוב התרגשות היא שוכחת לבקש את מספר הטלפון ונאלצת לצאת ולחפש אותו.

עם: קמרון דיאז, כריסטינה אפלגייט, סלמה בלייר, ג'ייסון בייטמן.

בימוי: רוג'ר קמבל (ארה"ב 2002).

9.7, חמישי בשעה 22:00, HOT Fun HD

אמריקן פאי 2 – American Pie 2

הסרט השני בסדרת קומדיות הנעורים הפרועות. החברים מ"אמריקן פאי" נפגשים שוב, לאחר השנה הראשונה בקולג'. הפעם הם יוצאים לבלות יחד בבית קיץ ליד אגם, כשכולם מצפים לחופשה לוהטת במיוחד.

עם: ג'ייסון ביגס, כריס קליין, בימוי: ג'יימס ב. רוג'רס (ארה"ב 2001).

9.7, חמישי בשעה 23:30, HOT Fun HD

אמריקן פאי: המרוץ בעירום – American Pie Presents: The Naked Mile

קומדית נעורים משעשעת שהיא הסרט החמישי בסדרה המצליחה. הפעם, אחיינו של סטיפלר האגדי, מנסה ע"י השתתפות במירוץ "מיוחד", לא להגיע בתול למסיבת הסיום בבית הספר.

עם: יוג'ין לוי, ג'ון ווייט. בימוי: ג'ו נוסבאום (ארה"ב, 2006).

10.7, שישי בשעה 22:00, HOT Fun HD

אוסטין פאוארס: המרגל שתקע אותי –

Austin Powers: The Spy Who Shagged ME

קומדיית ריגול מבדחת בכיכובו של מייק מאיירס. הפעם חוזר הסוכן החשאי לשנות השישים על מנת להיאבק בד"ר איוול ולהחזיר לעצמו את ביטחונו העצמי שנגנב ממנו, בסיוע סוכנת CIA מדהימה.

עם: מייק מאיירס, התר גרהאם, בימוי: ג'יי רואץ' (ארה"ב, 1999).

10.7, שישי בשעה 23:40, HOT Fun HD

קנאה – Envy

קומדיה אודות מעללי שני חברים טובים שגרים בשכנות זה לזה ועובדים באותו מפעל. הצרות מתחילות כשאחד מהם ממציא המצאה גאונית ומתעשר, וחברו הטוב לא מצליח להתמודד עם הקנאה.

עם: בן סטילר, ג'ק בלאק. בימוי: בארי לווינסון (ארה"ב 2004).

11.7, שבת בשעה 14:55, HOT Fun HD

תכה את זה! – Hittin It בכורה

קומדיה אפרו-אמריקאית חמה ושובבה. מוריס ומאליק הם שני שותפים במעונות הסטודנטים בשיקאגו. כשדודו של מאליק משאיר להם את הבית המפואר שלו בחוף מיאמי, השניים חולמים על חופשה משגעת. הבן הדוד מגיע למקום ומארגן מיד מסיבת חוף מטורפת שאיש לא יישכח לעולם. הבעיה היא שהמסיבה יוצאת מכלל שליטה והשלושה צריכים לנקות ולשפץ את הבית לפני שהדוד חוזר.

עם: ווקר האוורד, מוריס פאטון, לותר קמפבל, לאז אלונסו.

בימוי: דייויד דניאל (ארה"ב 2004).

11.7, שבת בשעה 20:35, HOT Fun HD

אייס ונטורה 2 – Ace Ventura: When Nature Calls בכורה

קומדיית המשך מצליחה לשובר הקופות בכיכובו של ג'ים קארי. עפ"י בקשת הקונסול הכללי של אנגליה בפרובינציית בונאי, הבלש אייס ונטורה (קארי) חוזר מפרישה ויוצא למסע מסוכן בלב הג'ונגל האפריקאי, על מנת לאתר חיה מסתורית ונדירה שנעלמה.

עם: ג'ים קארי, איאן מקניס, סיימון קאלו, סופי אוקונדו.

בימוי: סטיב אודקרק (ארה"ב, 1995).

11.7, שבת בשעה 22:00, HOT Fun HD

ביג דדי – Big Daddy

קומדיה משוברת קופות בכיכובו של אדם סנדלר. צעיר ילדותי מחליט לאמץ ילד בן 5, רק כדי להרשים בחורה שהוא חושק בה. אולם במהרה הוא מפתיע את כולם ובעיקר את עצמו, כשהוא לומד מהי מחויבות אמיתית.

עם: אדם סנדלר, ג'ואי לורן אדמס, ג'ון סטיוארט, רוב שניידר, לסלי מאן.

בימוי: דניס דוגן (ארה"ב, 1999).

12.7, ראשון בשעה 22:00, HOT Fun HD

איזו בושה – A Dirty Shame

ג'וני נוקסוויל ("ג'קאס") בקומדיה חסרת בושה מבית היוצר של ג'ון ווטרס ("נער שוליים", "אמא סדרתית"). נהג משאית שמציל אישה בגיל העמידה אחרי תאונת דרכים, מלמד אותה איך להרגיש צעירה וגורם לה להתמכר למין.

עם: ג'וני נוקסוויל, טרייסי אולמן, כריס אייזק, סלמה בלייר, בימוי: ג'ון ווטרס (ארה"ב, 2004).

13.7, שני בשעה 22:00, HOT Fun HD

סרט אקסטרימי – Extreme Movie

קומדיה קיצונית המורכבת מסצינות שונות, מצחיקות עד דמעות ומביכות בטירוף, העוסקות בחיי המין של בני נוער. עם: מייקל סרה, ריאן פינקסטון. בימוי: אדם ג'יי אפשטיין, אנדרו ג'ייקובסון (ארה"ב, 2008).

14.7, שלישי בשעה 22:00, HOT Fun HD

רינו 911: מיאמי – Reno 911: Miami

קומדיה מטורפת עפ"י סדרת הטלוויזיה המצליחה. צוות השוטרים מרינו נקראים להגיע למיאמי לאחר שמתקפת טרור משבשת את כינוס השוטרים המתקיים שם. עם: דני דה-ויטו, רוברט בן גראנט. בימוי: רוברט בן גראנט (ארה"ב 2007).

14.7, שלישי בשעה 23:25, HOT Fun HD

נורביט – Norbit

קומדיה מצליחה בכיכובו של אדי מרפי. תושב עיירה נידחת הנשוי לאישה גדולת מימדים, משתוקק לחדש את הקשר עם אהבת נעוריו שעזבה בזמנו את המקום, אך שבה כעת כדי לטפח את בית היתומים.

עם: אדי מרפי, טנדי ניוטון, קובה גודינג ג'וניור. בימוי: בריאן רובינס (ארה"ב 2007).

15.7, רביעי בשעה 22:00, HOT Fun HD

טיפשים בהפסקה שניה: כשהארי פגש לויד –

Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd

קומדיה על העלילות המוקדמות של שני הנערים מ"טיפשים בלי הפסקה". באמצע שנות ה-80 השניים לומדים בבית ספר תיכון ומנסים באופן נואש לצאת מהכיתה של המיוחדים. עם: דרק ריצ'ארדסון, אריק כריסטיאן אולסן, בימוי: טרוי מילר (ארה"ב 2003).

15.7, רביעי בשעה 23:40, HOT Fun HD

לארי איש הכבלים: מפקח הבריאות – Larry The Cable Guy: Health Inspector

קומדיה מטורפת על מפקח בריאות עירוני, שמן, מסורבל ובעל התנהגות בהמית, שנשלח לחשוף את המקור להרעלת מזון מסוכנת.

עם: לארי איש הכבלים, דייויד כוכנר, בימוי: טרנט קופר (ארה"ב, 2006).

16.7, חמישי בשעה 22:00, HOT Fun HD

אמריקן פאי: מחנה התזמורת – American Pie: Band Camp

קומדיית נעורים פרועה נוספת לאוהבי הסדרה. מאט, אחיו של סטיפלר מ"אמריקן פאי", נשלח כעונש לבלות את הקיץ במחנה תזמורת ומשגע את המקום בסדרת תעלולים פרועים.

עם: תאד הילגנברינק, יוג'ין לוי, אריאל קבל, בימוי: סטיב ראש (ארה"ב 2005).

17.7, שישי בשעה 22:00, HOT Fun HD

קטע מהסרטים – Not Another Teen Movie

קומדיה פארודית על סרטי נעורים ועל סרטי הפארודיה עצמם. מה קורה כשהנער הפופולארי ביותר מתערב עם בני השכבה שהוא יוכל להפוך נערה לא פופולארית למלכת הנשף?

עם: כריס אוונס, ג'יימי פרסלי, מיה קירשנר, בימוי: ג'ואל גאלן (ארה"ב 2001).

18.7, שבת בשעה 22:00, HOT Fun HD

ספיישל 'שבת בדאחקה'

שבת של סרטים שעושים צחוק מסרטים עם כל הפארודיות והחיקויים הקורעים. 25.07 החל מ13:00.

מקגרובר – MacGruber

פרודיה מצחיקה בטירוף על ז'אנר סרטי האקשן, המבוססת על סדרת מערכוני פרודיה מתוך התכנית המצליחה Saturday Night Live. מקגרובר הוא חייל רב פעלים הנקרא להציל את המולדת מפני נבל אכזר, שמחזיק בכלי נשק להשמדה המונית בדרום אמריקה.

עם: וויל פורטה, ואל קילמר, ראיין פיליפה, קריסטן וויג, מיה רודולף, פאוורס בות'.

בימוי: ג'ורמה טאקון (ארה"ב, 2010).

24.7, שישי בשעה 22:00, HOT Fun HD

רחוב ג'אמפ 21 – 21 Jump Street

אקשן קומי מצליח שהוא עיבוד קצבי לסדרת הטלוויזיה המיתולוגית משנות ה-80. צמד שוטרים לא-יוצלחים חוזרים לבית הספר התיכון בניסיון להפליל סוחר סמים שפועל בקרב התלמידים.

עם: צ'אנינג טאטום, ג'ונה היל, אייס קיוב. בימוי: פיל לורד וכריס מילר (ארה"ב, 2012).

25.7, שבת בשעה 13:05, HOT Fun HD

רעם טרופי – Tropic Thunder

פרודיה עטורת כוכבים ומצחיקה בטירוף על סרטי המלחמה, שבן סטילר ביים, שותף לכתיבת התסריט וגם מככב בה. שורה של תקריות משונות מתרחשות במהלך צילומי סרט מלחמה עתיר תקציב בדרום מזרח אסיה, שבו מככבים מספר כוכבי קולנוע נודעים.

עם: רוברט דאוני ג'וניור, בן סטילר, ג'ק בלאק, ג'יי ברושל, סטיב קוגאן.

בימוי: בן סטילר (ארה"ב 2008).

25.7, שבת בשעה 14:55, HOT Fun HD

סטארסקי והאץ' – Starsky & Hutch

קומדיית פעולה סוחפת המבוססת על סדרת הטלוויזיה משנות ה-70. שני בלשי המשטרה יוצאים הפעם לפתור תעלומת רצח, שקשורה לסוחר סמים ידוע לשמצה. עם: בן סטילר, אוון ווילסון, בימוי: טוד פיליפס (ארה"ב 2004).

25.7, שבת בשעה 16:40, HOT Fun HD

שוטרים לוהטים – Hot Fuzz

קומדיית פעולה בריטית קורעת מצחוק מהיוצרים של "מת על המתים", שיורדים כאן על ז'אנר סרטי האקשן והמשטרה. שוטר לונדוני מצליח המועבר ליחידה שולית בעיירה קטנה, מצטרף לשותף צעיר ונקלע עמו לשרשרת אירועים לא צפויים.

עם: סיימון פג, מרטין פרימן. בימוי: אדגר רייט (בריטניה 2007).

25.7, שבת בשעה 20:00, HOT Fun HD

רחוב ג'אמפ 22 – 22 Jump Street

אקשן קומי שובר קופות עם צ'נינג טייטום וג'ונה היל. הפעם, הצמד מקבל משימה לחדור כסמויים לקולג' ולגלות מי ספק הסמים במקום. השניים מאבדים שליטה כשסטודנטיות מתחילות להציק להם. ביים: כריס מילר (ארה"ב 2014).

25.7, שבת בשעה 22:00, HOT Fun HD

מטופש בעורף האויב –Delta Farce בכורה

קומדיית אקשן שעושה צחוק מסרטי המלחמה. מעלליהם של שלושה חיילי מילואים אמריקאים יהירים שאמורים להישלח לעיראק. כשהם נוחתים בטעות במכסיקו, השלושה יוצאים להגן על אנשי כפר מקומי שמותקפים ע"י פורעים מקומיים, כשהם בטוחים שהם נמצאים במזרח התיכון.

עם: לארי איש הכבלים, ביל אנגוול, די.ג'יי קוולס, קית דייוויד, מייקל רוז.

בימוי: סי.בי. הרדינג (ארה"ב, 2007).

25.7, שבת בשעה 23:55, HOT Fun HD

יש לבדוק גם

דם וכסף

דם וכסף Of Money And Blood "דם וכסף" ("Of Money And Blood") היא דרמת מתח …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.