יום חמישי , מרץ 28 2024

חדשות טלוויזיה: YES רכשה את "לואי"

הקומדיה עטורת השבחים "לואי"

בכיכובו של לואי סי קיי מגיעה ל-yes

הסדרה תשודר בחודשים הקרובים בערוץ- yes Oh

yes רכשה לשידור את הקומדיה המדוברת "לואי" בכיכובו של לואי סי קיי. הסדרה תעלה בערוץ yes Oh בחודשים הקרובים.

לואי היא קומדיה מקורית ועטורת שבחים של ערוץ הפרימיום האמריקאי FX, החוגגת את ההומור האבחנתי של הקומיקאי זוכה האמי לואי סי קיי.

מדמיונו הפורה של לואי סי קיי, הסדרה שמה במרכזה את חיי היום יום והרפתקאותיו של  לואי, ואת חיפושו העיקש אחר אהבה והומור. סי קיי, המגלם בסדרה גרסה בדיונית של עצמו, כקומיקאי שהתגרש לאחרונה ומגדל את שתי בנותיו, מכהן גם בתפקיד המפיק, התסריטאי, הבמאי והעורך של הסדרה.

כל פרק מורכב מסיפור עלילתי וממופע סטנד אפ שמורכב מחומר מקורי של הקומיקאי שנכתב במיוחד בשביל הסדרה, ומצולם מול קהל ניו יורקי. הקומדיה מאופיינת בלוק קולנועי מוקפד, יוצא דופן בנוף הקומדיות הטלוויזיוניות, מצולמת כולה בעיר ניו יורק.

סי.קיי אינו חושש לעסוק בנושאים שנויים במחלוקת, בכולם הוא מטפל בסגנונו המיוחד והאבחון יוצא הדופן שלו לגבי אמיתות קטנות של החיים, כולל עיסוק בריב המפורסם שלו עם דיין קוק (שאף מתארח בתפקיד עצמו) אותו הוא האשים בגניבת בדיחות.
שחקנים אורחים (לרוב בתפקיד עצמם או גרסאות מוגזמות של עצמם) מגיעים לסדרה כמעט בכל פרק, כולל כריס רוק, ריקי ג'רוויז, ג'ואן ריברס, מת'יו ברודריק ומיטב הקומיקאים האמריקאים.

מיד עם עלייתה ב-2010, קצרה הסדרה שבחים רבים, הפכה לחביבת המבקרים והוכתרה לאחת הסדרות הטובות בכל הרשימות הנחשבות של אותה שנה.

הסדרה קבלה  שתי מועמדויות לפרס האמי של 2011, ללואי סי.קיי כשחקן הקומי הטוב ביותר ולתסריט הטוב ביותר.

בעקבות הצלחתה הסדרה חודשה לעונה שנייה ושלישית.

יש לבדוק גם

אנטישמיות: אין קשר בין אנטי-ציונות לאנטישמיות?

זוכרים את הסיפור מאתמול על הטענות לאנטישמיות בארגון המורים הגדול במסצ'וסטס, ה-MTA ? ובכן שימו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.