שבת , אפריל 20 2024

בואו נדבר על זה: DAMAGES עונה 4 פרק 5

אני לא יודע בדיוק היכן לשים את האצבע,  אבל דומני שזה היה  הפרק החלש ביותר עד כה בעונה הטובה משל דמג'ס.

אולי בגלל ההתעסקות הרבה במחלה המסתורית שפקדה את קת'רין,  נכדתה של פאטי.

אין ספק,  הדמות של קת'רין נועדה להעמיק את העיסוק בדמותה המפחידה והקשוחה של פאטי. כך גם נחשפנו הערב שוב לפסותראפיסט המסכן,  שנאלץ לפגוש את פאטי ומנסה לחלץ ממנה שביב רגש או אנושיות.

המקרה היחיד שבו היא מוכנה לשתף אותו הוא ההתנגשות בין החילוניות המוחלטת שלה לדתיות של האחות הצמודה החדשה של קת'רין. אבל לפאטי יש קצת הרהורים, במיוחד כשהיא שומעת שיש סיכוי של 1 ל-36   שלנכדתה יש לוקמיה.

עם כל הכבוד למחלת הנכדה,  ויש כבוד-  הסיפור העיקרי הוא כמובן הניסיון של אלן פרסונס לבנות תיק נגד חברת HIGHSTAR  .

הניסיון של ג'רי בורמן לחטוף את העד נאסים ואת אלן יחדיו מהמונית נתקל בקשיים של הרגע האחרון,  כאשר הבלש בדימוס מגיע עם אנשיו כדי להגן על נאסים ולהעביר אותו למקום בטוח.

אלן ונאסים משוכנעים, שעכשיו הם תחת הגנת הבלש ששכרה פאטי,  ושהכל בסדר. אלא שבורמן באמת מתעתד לעשות הכל, כדי למנוע מנאסים להעיד.

וזה כולל הטמנת מטען מאולתר באוטובוס נוסעים בלב מנהטן!

המטען לא מתפוצץ, כי נוסע בעל תושייה מוצא את התיק, שהותיר בורמן,  אבל אלן מבינה, שהמטען היה מיועד אליה.

בינתיים אריקסן פונה למסלול עוקף בורמן כדי להציל את החברה שלו ולחבל בתביעה נגד HIGHSTAR  : הוא פונה לאיש קשר במשרד ההגנה , ומסביר לו, שכדאי מאוד שהחומרים האמיתיים ממבצע DUST DEVIL   לא יגיעו לבית המשפט. מדוע? כי בין היתר יש שם תיעוד של עינויים קשים של עצירים ביטחוניים, א-לה אבו גרייב.

איש הקשר ממשרד ההגנה מצליח להטיל חיסיון על רוב החומר , שנשלח מ-HIGHSTAR  למשרד של פאטי. אלן מתעצבנת, אבל פאטי מרגיעה אותה- כל עוד יש לנו את התצהיר של נאסים, הכל בסדר.

אלא שבורמן עדיין מלא הפתעות:  הוא הצליח, באמצעות איש הצללים שהביא לו את מטען הנפץ, לשתול את ה-DNA  של נאסים על הפצצה!

וכך, באמצע התצהיר הדרמטי,  באים סוכנים ושולפים את נאסים מחדר הישיבות, וכעבור כמה דקות אנחנו רואים אותו מובל במתקן מעצר, אזוק בידיו וברגליו ולבוש סרבל כתום. יהיה קשה מאוד לפאטי ולאלן לשחרר אותו …

עוד בענייני HIGHSTAR  וסביבותיה:  בורמן חולה מאוד. לכאורה שפעת, אבל אולי משהו אחר?  וחוץ מזה, יש לו חברה מזדמנת למיטה , שמשרתת כסוכנת מודיעין של מדינה זרה, ומדי פעם מנעימה את זמנו. את הדייטים הם קובעים באמצעות השארת סימנים על עמודי חשמל . מצחיק.


בקיצור, לא  מהפרקים המרתקים בתולדות דמג'ס .

יש לבדוק גם

עכשיו בפריים וידאו: Going Home With Tyler Cameron

אוהבים תוכניות על כוכבי ריאליטי, שעוברים לחווה? קבלו את Going Home With Tyler Cameron, עכשיו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.