יום שישי , מרץ 29 2024

חדשות טלוויזיה: "מלחמת הכוכבים" ב- YES VOD

החל מה 21.2 בyes vod

סדרת סרטי הקאלט בז'אנר המדע בדיוני שיצר הבמאי ג'ורג' לוקאס.
אפוס קולנועי עטור אפקטים מרהיבים
בכיכובם של האריסון פורד, אלק גינס, נטלי פורטמן, יואן מקגרגור, ליאם ניסן, סמואל ג'קסון ועוד.

פרק 1 – אימת הפנטום
הסיפור מתחיל כשדארת` ואדר הרשע הוא עדיין ילד בן תשע בשם אנאקין סקיוווקר ואובי ואן קנובי מגלה את כישוריו המיוחדים שעוזרים לו להציל את המלכה הצעירה של כוכב הלכת נאבו מפני פלישה של כוחות הרוע של הגלקסיה.
פרק 2 – מתקפת המשובטים
במטרה לתת מענה לאיום המתפתח, פאלפטיין, השופט העליון, ממשיך לצבור כוחות, ומאשר את הקמת הצבא הגדול של הרפובליקה במטרה לעזור לג`די.על רקע תקופה סוערת זו, הגיבורים המוכרים לנואובי-וואן קנובי, פאדמה אמידאלה ואנאקין סקייווקר, נפגשים שוב לראשונה מאז הקונפליקט בין פדרציית המסחר לכוכב הלכת נאבו. כוחות על מתכוננים לקרב ענקים, והשניים עומדים בפני החלטות מכריעות שישפיעו עליהם ועל גורל הרפובליקה
פרק 3 – נקמת הסית'
הרפובליקה המשגשגת דעכה. השליט הכל יכול והנערץ פנה אל הצד האפל והפך לרודן שנוא, כשהוא משליט שלטון טרור. בעוד שתומכיו המתמעטים נהנים עדיין מרווחה ושגשוג משביע רצון, תחושת הייאוש הלכה ופשטה. כל שנשאר לקוות לו עוד הוא רגע אחד של גדולה, לפני הסוף הבלתי נמנע.
פרק 4 – תקווה חדשה
תקווה חדשה מתחיל עם ספינת מורדים שמתאכסנת על ספינתו של העריץ, דארת` ויידר. העלילה נמשכת בחיים פשוטים של בחור רגיל, לוק סקייווקר, כשהוא פוגש חברים חדשים (האן סולו, צ`ובאקה, בן-קנובי) בניסיון להציל את מנהיגת המורדים הנסיכה ליאה, מידיי האימפריה.
פרק 5 – האימפריה מכה שנית
דארת` ווידר עוזר לאימפריה לעצור את המורדים, שמנסים להפיל את הקיסר משלטונו על היקום. כאשר לוחמי האימפריה מגיעים להרוג את המורדים, האן סולו (פורד) והנסיכה ליאה (פישר) בורחים לעיר העננים. לוק סקייווקר, מוצא את יודה, אחד מלוחמי הג`די החזקים ביותר.
פרק 6 – שובו של הג'דיי
האימפרייה מאיימת על כוחות האור על ידי בניית "כוכב מוות" שבעזרתו ניתן יהיה לשלוט ביקום. לאחר שמתמודד לוק סקייוואקר עם ג`ווה, לטאת הענק, ומציל את האן סולו (פורד), יוצאים כולם לכוכב אנדור שם יושב בסיס סודי של האימפריה. לוק ממשיך לחפש את אביו האמיתי ואת כוחות הג`די הטמונים בו

יש לבדוק גם

עכשיו בפריים וידאו: עונה 2 של AMERICAN RUST

העונה השנייה של סדרת הדרמה בכיכובו של ג'ף דניאלס עלתה אתמול ב"אמזון פריים וידאו". היא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.