יום חמישי , מרץ 28 2024

חדשות טלוויזיה: אוגוסט בערוץ האוכל

אוגוסט 2011 בערוץ האוכל

החברים של צ'אק 2 עונה חדשה עם השף המקועקע ¨ סוף שבוע על האש יומיים קיציים של מעדני גריל וברביקיו ¨ כל תכניות הסטון בלומנטל מההתחלה רטרוספקטיבה מקיפה לשף המולקולרי המוביל של הערוץ¨ רצועת מאחורי הקלעים  מבט אל מה שמניע את עולם האוכל והמסעדנות.

במסגרת הרצועה ישודר הספיישל החדש:

פותחים מסעדה 3 ¨

אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-HOT

רצועת מאחורי הקלעים:

ימי שישי, החל מה-26 באוגוסט משעה 20:00

ערוץ האוכל משיק רצועת שידור חדשה המוקדשת לכל המתרחש מאחורי הקלעים של עסקי המסעדנות והבישול. התכניות שתשודרנה: השף האורבני, פותחים שולחן עם ושני הספיישלים של פותחים מסעדה. הרצועה תושק עם שידור הבכורה של הספיישל השלישי:

פותחים מסעדה 3: ספיישל מקור חדש!

שישי, ה-26 באוגוסט בשעה 20:30

בעקבות ההצלחה של הפקת המקור "פותחים מסעדה", ממשיך ערוץ האוכל בתיעוד הקמתן ושיפוצן של מסעדות משלב התכנון, דרך בניית התפריט ועד ערב ההשקה. והפעם- מסעדת "פיש" בראשון לציון שזוכה למתיחת פנים, והופכת למסעדת דגים בשם "פפה".

ערוץ האוכל מתלווה לבעלי המסעדה בתהליך השיפוץ והבנייה מחדש- ממסעדה מיושנת בעלת   מראה ותפריט שלא עודכנו מזה שנים- למסעדת דגים אופנתית עם תפריט עשיר ועיצוב עדכני.

החלטתם של בעלי המקום להותיר את המסעדה פתוחה במהלך רוב חודשי השיפוץ מציבה בפניהם אתגר כפול: חידושה של המסעדה מן המסד עד לטפחות תוך שימורו של קהל הסועדים הקיים.

הסדרה עוקבת אחר האדריכל עופר ברקן, האחראי על העיצוב, בעלי המסעדה (גורן, איציק, אבישי ואלישע), השף בני  אשכנזי וגולן מנהל המסעדה במטרה לחשוף איך נראה עולם המסעדנות מאחורי הקלעים

כל תכניות הסטון בלומנטל מההתחלה

ימי שלישי ושבת ,החל מה-16 באוגוסט בשעה 22:00

הסטון בלומנטל, השף הרדיקלי ואחד השפים המולקולאריים הנחשבים בעולם, זוכה לרטרוספקטיבה מקיפה של תכניותיו בערוץ האוכל שישודרו מההתחלה. התכניות שתשודרנה הן: הסעודות של הסטון (2 עונות), הסטון בלומנטל יוצא למשימה, המטבח המושלם של הסטון (2 עונות), המטבח של הסטון וסעודת הדגים של הסטון.

הסטון מרק בלומנטל הוא השף ובעליה של מסעדת The Fat Duck, מוסד קולינרי נחשב המחזיק בשלושה כוכבי מישלן וממוקם בכפר ברי שבברקשאייר.  המסעדה של בלומנטל זכתה לתואר המסעדה הטובה ביותר בבריטניה לשנים 2007 ו-2009, וב-2005 זכתה לתואר המסעדה הטובה בעולם על ידי חבר עמיתיו למקצוע. בלומנטל, אוטודידיקט בהכשרתו, ידוע בגישתו המדעית למלאכתו ובטכניקות בישול החורגות מן הקולניריה הקונבנציונאלית (לדוגמא: שימוש בחנקן נוזלי להתקנת גלידה, בדיקת פריכותה של עיסת חמאה באמצעות גששי לחץ, בישול לאורך יממה או יותר בטמפרטורות נמוכות במיוחד והוספתם של אניזמים למזון המוגש.) שיטותיו אלו הקנו לו את התואר 'האלכימאי הקולינרי'.

החברים של צ'אק 2 Chuck's Day Offעונה חדשה!

ימי חמישי, החל מה-4 באוגוסט בשעה 22:00

עונה שניה לסדרה העוקבת אחר מפגשיו הקולניריים של השף צ'אק יוז עם חברים ועם קולגות

אם בבעלותך אחת מן המסעדות החמות ביותר בקנדה, בה אתה גם מכהן כשף הראשי, כיצד תבלה את היום הפנוי היחיד במהלך השבוע? אם אתה צ'אק יוז, אתה תבשל!

תשוקתו של יוז היא לאוכל אמיתי, פשוט ובלתי מסובך להכנה. פסיפס הקעקועים שעל גופו הוא בבחינת עדות לאהבה של חייו: שלל לובסטרים בצבע דיו, עוגת לימון ושפע רימונים מכסים על גופו. זו אישיותו של צ'אק שהופכת את הסדרה לבלתי שגרתית בעולם תכניות הבישול על אף שגם היא גדושה במתכונים מעוררי התפעמות, כגון מתכון לצלעות מטוגנות וכריכים של גלידת בננה. האנרגיה שמביאים צ'אק, המסעדה ההומה שלו ומגוון חבריו לכל פרק תותיר בכם את התחושה כאילו זכיתם לבלות עם צ'אק ופמלייתו מאחורי דלתות המסעדה הנעולות. . בעונה החדשה צ'אק פוגש את ספק פטריות הכמהין שלו ומכין ארוחה המבוססת על הזהב השחור, מכין ארוחת טעימות למוכר היין שלו וארוחה מפנקת לצוות המטבח של המסעדה שלו.

קנדה , 2010, 26 פרקים

סוף שבוע על האש

שישי-שבת,ה-12 וה-13 באוגוסט החל משעה 15:00 ביום שישי ו-10:00 ביום שבת

ערוץ האוכל חוגג את הקיץ עם סוף שבוע שלם המוקדש כולו לבישול על האש. בין התכניות שתשודרנה: פרק מן העונה החדשה של ארוחת שבת בה יכינו קובי אריאלי והשף שאול בן אדרת מנות על האש מבשר טלה; פרק מיוחד של מפגש השף בו מבקר השף שאול בן אדרת במסעדת שיפודים אותנטית; פרק של ברביקיו למבינים בו תוצגנה מנות המבורגר וסטייקים מושלמות; אוכל בקלי קלות בתכנית שכולה חגיגית בשרים אחת גדולה; במטבח עם מייקל סמית' בפרק בו מתקין סמית' מבחר מנות על הגריל השואבות השראה ממטבחים שונים בעולם; ופרק בסדרה מטבח עולמי בו מדגים השף אריאל כהן בישול בסיר פויקה המתאים לבישול בשטח.

יש לבדוק גם

אנטישמיות: אין קשר בין אנטי-ציונות לאנטישמיות?

זוכרים את הסיפור מאתמול על הטענות לאנטישמיות בארגון המורים הגדול במסצ'וסטס, ה-MTA ? ובכן שימו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.