יום שישי , מרץ 29 2024

חדשות טלוויזיה: אפריל בערוץ ניקלודיאון

אפריל 2012 בערוץ ניקלודיאון

                  טקס ה-KCA 2012  שידור בלעדי של טקס פרסי הילדיםó

                                   iCarly פרק מיוחד עם טורי וגה ó 

                               בובספוג מכנס מרובע פרקים חדשיםó

                              הפינגווינים ממדגסקר פרקים חדשים ó

 

                                                                                         

 

אפיק 47 ב-yes ערוץ 84 ב-HOT  

 

 

טקס ה-KCA 2012

יום ראשון, ה- 1 באפריל בשעה 19:00

השנה תחבור הקצפת של הוליווד עלית אל המנחה וויל סמית' (שבבעלותו רקורד מרשים של 10 זכיות בטקסי עבר) על מנת לקחת חלק בטקס ה-25 של של פרסי ניקלודיאון. בין המועמדים השנה: iCarly ו"ויקטוריוס" בקטגוריית תכנית הטלוויזיה, "קונג פו פנדה" ו-"בובספוג מכנס מרובע" בקטגוריית סדרת האנימציה,  ג'סטין ביבר, אשר וברונו מראס בקטגוריית זמר השנה, אמה ווטסון וקירסטין סטיוארט בקטגוריית שחקנית השנה, וטיילור סוויפט וליידי גאגא בקטגוריית זמרת השנה.

 

 

מייד לאחר הטקס ישודר פרק מיוחד של iCarly

 

 iCarly – iParty with Victorious ספיישל חדש!

יום ראשון, ה-1 באפריל, מייד לאחר שידור טקס ה-KCA

פרק מיוחד של הסדרה המצליחה, המארח את צוות הדמויות והשחקנים של סדרת הלהיט "ויקטוריוס". קארלי מנהלת זוגיות מאושרת עם בחור בשם סטיבן קארסון, המחלק את זמנו בין סיאטל ללוס אנג'לס. מה שהיא אינה יודעת זה שבעודו בלוס אנג'לס יוצא סטיבן עם טורי וגה. לאחר שהיא מגלה תמונה של השניים באתר אינטרנט מחליטה קארלי להסתנן למסיבה יחד עם חבריה ולתפוס את בן זוגה על חם. הקבוצה זוכה לסיוע מצד חברה לשעבר של ספנסר, אמנית איפור, המסווה אותם באמצעות איפור פרוסטתי מורכב המאפשר להם להיכנס אל המסיבה בלתי מזוהים. העימות הבלתי נמנע מוביל לשיתוף פעולה יוצא דופן בין קרלי שיי ובין טורי וגה.

עם שידורו בארה"ב זכה הפרק ל-7 מיליון צופים והפך לתכנית הטלוויזיה הנצפית ביותר באותו שבוע.

 

בובספוג מכנס מרובע – Spongebob Squarepants פרקים חדשים!

יום רביעי, ה-28 במרץ בשעה 10:00

הספוג המפורסם בעולם מגיע אל המרקע הטלוויזיה עם מבחר הרפתקאות חדשות. במהלך הפרקים החדשים נתלווה אל בובספוג שעה שינפוש על הירח, נראה מה קורה כאשר שדי ים מקוללים עוגנים בביקיני בוטום ומטילים מורא על תושביה, נלך עם בובספוג אל בית סבתו, ונגלה כיצד פטריק יוצא לחופש מבלי לעזוב את הבית  

הדמות בובספוג היא פרי יצירתו של הביולוג הימי והמורה לטבע סטיב הילנבורג, שביקש לשלב יחדיו את שתי אהבותיו הגדולות, מחקר ימי ואנימציה. אגב, ממש כמו דמותו של בוב ספוג, גם הילנבורג היה בעברו טבח במסעדת פירות ים. את דמותו של בוב ספוג (שבמקור אגב נקרא SPONGEBOY אבל השם כבר היה תפוס) מדבב השחקן טום קני. בישראל מדבב את בוב ספוג השחקן עידו מוסרי. התכנית בוב ספוג מכנסיים מרובעים עלתה לראשונה לשידור בשנת 1999 וכבר אז נחשף כי תאריך הולדתו של בוב ספוג הוא 14 ביולי, 1986.

 

הפינגווינים ממדגסקר – Penguins of Madagascar פרקים חדשים!

יום רביעי, ה-28 במרץ בשעה 10:25

פרקים חדשים לסדרת האנימציה המצליחה.  גם הפעם נמשיך לעקוב  אחר הרפתקאותיהם של ארבעת הפינגווינים:  סקיפר, מנהיגם של הפנגווינים המחזיק בחיבה מיוחדת לקפה עם דג, קובלסקי, האסטרטג האנליטי של הקבוצה, פרייבט, הטירון הרגיש  וריקו, המומחה לנשק ולנפצים המתקשר באמצעות גניחות וילללות. ארבעת החברים, המבצעים יחדיו משימות שונות ומשונות על מנת להגן על ביתם בגן החיות של סנטרל פארק, זוכים לאופוזיציה מתמדת מצד שלישייה של למורים: ג'וליאן, מורט ומוריס המאמינים כי גו'ליאן הוא שליטו הבלעדי של גן החיות.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: "טור פרידה"

טור פרידה סרט של רוני ניניו תקציר: כרמי, עיתונאי תל אביבי, נקרע בין חיי האהבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.