יום ראשון , ספטמבר 8 2024

חדשות טלוויזיה: יולי בערוץ החיים הטובים

יולי 2011 בערוץ החיים הטובים

ערוץ החיים הטובים גאה להציג:

ערב של מסעדות מנצחות

המטבח המנצח שעשועון קולינרי חדש ¨ קרב מסעדות שתי קבוצות של מסעדנים הולכות ראש בראש ¨

מהפך ירוק האנשים שהופכים זבל לזהב ¨ שבוע האופנה מסביב לעולם 2 עונה שנייה למגזין האופנה האקסקלוסיבי¨

אפיק 31 ב-yes וערוץ 41 ב-HOT

ערב של מסעדות מנצחות:

המטבח המנצח My Kitchen Rules סדרה חדשה!

ימי רביעי, החל מה-13 ביולי בשעה 22:30

שעשועון אוכל אוסטרלי ובו חמישה זוגות מתמודדים (כל אחד מייצג  מחוז אחר באוסטרליה) מתחרים זה בזה במטרה להפוך בית רגיל למסעדה מתפקדת הפתוחה לעסקים.

כל פרק יתמקד ביום הבישולים וההכנות של אחת הקבוצות, האמורה להגיש בסופו ארוחה בת שלוש מנות לשופטים, מאנו פילדל ופיטר אוואנס, ולקבוצות המתחרות.

על אף המורשת הקולינרית של משפחתו (אביו וסבו היו שפים) פילדל שקל ברצינות להקדיש את חייו לקרקס לפני שהתרצה והפך למתלמד בביסטרו של אביו. ב-2008 נענה להצעתו של השף האוסטרלי המוערך טוני בילסון ופתח עבורו את מסעדת "בילסונ'ס". תחת הנהגתו הפכה המסעדה להצלחה פנומנלית וזכתה לביקורות מהללות מצד מבקרי המזון. ב-2011 עתיד פילדל לקחת חלק ב"רוקדים עם כוכבים" האוסטרלית, לאחר שכבר השתתף בגרסת האוסטרלית ל"מאסטר שף". פיטר אוואנס פתח את המסעדה הראשונה שלו, The Pantry , ב1993 יחד עם אחיו דייב.בהמשך ייסדו השניים את קבוצת הוגו, הכוללת רשת של מסעדות ומחלקות קייטרינג. אוואנס הוא גם מחברם של 4 ספרי בישול מצליחים.

אוסטרליה  2010, 15 פרקים

קרב מסעדות 24 Hour Restaurant Battle סדרה חדשה!

ימי רביעי, החל מה-13 ביולי בשעה 23:30

ריאליטי בישול חדש. מדי פרק תתחרנה זו מול זו שתי קבוצות של מסעדנים מתחילים, כאשר לכל אחת 24 שעות להגות, לתכנן ולפתוח מסעדה ללילה אחד. בכל קבוצה חבר אחד הממונה על עסקי "החזית" של המסעדה: עיצוב הפנים, הושבה ושירות, בעוד השני מטפל בעסקי "העורף": בניית התפריט, קניית מצרכים וכמובן, הבישול עצמו. עם פתיחתן של הדלתות תשרת כל מסעדה קבוצה מיוחדת של סועדים ופאנל משתנה של שופטים, כל אחד מהם מייצג תחום אחר של התמחות: שיווק מסעדות, השקעה במסעדות וביקורת מסעדות. השופטים יבחרו בקבוצה המנצחת על סמך הקונספט בו בחרה ואופן ביצועו ותעניק לה פרס של 10,000 דולר. מנחה הסדרה ואחד משופטיה הוא השף הניו – יורקי המוערך סקוט קונאנט. ב-2008 ייסד קונאנט את שני סניפי מסעדת "קארפטה" בניו יורק ובמיאמי וביסס את עצמו כאחד מהשפים המובילים בשדה הבישול האיטלקי. "סקארפטה" זכתה לביקורת של שלושה כוכבים מהניו יורק טיימס וניו-יורק מגזין, ונבחרה על ידי שניהם כאחת מ-10 המסעדות הטובות של השנה. בנוסף לכך זכתה "סקארפטה" לתואר "אחת המסעדות הטובות בארה"ב" על ידי אסקווייר מגזין.  ב-2010 נפתחו עוד שלושה סניפים של המעדה, בטורונטו, בברלי הילס ובלאס וגאס.

קנדה  2009, 9 פרקים.

מהפך ירוק Garbage Moguls סדרה חדשה!

ימי ראשון, החל מה-17 ביולי בשעה 23:30

מה קורה כאשר מפגישים פעילי סביבה יצירתיים עם אשפה? התשובה היא: טרהסייקל, חברה העושה שימוש בלעדי בזבל על מנת לייצר מבחר מוצרים: נרתיקי מחשבים העשויים משלטי חוצות, עפרונות מגליונות עיתון, אביזרים לחיות מחמד – כגון קולרים ורצועות – העשויים משקיות ישנות של אוכל לחיות, עפיפונים מעטיפות של עוגיות אוריאו ועוד. במילותיו של אחד ממייסדי החברה, טום סזאקי, זוהי חברה הלוקחת זבל, ממחזרת ומשדרגת אותו כך שהמוצרים הסופיים נמכרים כיום ברשתות ענק כמו וול-מרט ואופיס מקס.  הסדרה החדשה מבית היוצר של הנשיונל ג'יאוגרפיק תעקוב מקרוב אחר תהליך היצירה הבלתי שגרתי של החברה – הכולל סיעור מוחות, מתח בלתי פוסק וקטטות מטופשות – כך שהתוצר הסופי נראה כמו שילוב מוזר בין הסדרה הקומית "המשרד" לסדרת הריאליטי של דונאלד טראמפ השולייה". על אף שכל מוצריה נרקחו מזבל טהור הפזור באין ספור מזבלות ברחבי ארה"ב, חברי הארגון מחוייבים ליצירת המוצרים האיכותיים ביותר.

ארה"ב  2009, 4 פרקים.

שבוע האופנה מסביב לעולם 2 Videofashion Daily 2011 עונה חדשה!

ימי ראשון – חמישי, החל מה-24 ביולי בשעה 18:30

עונה שניה לסדרה שמעניקה לכם כרטיסי VIP אל אירועי האופנה הגדולים ביותר בבירות השיק של העולם: ניו-יורק מילאנו, פאריס ולונדון. גם העונה הזו תפתח בסיקור נרחב של שבוע האופנה בניו יורק, אחד מהאירועים הנחשבים ביותר בתעשייה, ותספק גישה חופשית לקולקציות האביב-קיץ של 2011. בנוסף לסיקור מקיף ונמרץ של כל תצוגה חשובה תספק הסדרה ראיונות בלעדיים עם: מעצבים, עורכי אופנה, אמני איפור, דוגמניות, מומחים לאופנה וסלבריטיס.בין המעצבים נפגוש בין היתר את כריסטיאן סיריאנו,מקס עזריה, שעיצב קולקציה רכה ונשית, כריסטופר למייר, זאק פוזן, דונה קארן, אלכסה אדאמס, שרלוט רונסון, פול מלגוזה, המעצב של "לוקה לוקה", ואחרים.

ארה"ב 2011, 36 פרקים.

יש לבדוק גם

טריילרים לשבת

"מין אנושי": מין אנושי – Sex נורבגיה 2024, בימוי: דאג יוהאן האוגרוד משחק: יאן גונאר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.