יום חמישי , אפריל 25 2024

חדשות טלוויזיה: דצמבר בערוץ האוכל

דצמבר 2010 בערוץ האוכל

מיקו שמו אופה מהלב השף קונדיטור בתכנית ראשונה משלו ¨ סופר שף השף אבי ביטון בפעולה ¨ ספיישל חנוכה ערב של תכניות טעימות ומתוקות

אפיק 28 ב-yes וערוץ 32 ב-HOT

מיקי שמו אופה מהלב סדרת מקור חדשה!

ימי שני, החל מה-13  בדצמבר בשעה 22:00

מיקי שמו, בעל רשת הקונדיטוריות "שמו הקונדיטוריה" ומי שהתגלה לראשונה בתכנית של אודטה, מגיע סוף סוף למסך עם תוכנית משלו. מדי פרק יעמיק שמו אל תוך עולם הקונדיטוריה, יפשט את שלבי האפיה השונים וישכך כל פחד קדום שהיה לנו מן הבצק התופח. לצד ההדגמות באולפן ישובצו בתכנית משאלי רחוב בהם יתוודו המרואיינים על חששם ממלאכת האפייה.

בין נושאי התוכניות: עוגות וויטרינה, עוגות בחושות, קינוחי ילדים, קינוחים נוסטלגיים, קינוחים מופחתי קלוריות, עוגיות, מאפים מלוחים וקינוחים קלים להכנה.

מיקי שמו זכה לטבילת האש הקולינרית שלו עוד כילד בבית אמו, בשלנית מנוסה המשמשת עד היום נדבך חשוב בעסק הממשפחתי, "שמו הקונדיטוריה". ב-1993 הצטרף מיקי אל הקונדיטוריה והחל לעבוד לצד בני המשפחה: אביו איציק, מי שהחל עם מלאכת האפייה וכיום אמון על העבודות האדמיניסטרטיביות,אימו רותי, המתקינה מדי יום את עוגיות האגוזים והאורז המסורתיות, אחיו עופר האחראי על הניהול, האח יוחאי הפועל בנקודות המכירה, והאחות גלית המפקחת על מחלקת עוגות הוויטרינה, קצפות וטארטים. מיקי פועל כיום כקונדיטור האחראי על פיתוח מוצרים ולוקח חלק חשוב בהתרחבותו של העסק המונה כיום ארבעה סניפים ברחבי הארץ.

ישראל, 2010, 8 פרקים.

סופר שף סדרת מקור חדשה!

ימי רביעי , החל מה- 22 בדצמבר בשעה 22:00

השף אבי ביטון בסדרה מוקו-מנטרית חדשה. מדי פרק ישוטט ביטון בסניף הסופרמרקט הקרוב לביתו ויחפש אחר נפשות תועות הזקוקות לסיוע קולנירי דחוף.  לכל אחת מהן הוא יציע את שירותיו, הכוללים השלמת קניית המצרכים ובניית תפריט עבור ארוחה חשובה לציון אירוע זה או אחר.  עם תום מסע הקניות יפנו השניים אל עמדת הבישול הממוקמת בסופרמרקט ויבשלו יחדיו 2-3 מתכונים. מאוחר יותר ישוב הלקוח אל ביתו, יכין את הסעודה וישלח לאבי תמונות סטילס מהערב החגיגי, לצד רשמים ותגובות מצד האורחים.

במהלך פרקי הסדרה נפגוש בעדן פאר, רווקה בת 40 המבקשת לערוך סעודה חושנית במיוחד עבור שלישית מחזרים; סוזי אורנשטין, אם לחייל שזה עתה סיים את שירותו וחושק יותר מכל בארוחה חלבית; ליאת גורארי, עולה חדשה מבלגיה שמכינה ארוחה ישראלית למשפחתה שמגיעה לביקור בארץ; אלמוג ברתיאן, צעיר לפני חתונה השוקד על ארוחה עבור שתי המשפחות הנרגשות.

ישראל , 2010, 6 פרקים

ספיישל חנוכה !

יום ראשון, ה-1  בדצמבר החל משעה 20:00

לרגל חג החנוכה גאה ערוץ האוכל ערב שכולו תכניות טעימות ומתוקות:

20:00 אירוח ומשקאות עם איילת הירשמן פרק 1 – אילת הירשמן מציגה רעיונות חדשים, מגוונים וטעימים לאירוח במהלך חג החנוכה וזאת בעזרתן של מנות שונות ומעניינות שיחליפו את המנות הרגילות והטריוויאליות, והכל בניחוח ובאווירת חג החנוכה.

20:30 פשוט בריא פיליס גלזר פרק 2 – פיליס גלזר בתכנית מיוחדת ובריאה. בתכנית גלזר מכינה סוגים שונים של לביבות, לביבות קישוא, פטה ונענע, לביבות סלק עם סלסה סלרי-כוסברה , לביבות גזר וג'ינג'ר וכדורי אורז מלא עם רוטב טיבול סויה-מירין.

21:00 מטבח ביתי פרץ פסקל רובין -פסקל פרץ רובין  בתכנית מיוחדת. בתכנית מתכונים שונים לעוגיות מטוגנות מעדות שונות, צ'רוגה הונגרית ובורמיאלוס בלקנית ומתכון למיני סופגניות קלאסיות. בתכנית מתארח השף קונדיטור, סטפן לייק.

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: מכון ברוקינגס- פרשנות

מייקל אוהנלון, עמית מחקר בכיר במכון ברוקינגס בוושינגטון, מדבר ב-CNBC על המתקפה האיראנית על ישראל, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.