יום שלישי , אפריל 16 2024

חדשות טלוויזיה: נובמבר בערוץ הטיולים

נובמבר 2011 בערוץ הטיולים

רורי ופאדי עושים את בריטניה 2 עונה חדשה

דיוקנה של עיר מסע אל ערי הבירה הגדולות של אירופה

אחרי התקיפה ניצולים מתקיפות בעלי חיים מספרים את סיפוריהם

דרום אפריקה בהליכה ארבעה טרקים אל הלא נודע

לטפס על הקילינמנג'ארו ג'סטין טימברלייק וחברים במסע של חייהם

אפיק 30 ב- yes וערוץ 47 ב-HOT

רורי ופאדי עושים את בריטניה 2 Rory and Paddy's Even Greater Adventure עונה חדשה!

ימי שלישי, החל מה-1 בנובמבר בשעה18:00

עונה שניה לסדרת המסעות בכיכובו של צמד הקומיקאים הבריטיים רורי מקגראת' ופאדי מקגיניס. במהלך פרקי העונה הנוכחית יוסיפו לטייל השניים ברחבי בריטניה וייקחו חלק פעיל בשלל פעילויות ספורט אקצנטריות האופייניות למחוזות השונים שיפקדו. ארבעת חלקיה של התכנית יתמקדו כל אחד בחמישה איזורים גיאוגרפים: סקוטלנד, צפון אנגליה, וויילס,דרום אנגליה ואיי השיירס. השניים ייקחו חלק בתחרויות מקומית ויתמודדו האחד כנגד השני בענפי ספורט משונים כגון: מירוץ מכסחות דשא, ניפוח זכוכית, שחזור מלחמת האזרחים, זריקת פודינג שחור, רעיית צאן עם כלבים, מירוץ תרנגולות ועוד.

בריטניה, 2010. 6 פרקים

דיוקנה של עירPortrait of a City סדרה חדשה!

ימי רביעי, החל מה-9 באוקטובר בשעה18:00

מסע אדריכלי והיסטורי אל ערי הבירה הגדולות של אירופה: לונדון, פריס, מוסקבה, מדריד, וינה ורומא. במהלך פרקי הסדרה נבקר במוסקבה, הבירה הקסומה של רוסיה, החלה את דרכה בימי הביניים, עברה מהפכות ומשטר קומוניסטי, והתגבשה מחדש למה שהיא היום; לונדון בה נחקור ארמונות מפוארים שהיו לביתם של מלכים ומלכות, מוזאונים מפוארים ועתירי מוצגים, גנים שופעים וירוקים ועוד; מדריד, עיר המלאה בבניינים מרהיבים, כיכרות יפהפיות ומוזיאוני אומנות מפוארים. כמו כן, היא מציעה חיי לילה סוערים לבליינים ופארקים ציבוריים מטופחים למי שמחפש פעילות מרגיעה יותר; פאריז, בירה התרבותית ביותר באירופה. פריז, "עיר האורות", המציעה למבקרים בה מוזיאונים, בניינים מרהיבים, רובעים מקסימים וארמונות שהם יצירות אומנות בפני עצמם; רומא, שמציעה לתיירים אין ספור מראות מרהיבים ואטרקציות מרתקות; ולבסוף בוינה, שהייתה פעם אימפריה גדולה וחזקה בעולם. העיר מלאה בארמונות מפוארים שנבנו למען משפחת המלוכה, במוזיאונים מרתקים, בגנים שופעים ובפסלים ואנדרטאות בלתי נשכחים.

בריטניה, 2011 6 פרקים

אחרי התקיפה After The Attack סדרה חדשה!

ימי שני, החל מה-14 בנובמבר בשעה21:00

סדרה המגוללת את סיפורי האומץ והגבורה של אלו ששרדו מתקפות של חיות קטלניות. דייב סאלמוני, מגיש התכנית ומומחה לטורפים, יציג בפנינו את השורדים שעה שיסייע להם לצלוח את תהליך השיקום הקשה. מדי פרק יוצג שחזור של ההתקפה המדוברת מתוך ניסיון להבין את המניע לעוינות החיה ואת האופן בו הצליח הקורבן לחמוק ממוות. סימוני יעמת את הקורבנות עם תוקפיהם, ישקם את בטחונם העצמי ויבאר להם את הסיבות לתקיפה. בין היתר נפגוש בגבר שנפל קורבן לפומה זועמת, משפחה שהותקפה באופן ברוטלי על ידי זאב, נערה המתעמתת עם אריה ים תוקפני וילד שהותקף על ידי קנגורו.

אוסטרליה, 2010 4 פרקים

דרום אפריקה בהליכהSouth African Walks סדרה חדשה!

ימי שלישי, החל מה-22 בנובמבר בשעה21:00

ג'וליה ברדבורי חוגגת את נופיה המרהיבים של דרום אפריקה בשלל טרקים מפעימים. בשעה שהעולם מסב את תשומת לבו לאומה המארחת את גביע העולם בכדורגל, ג'וליה פוצחת בארבעה טרקים שונים הבוחנים את האימרה כי דרום אפריקה היא "עולם שלם בתוך מדינה אחת". בתור מבקרת קבועה במקום זוהי ההזדמנות עבורה להרחיק מעבר ליעדי התיירות הנפוצים אל פינות רחוקות במיוחד. מדובר בטרקים המיעודים להרפתקנים שבינינו והם מציעים פרספקטיבה טרייה ואישית על המדינה המרתקת הזו.

בריטניה, 2009 4 פרקים

לטפס על הקילינמנג'ארו Summit on The Summit סרט חדש!

יום ראשון, ה-27 בנובמבר בשעה 21:00

הסרט שייקח את צופיו אל אחת הפסגות הגבוהות בעולם, זו של הר קילימנג'ארו, ויחשוף את צידם הלא מוכר של כמה מהאמנים האקטיביסטים המצליחים ביותר בעולם. הזמר, השחקן והפילנתרופיסט ג'סטין טימברלייק ינחה את התכנית בה הוא מוביל קבוצת חברים – הכוללת את ג'סיקה בייל, אמיל הירש, לופה פיאסקו, איזאבל לוקאס, אליזבת גור, אלקסנדרה קוסטו, ניק קנדי ואחרים – במסע הדוחף את גבולות גופם ומוחם אל הקצה כדי לעורר מודעות למשבר המים העולמי. הסרט הדוקומנטרי ילווה את הידוענים בשעה שייאבקו בשלל אתגרים פיזיים ומנטליים הכרוכים בטיפוס האינטנסיבי.

ארה"ב,2010.

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: מי הן שלוחותיה של איראן ?

סרטון חדש בערוץ היוטיוב של צה"ל בשפה האנגלית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.