יום חמישי , אפריל 18 2024

חדשות טלוויזיה: פברואר בערוצי אגו

פברואר 2011 בערוץ אגו

§ היי סטייקס פוקר 6 עונה חדשה למשחק הטיטנים

  • § הלוחם הקטלני 2 עונה חדשה

§מקצועני הסקס כוכבי הפורנו הגדולים חולקים את סודותיהם § סנוקר ליגה עלית 2010 עונה חדשה לתחרות הסנוקר היוקרתית בעולם

אפיק 60 ב-yes, ערוץ 35 ב-HOT

היי סטייקס פוקר 6- High Stakes Poker 6 עונה שישית!

ימי ראשון ושני, החל מה-6 בפברואר בשעה 23:10

עונה שישית לאירוע הפוקר הגדול בעולם: משחק קאש ללא גבולות המקבץ את מיטב השחקנים בעולם במלון הפאר סאות' פוינט בלאס וגאס. סביב לשולחן הירוק יתכנסו אגדות הפוקר גאס האנסן, פיל הלמות', פיל איווי, דניאל נגרינו, הישראלי אלי אלעזרא, דויל ברונסון המיתולוגי, בארי גרינשטיין ואחרים שיתחרו במשחק מזומנים אמיתי וללא גבולות, עם סכומי עתק שמגיעים למיליונים.   במהלך העונה נזכה לראות השתלטות עוינת של פיל אייבי על שולחן הקלפים,את גאס הנסן רוכב על גל מרהיב של זכיות רצופות, את טום דוואן לוקח קופה מרשימה ומתערב עם פיל אייבי על כך שלא יצליח להחזיק מעמד שנה שלמה כצמחוני. המנצח בהתערבות יזכה במליון דולר.

אנאליסט הפוקר גייב קפלן ישוב להנחות ולפרש גם בעונה הנוכחית ולצידו תשב קארה סקוט, אחת משחקניות הפוקר המובילות בעולם ואושית תקשורת ידועה.

פיל אייבי (Phil Ivey) המכונה "הטייגר וודס של עולם הפוקר" נולד בריברסייד קליפורניה וליטש את מיומנותו כשחקן מקצועי במשחקים אינסופיים עם חבריו לעבודה בחברת הטלמרקטינג בה הועסק. אייבי עשה מאז דרך ארוכה, וכיום הוא מחזיק בלא פחות מחמישה צמידי ניצחון של "סדרת הפוקר העולמית", הפרס הלא-כספי הנחשב ביותר ששחקן פוקר יכול לזכות בו.

בריטניה ,2010. 10 פרקים

הלוחם הקטלני 2 סדרת חדשה!

ימי שלישי, החל מה-8 בפברואר בשעה 21:25

עונה שניה לסדרה המארגנת קרבות בלתי מתקבלים על הדעת בין שכירי החרב הגדולים  בהיסטוריה. החל מכלי נשקם וכלה בפריטי הלבוש והמזון שעמדו לרשותם הסדרה תשחזר עד לפרט האחרון את הנרטיב הקרבי של כל קבוצת מתמודדים. כל פרק יגיע אל שיאו בקרב ממוחשב שיכריע בין הלוחמים  תוך שימוש בטכנלוגיית ההדמייה הממוחשבת הטובה בעולם. במהלך העונה הנוכחית נחזה בקרבות אקסקלוסיבים בין צבאותיהם של אטילה ההוני ואלכסנדר מוקדון, בין שני פורעי החוק האגדיים ג'סי ג'יימס ואל קאפונה, בין קומנדו הים האמריקאי לקומנדו הישראלי, בין שבט הקומאנצ'י לצבא המונגולי, ובין הק.ג.ב. לסי.איי.איי.

מקצועני הסקס Expert Sex סדרה חדשה!

ימי חמישי, החל מה-17 בפברואר בשעה 24:00

מדריך אירוטי בהשתתפות כוכבות וכוכבי פורנו ידועים החולקים עצות בנושאי הסקס השונים. בין הסוגיות שתיבחנה: משחק תפקידים אירוטי, סקס מחוץ לחדר המיטות, צילום סרטי פורנו ביתיים, סקס אנאלי, מסאג' אירוטי ומציאת נקודת הג'י. בין היתר יופיעו בתכנית אגדות הסקס אוון סטון, אורורה סנואו, רנדי ספירס, ניקול שרידן וקיילני ליי.

סנוקר ליגה עילית The Premiere Snooker League 2010 עונה חדשה!

ימי ראשון ושני, החל מה-27 בפברואר בשעה 21:30

ערוץ אגו גאה להציג, זאת השנה החמישית, את עונת הסנוקר העילית העדכנית. גם הפעם ישחקו טובי המקצוענים בעולם: ניל רוברטסון, סטפן הנדרי, שון מרפי, רוני אוסוליבן, ג'אד טראמפ וג'ון היגינס. מתוך שבעת השחקנים עלו ארבעת השחקנים הטובים ביותר בליגה לשלב חצי הגמר שממנו, השניים הטובים ביותר הגיעו אל הגמר הגדול למשחק על פרס בשווי 250,000 יורו.

פברואר 2011 בערוץ אגו טוטאל

UFC 126-127 … שני אירועי קרבות ענק בשידור ישיר! … WEC האח הצעיר של ה-UFC חוזר לאגו טוטאל עם עונה

חדשה … סוף שבוע ישראלי יומיים של גאווה כחול לבן בזירה … רוגבי שביעיות 2010/11 עונה חדשה – הגירסא המהירה

והמלהיבה של הספורט

אפיק 61 ב-yes וערוץ 34 ב-HOT

UFC 126 שלהחודש בשידור ישיר!

יום ראשון, ה-6 בפברואר בשעה 05:00 ושידור נוסף באותו היום, ב-19:00

אירוע הלחימה הגדול של החודש מעמת בין שני ענקי הלוחמה אנדרסון סילבה, האלוף הנוכחי במשקל בינוני, וויטור בלפורט,  האלוף לשעבר במשקל חצי כבד, בקרב על תואר האלוף במשקל בינוני.  סילבה הברזילאי מחזיק כיום בתואר האליפות במשקל בינוני ובאמתחתו רצף בלתי ייאמן של  10 נצחונות בזה אחר זה, מספר השיא של נצחונות רצופים בתולודת ה-UFC. לסילבה חגורה שחורה בג'יוג'יטסו ברזילאי והוא מדורג כיום כמספר כלוחם הטוב ביותר בקטגוריית המשקל שלו. גם לבלפורט חגורה שחורה בג'יו-גיטסו ברזילאי והוא תלמיד לשעבר של משפחת גרייסי המהוללת.

בנוסף לקרב המרכזי יכלול הערב קרבות נוספים וביניהם הקרב במשקל חצי כבד בין פורסט גריפין לריץ' פרנקלין.

UFC 127 שלהחודש בשידור ישיר!

יום ראשון, ה-27 בפברואר בשעה 05:00 ושידור נוסף באותו היום, ב-19:00

אירוע הלחימה השני של החודש יעמת בין שני הטיטנים  ביג'יי פן וג'ון פיטץ'. ב-2000 היה פן לאמריקאי הראשון שזכה באליפות העולם בג'יו-ג'יטסו בקטגורית חגורה שחורה.  פן הוא לוחם משקל בינוני בעברו והיחיד שזכה, מלבד רנדי קוטור, באליפויות UFC בשתי קטגוריות משקל שונות (לאחר שלקח את אליפות המשקל הקל ב-UFC 80,  כשהוא מחזיק כבר בתואר האלוף במשקל בינוני בעקבות ניצחונו על מאט יוז ב-UFC 46(. הוא מגיע אל הקרב הנוכחי לאחר שב-123UFC  הכריע את מאט יוז תוך 21 שניות בנוקאאוט שהפך מאז לאגדי.

פיץ' מדורג שני בקטגוריית המשקל שלו (חצי בינוני) וחמישי בכל המשקלים (עפ"י האתר Sherdog.com

WEC-World Extreme Cagefighting עונה חדשה!

ימי שני, החל מה-7 בפברואר בשעה 21:00

האח הצעיר של ה-UFC חוזר אל ערוץ אגו טוטאל עם עונה נוספת של קרבות ברוטליים. הארגון, שהוקם ב-2001 על ידי סקוט אדאמס וריד האריס, מתמקד בלוחמים במשבצות משקל קלות יותר מאשר אלו המופיעות בתחרויות ה-UFC, תוך זניחה מוחלטת של קטגוריות המשקל הכבדות (משקל כבד וסופר כבד). הקרבות עצמם מתנהלים על במה אוקטגונית בעלת ממדים קטנים יותר מזו המופיעה ב-UFC.

בין הלוחמים בליגה: ג'יימי וארנר ((Jamie Varner,האלוף הנוכחי במשקל קל שהיה צד קריטי בהפיכתה של אמנות הלחימה המשולבת לחוקית במדינת אריזונה; מייק בראון (Mike Brown), יליד פורטלנד, מיין, הנלחם במשקל נוצה, ומיגואל טורס (Miguel Torres) האלוף הנוכחי במשקל עד 65 קילו, המתמחה בג'יו-ג'יטסו ברזילאי.

באוקטובר 2010 הכריז דנה ווייט, מנכ"ל ה-UFC כי שתי הליגות תתאחדנה בתחילת 2011.

סוף שבוע ישראלי

שישי-שבת, 25-26 בפברואר החל משעה 17:30

ערוץ אגו טוטאל מצדיע ללוחמים הישראלים בסופ"ש שכולו הפקות מקור. במהלך יומיים נשדר תחרויות MMA, היאבקות והישרדות שנערכו  בארץ, לצד ליגות אמנויות לחימה מקומיות וספשיילים תיעודיים המלווים את ביקוריהם בארץ של אגדות לחימה כמו רמון דקר ורוייס גריסי. כמו כן ישובצו פרקים מתכנית המקור "סדרת חינוך", המציעים שיעורים קצרים ממיטב המאמנים והלוחמים בארץ.

רוגבי שביעיות 2010/11- IRB Rugby 7s 2010/11

יום ראשון, ה-6 בפברואר בשעה 18:00 (דובאי) וב-18:30 (דרום אפריקה)

רוגבי שביעיות, שב-2016 יוכרז רשמית כענף ספורט אולימפי, הא הגרסה ה"לאקונית" של רוגבי קונבנציונאלי, עם שבעה שחקנים בכל צד של המגרש במקום החמישה עשר הסטנדרטים.  בנוסף לכך משך המשחק עצמו קצר יותר מן הנהוג, כאשר אורכה של מחצית נע בין שבע לעשר דקות והפעילות על המגרש ניחנת במהירות גבוהה מן הרגיל. ערוץ אגו מביא אליכם מגזין אקסקלוסיבי הסוקר את הנבחרות המשתתפות  בליווי ריאיונות עם הכוכבים וצילומים מאחורי הקלעים. התכנית משודרת במסגרת  רצועת "יוצאים מהזירה" המקיפה את האירועים החמים ביותר בענפי הספורט האקסטרימי.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.