יום חמישי , אפריל 18 2024

חדשות טלוויזיה: "השעה 2 " ב- HOT VOD

העונה החדשה של הדרמה הבריטית עטורת השבחים

"השעה"- החל מה-20.3 ב-HOT VOD

לאחר מועמדויות לפרסי "גלובוס הזהב" ו"אמי", שבה הסדרה התקופתית המוערכת של רשת "BBC" לעונה שנייה, שמחזירה את צוות החדשות התחרותי, השנון והלהוט אל עולם העיתונות של לונדון בשנות החמישים

"השעה" ("The Hour"), דרמת המתח המדוברת של רשת "BBC" הבריטית ובית ההפקות "Kudos", נוצרה על-ידי זוכת שני פרסי ה"BAFTA" אבי מורגן, יוצרת הסרטים המדוברים "בושה" ו"אשת הברזל". מובילים את הסדרה דומיניק ווסט ("הסמויה"), רומולה גראי ("כפרה") ובן ווישאו ("סקייפול").

בחודשים האחרונים הייתה מועמדת הסדרה, המשודרת גם בארצות-הברית ברשת "BBC America", לפרסי "אמי", "גלובוס הזהב" ו"BAFTA" עבור המיני-סדרה הטובה ביותר. המבקרים הבריטים והאמריקאים גם הם המשיכו להלל את "השעה". ב"טי.וי גייד" נכתב "מודל לדרמה חכמה, שנונה ומסחררת מהשורה הראשונה. ככה עושים את זה". "ניו יורק מגזין" כתבו בביקורתם "העונה השנייה נראית אפילו יותר מבטיחה מקודמתה. קלאסית, מרתקת, רמה מעל הדרמות הבריטיות". "גרדיאן" כתבו ש"הכתיבה מהודקת וההופעות מצוינות באופן אחיד. מהנה ואמביציוזית מבחינה ויזואלית". ה"לוס אנג'לס טיימס" ציינו- "שווה כל רגע. לא רק מצוינת כמו עונתה הקודמת, היא אפילו טובה יותר". ב"הוליווד ריפורטר" נכתב "כתיבה ומשחק לא פחות ממופתיים. טובה מאי-פעם. אין שעה מבדרת ממנה".

העונה החדשה, אליה מצטרף השחקן והבמאי זוכה האוסקר ושלושת פרסי ה"BAFTA" פיטר קפלדי ("בסוד העניינים"), נפתחת בשנת 1957, שנה מאירועי העונה הראשונה, והצוות נאבק לשדר כתבות שערורייתיות, על רקע המלחמה הקרה, המוסכמות המתחלפות, המרוץ לחלל והעוצמה הגרעינית. נדמה שבריטניה על-סף עידן חדש של מודרניזציה, אופטימיות וקידמה, אך מתחת למעטפת החיובית גיבורי "השעה" עומדים מול אינטריגות פוליטיות ושחיתויות, טיוחים, פרשיות מין והתעוררות פאשיסטית, בתקופה טעונה ומעורערת. כעת, מי שמפקח על בל (גראי) הוא רנדל בראון (קפלדי) האקסצנטרי, שעומד בראש מערכת החדשות. בל ממשיכה להילחם עבור התוכנית, ומוצאת את עצמה ביריבות עם המפיק ביל קנדל (טום בורק, "הכוכב השלישי"). הקטור (ווסט) צמח למעמד סלבריטאות, ומתעניין בהצעות מפתות שמשוגרות לכיוונו. במקביל, הוא לא חש בנוח עם התשוקה של מארני (אונה צ'פלין, "קוונטום של נחמה") לקריירה משלה, ונמשך למועדוני הלילה של סוהו, שם הוא מתחבר עם המארחת קיקי (האנה טוינטון, "קרועים"). כשלילה במועדון מסתבך, הקטור נאלץ למנוע סיפור חדשותי שעלול להשמיד את הקריירה והנישואים שלו. במקביל, לאחר פיטורים דרמטיים וטיול ברחבי העולם, פרדי (ווישאו) שב באופן מפתיע כמנחה שותף של "השעה".

"השעה" מתרחשת בלונדון של שנות החמישים, כשרשת "BBC" מייצרת תוכנית חדשות שבועית, חוקרת ומעמיקה בשם "השעה". פרדי ליון הוא עיתונאי מבריק, שאפתן וחסר פחד, שהתשוקה הגדולה שלו למקצוע מרחיקה אותו מהבוסים ומהקולגות שלו, ומציבה אותו בצרות. בל ראולי, שותפתו המפיקה וחברתו הטובה ביותר, תמיד שם להציל אותו. את עמדת המגיש הראשי ממלא הקטור מיידן הכריזמטי, בזכות הקשרים המשפחתיים של אשתו הצעירה. הקטור נדמה כמו המנחה המושלם, אך יש לו הרבה להוכיח. משולש האהבה התחרותי ומלא האינטריגות, הקנאה והתסבוכות הרומנטיות בין אנשי צוות החדשות, מתרחש על רקע השינויים של שנות החמישים, עשור שהגדיר מחדש את העולם.

לצדם של ווסט, ווישאו וגראי, מככבים בסדרה אנה צ'נסלור ("מדריך הטרמפיסט לגלקסיה"), ג'וליאן רינד-טט ("טומב ריידר"), אונה צ'פלין (נכדתו של צ'ארלי צ'פלין), פיטר קפלדי, טום בורק והאנה טוינטון.

החל מה-20.3, יום רביעי, בחינם ב-HOT VOD, ובהמשך ב-HOT3

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.