יום שישי , אפריל 19 2024

בואו נדבר על זה: DAMAGES עונה 3 פרק 13 ( סיום העונה )

היה ברור שזה יהיה פרק מעולה, מותח וקצבי , וכך בהחלט היה. פרק סיום העונה של דמג'ס נמשך כמעט שעה נטו, ובעקבות הדיווחים העצובים מאמריקה על גורלה של ההפקה, נראה שזה היה גם פרק סיום הסדרה.

וככזה, הוא בהחלט סגר הרבה מאוד קצוות, ואם טרם צפיתם בפרק כדאי שתפסיקו לקרוא עכשיו.

ממשיכים? מצוין.

נתחיל קודם כל בארתור פרובישר, כדי שלא נשכח להתייחס לנוכל החביב והפאתטי כשנצלול לעומק העלילה המרכזית.  ווס חוזר מהכפור ומבטיח לאלן, שהוא יכול לשייך את פרובישר לרצח של ארוסה , דייויד.

אלן, במפתיע, מבקשת ממנו לעזוב את זה, וטוענת שהיא המשיכה הלאה. אבל ווס עדיין מאוהב בה, כנראה, ולכן הוא דורש מארתור להתוודות. כשפרובישר, שנהנה ממנת שווארמה ברחוב, מסרב, מחליט ווס לארוב לו במכוניתו ומאיים לירות בראשו. ארתור מתחיל למרר בבכי, ובסופו של דבר ווס מתקשר למשטרה ומגיש את פרובישר על מגש של כסף, כולל סגירת שני תיקי רצח- של דייויד ושל דיטקטיב מסר ( על אף שכידוע ווס בעצמו הרג את מסר ).

ברגע אחרון של הזייה, כשהוא אזוק במושב האחורי של ניידת המשטרה, פרובישר משוחח עם פרקליטו המת ריי פיסק. "זו אמריקה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות! אני אוכל לצאת מזה!"- אומר ארתור, אבל פיסק משיב לו: "לא הפעם".

עלילת משנה נוספת- פטי מגלה שג'יל לא עזבה את העיר . היא מתלוננת נגדה על קיום יחסי מין עם קטין וגורמת למאסרה. מייקל, בנה של פטי, המום וכואב, גונב מאלן את מכוניתו של טום שייס ומתנגש בפטי בכוונה ! הבן ניסה להרוג את אימו !

עוד סיפור משנה קטן לפני שנצלול לעומק- ג'וליאן דקר, הארכיטקט שאמור היה לשפץ את דירתה של פטי, פגש בה לפני שלושים ושמונה שנה ! במאי 1972   פטי, שהייתה אז הרה עם ג'וליה ( שכזכור נולדה ללא רוח חיים ) , צעדה מהרווארד אל החווה של דקר. בסדרת הפלאשבקים שחוזרת לאורך הפרק מתברר, שפטי הצעירה התכוונה לגרום למותה של התינוקת! בדילמה בין חיי משפחה לקריירה מבטיחה בניו יורק, היא בחרה בקריירה!   היא התעלמה מהוראות הרופא לנוח עד לסוף ההריון, וקיימה צעדה ארוכה שהסתיימה בלידה המוקדמת. השאלה הגדולה היא כמובן מדוע החליט דקר למצוא את פטי יותר משלושים שנה לאחר מכן. התשובה כנראה תוכננה להימסר לנו בעונה הרביעית, שכבר לא תגיע.

ועכשיו אל משפחת טובין, לנארד וינסטון, אלן, טום והחבורה כולה!

זדיק מגלה שמישהו משך בשמו כסף מהחשבון של קרן הצדקה, שבו הולבן הכסף הגנוב של משפחת טובין. בישיבה קצרה עם ג'ו ועורך דינו הקירח הם מבינים, שלני וינסטון עומד מאחורי זה.

טום שייס מקבל מלני תיק נוסף עם כסף מזומן ומארגן לו הסכם חסינות. אלא שלני, מסתבר, לא בטח בטום, והחליט לתת לו מעט מאוד כסף אמיתי. רוב השטרות היו ניירות לבנים!

טום לא התאבד , לא קפץ מגשר ולא כלום ! הוא נדקר בדירה הריקה של וינסטון ע"י העורך דין הקירח של זדיק , שניסה להוציא ממנו היכן נמצא לני. טום שמר על שתיקה, וכשלני התפרץ לדירה , ניצל את ההזדמנות כדי לקום על רגליו ולהכות את העורך דין למוות.

הוא מבקש מחסר הבית החביב של השכונה לטפל עבורו בגופות.

כשהוא מדמם מצליח טום להזהיר את משפחתו לברוח מהעיר, ומגיע לביתו כדי לראות אם הם שעו לעצתו.

שם ממתין לו ג'ו טובין, שיכור וזועם. קודם לכן הוא קיבל שיחה מלני, שהודיע לו כי הכל נגמר, והראיות להלבנת הכסף נמצאות בידי התובע המחוזי.

טובין וטום מתחילים להתווכח, אבל טום כידוע פצוע ולכן מהר מאוד טובין מטביע אותו על ידי דחיפת ראשו לאסלה.

חבל, אהבנו מאוד מאוד את טום שייס.

הערה- סצינות הדקירה של טום והטבעתו היו ברוטאליות ומפחידות מאוד. באמת

טובין מגלגל את גופתו של טום בשטיח וזורק אותה בפח האשפה.

תשובה נוספת לגבי הדמות הקופצת מהגשר ניתנת לנו כאשר מרלין, אימו של ג'ו, מחליטה להתאבד, לאחר שג'ו נישל אותה מהמשפחה. הסיבה? רק עכשיו החליטה מרלין לגלות לו שתרמית הפונזי של לואיס טובין נועדה כדי לחלץ את ג'ו מחובותיו.

אלן מאתרת את המסמכים המעידים על תרמית הפונזי והלבנת הכספים ומעבירה אותם למשטרה. ג'ו טובין מודה בהכל, כולל ברצח של טום, אחרי שיחה מלב אל לב עם פטי.

חשוב ביותר, ואשמח לשמוע את דעתכם- מדוע ביקשה פטי מטום ומאלן לרדת מכל הסיפור ולא להמשיך בעסקה עם לני וינסטון ?

כיצד ידע מייקל היכן למצוא את פטי ולהתנגש במכוניתה? האם הוא ניחש שהיא בדרך חזרה לביתה , ולכן בחר בנתיב הצפוי לנסיעתה?

לאן מועדות פניו של לני וינסטון? הוא הצליח לברוח עם הרבה מאוד כסף, ויש לו בכיס חסינות מתביעה. אין לי ספק , שלו הייתה מופקת עונה רביעית של דמג'ס, היינו חוזים שוב במרטין שורט המצוין.

הכסף , כנראה, יוחזר לידי הנושים, כולל למשפחתו של טום, אבל פטי ממש ממש לא מרוצה. היא שוב עומדת בקצה המזח בבית הכפר שלה, הפעם אלן לצידה, ומתוודה חלקית לגבי נסיבות מותה של התינוקת הראשונה שלה.

אלן שואלת אותה: " השגת את כל מה שרצית. האם זה היה שווה את זה?" פטי אינה משיבה, וכיוון שהיא עוטה על פניה את משקפי השמש שלה, אין לנו דרך גם לראות את הבעת פניה במלואה.

יש לבדוק גם

עכשיו בפריים וידאו: Going Home With Tyler Cameron

אוהבים תוכניות על כוכבי ריאליטי, שעוברים לחווה? קבלו את Going Home With Tyler Cameron, עכשיו …

אין תגובות

  1. אההמ..
    פיספסתי משהו? הסדרה לא ממשיכה לעוד שתי עונות ברשת דיירקט-טיבי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.