יום שישי , אפריל 19 2024

חדשות טלוויזיה: נובמבר בערוצי הסדרות של YES

המפענחת 6 The Closer

החל מה- 4/11 ימי חמישי ב- 22:45

בערוץ yes Action HD

זוכת פרס האמי לשנת 2010 – השחקנית הדרמטית הטובה ביותר קירה סדג'וויק חוזרת לעונה חדשה ומרגשת בתור הבלשית הכי אהובה בטלויזיה – ברנדה לי ג'ונסון, היא המפענחת.

בפתיחת העונה השישית, היחידה עוברת למתחם חדש ומשוכלל, אך במהרה הם מגלים שהיו מעדיפים לחזור למשרדם הישן ושלוח לבן וערימת נעצים, יעילים הרבה יותר מכל  המכשור הטכנולוגי בחדר החקירות החדש.

אך ברנדה, כהרגלה, מתעקשת להתאים את החדר לסגנון שלה.

במשטרת לוס אנג'לס מחפשים מפכ"ל חדש וניצב פופ הוא בין המתמודדים על התפקיד. במידה ויזכה בו, ייתכן שברנדה תקבל גם היא קידום. האפשרות הזו מעלה בברנדה מחשבות חדשות על הקריירה שלה וחשבון נפש כללי לגבי חייה.

גם הפקד טיילור מבין את אפשרויות הקידום, למרות שבינתיים, הוא עדיין אינו מצליח למצוא לעצמו אפילו משרד, במתקן החדש..

הבלש סנצ'ז מנסה לקחת תחת חסותו נער שהיה מעורב בחקירה של היחידה מהעונה הקודמת, ופרובינזה יסתבך פעם נוספת, בפרשיה מביכה, כשרומן לילי עם דיילת , יוביל לגילוי גופה באמבטיה שלה.

בזירה הביתית, לאחר שדחה את המשרה בוושינגטון, פריץ מנסה לקבל משרה שלא רק תשאיר אותו ב-LA, אלא גם תאפשר לו ולברנדה לבלות הרבה יותר זמן ביחד.

בהמשך העונה:

ברנדה והיחידה יטפלו במקרים חדשים ומוזרים, ביניהם צלף שיורה בשכונה אופנתית, אנס סידרתי שמשתמש באקדח הלם על קורבנותיו, ועוד.

גם בעונה הזו תתארח מרי מקדונלד (בטלסטאר גלקטיקה) בתפקיד קפטן רידור, ראש מחלקת חקירות פנים שהתעמתה עם ברנדה במספר מקרים, וכעת לנוכחותה יכולות להיות השלכות על עתידה של ברנדה במחלקה.

עונה זו שברה שוב את שיאי הרייטינג של הסדרה, והיא העונה הנצפית ביותר בתולדותיה, הסדרה חודשה לעונה שביעית.

אהבה גדולה 4 Big Love

ימי שני מה- 15/11 ב- 21:45

בערוץ yes Drama HD

גבר אחד. שלוש נשים. שמונה ילדים . הרבה בעיות.

הסדרה שהביאה את חיי הפוליגמיה של הקהילה המורמונית לקדמת הבמה חוזרת לעונה רביעית. לביל הנריקסון (בגילומו של ביל פקסטון) שלוש נשים: בארב, ניקי ומרג'ין, ושמונה ילדים. כולם גרים ביחד בשלושה בתים צמודים ומנסים לחיות חיי נישואים רגילים על-אף שמצבם רחוק מלהיות נורמטיבי.

בסוף העונה השלישית, ג'ואי חנק את רומן למוות כנקמה על מעורבותו ברצח של קאתי. כמו כן גילינו שניקי היתה נשואה בעבר לג'יי.ג'יי, אחיה של וונדה שחזר למתחם עם ביתם המשותפת בת ה-14 קארה לין, שלא ידענו על קיומה. כשניקי גילתה שקארה-לין עומדת להיכנס ל"ספר האושר" ולהימסר לנישואין, היא מבריחה אותה מהמתחם, מביאה אותה אל המשפחה של ביל, ומציגה אותה בפניהם.

המשפחה מתאחדת וביל מצהיר על הקמת כנסיה חדשה כשהוא עומד בראשה.

בפתיחת העונה הרביעית, נגלה שהגופה של רומן הוסתרה במקפיא במשך מספר שבועות ע"י אדלין, עד שאלבי גילה זאת והעביר אותה אל הקזינו החדש של ביל, שעדיין בבנייה.

בעונה הזו עומדים בפני ביל שני אתגרים: הוא רץ למשרה ציבורית – במטרה להשיג כיסא בסנאט של יוטה ולהפוך את ה"עיקרון" לחוקי – דבר שגורר איבה גדולה מהציבור, ונאלץ להיאבק בלוביסטית קשוחה (סיסי ספייסיק בתפקיד אורח שזיכה אותה במועמדות לאמי). במקביל, הוא מתמודד עם הקרע שנוצר בינו לבין בן. כשביל מבין שבן נמשך למרג'ין, הוא מחליט שעל בן לבלות זמן מה מחוץ לבית. בן רואה בכך גירוש מהבית, וטלטלה עזה עוברת על המשפחה.

הקרעים במשפחת הנריקסון מעמיקים כשבארב מנסה לחבל במערכת הבחירות של ביל, ומצהירה, שלראשונה מזה 20 שנות נישואין, היא אינה מרגישה שהיא זקוקה לו יותר…

חוק וסדר – מדור מיוחד עונה 7

Law & Order: Special Victims Unit

ימי רביעי מה-24/11 ב- 22:00

בערוץ yes Action HD

"במערכת המשפט, פשעים על בסיס מיני נחשבים לחמורים במיוחד.

בניו יורק הבלשים שחוקרים את הפשעים המרושעים האלו חברים ביחידת עלית הנקראת 'מדור מיוחד'. אלו סיפוריהם"

כך נפתח כל פרק של "חוק וסדר: מדור מיוחד" אחת מסדרות הפשע המוערכות והאהובות ביותר, שהחלה כסדרת בת ל"חוק וסדר" ובמהלך השנים עקפה אותה בפופולאריות ובאחוזי הצפיה.

היא מתארת את שגרת עבודתם של בלשי "המדור המיוחד" – יחידת עלית של משטרת ניו יורק החוקרת פשעים בעלי אופי מיני – חטיפות, רציחות, פדופילים, תקיפות מיניות.

ביחידה עובדים הבלש אליוט סטייבלר (כריס מלוני "אוז"), אב לילדות החדור מוטיבציה ואחריות מוסרית להגן על האנשים והבלשית אוליביה בנסון (מריסקה הרגיטיי, שזכתה בפרס האמי וגם בפרס גלובוס הזהב כשחקנית הטובה ביותר על משחקה בעונה זו) אלכוהוליסטית לשעבר, שנולדה כתוצאה מאונס שעברה אמא שלה.

משתתפים נוספים הם הראפר "אייס טי" כבלש טוטואלה, ריצ'ארד בלזר המגלם את אותה הדמות שגילם ב"רצח מאדום לשחור" – הבלש ג'ון מאנץ', ודיאן ניל כתובעת המחוזית קאסי נובק.

בעונה זו הפכה תמרה טיוני (הפתלוגית ד"ר מלינדה וורנר) לשחקנית קבועה בקאסט.

בעונה השביעית השתתפו בתפקידי אורח: צ'נדרה וילסון (האנטומיה של גריי), זליקו אייבנק (גיבורים, אוז), מארי סטיוארט מאסטרסון (בני וג'ון), רבקה דה מורניי (היד שמנענעת את העריסה), הראפר והשחקן לודקריס, האיירון שף בובי פליי (שנשוי במציאות לסטפני מארץ', התובעת המחוזית הקודמת בסדרה), ג'וליאן סאנדס, לינדה קארטר, לו דיאמונד פיליפס ועוד.

קאסל 2 Castle

ימי שלישי מה- 23/11 ב- 22:00

בערוץ yes Action HD

דרמת מתח, עתירת מתח מיני ועם צד קומי מבריק.

ריצ'ארד קאסל (ניית'ן פיליון, "פיירפלי") הוא סופר מתח ומסתורין מפורסם, ש"הרג" את הדמות הראשית בסדרת הספרים שלו וסובל ממחסום כתיבה. הוא נקרא לעזור למשטרת ניו יורק לפתור מקרה רצח של חקיין המחקה את ספריו, ומתלווה לבלשית הנחושה קייט בקט (סטנה קטיק, "גיבורים", "היחידה"), חוקרת קשוחה ומבריקה, שנמשכת לתיקי חקירה מיוחדים.

קאסל, שרואה בבקט פוטנציאל לשאוב ממנה השראה לדמות חדשה בספריו, משתמש בקשריו, ומקבל אישור להמשיך ולהתלוות לבקט בחקירותיה. בקט לא מרוצה מהסידור, אך בסופו של דבר מתעשתת ומבינה שהוא עוזר לה בפתרון התעלומות אותן היא חוקרת, ועם הזמן, היא מתחילה להכיר את הצדדים הפחות מעצבנים שלו, ואולי אפילו מתחילה לחבב אותו…

העונה השניה של הסדרה ממשיכה ברצף, מיד בסיום העונה הראשונה.

בפרקים 17 ו-18 בעונה השנייה, שהם פרקי ספיישל, מתארחת דנה דלייני (עקרות בית נואשות), בתפקיד סוכנת FBI שחוקרת עם קאסל ובקט מקרה של רוצח סדרתי. פרק 18 אף זכה להיות הפרק הנצפה ביותר (עם 14.5 מליון צופים) של ABC בסלוט השידור שלו, מזה 14 שנים.

הסדרה זוכה להצלחה רבה בארה"ב, היא חודשה לעונה שלישית שעלתה שם בימים אלו והפכה את הסדרה לנצפית ביותר במשבצת השידור שלה מקרב כל הרשתות.

להציל את גרייס 3 Saving Grace

ימי רביעי מה- 24/11 ב- 22:00

בערוץ yes Drama HD

עונה אחרונה לסדרת הדרמה המשובחת.

הולי האנטר, זוכת פרס האוסקר כשחקנית הראשית הטובה ביותר בסרט "הפסנתר",  מגלמת את גרייס הנדארקו, בלשית במשטרת אוקלוהומה – סיטי בעלת נטייה להרס עצמי.

גרייס חיה מהיום להיום, שותה יותר מדי, מעשנת יותר מדי, שוכבת עם יותר מדי עם גברים (נשואים מדי) וממרה יותר מדי סמכויות. היא חיה בצל הטרגדיה של מות אחותה בפיגוע באוקלוהומה, ועל כן צדה הרגיש של גרייס לא נחשף לרבים, מלבד לאחיינה האהוב עליו היא מרעיפה אהבה.

הכל משתנה כשגרייס פוגשת בארל, מלאך שנשלח מהשמיים לעזור לה.

בסיום העונה השנייה, הוצא להורג ליאון, האסיר שגרייס ליוותה לדרישתו של ארל,  וגרייס גילתה שהיה ידיד של אחותה המתה. לאחר מכן פגשה נערה נרקומנית, שארל רצה שתעזור לה.

בתחילת העונה השלישית, ארל מנסה להסביר לנערה מיהו, אך היא מגיבה בבהלה. נסיונה של גרייס ליצור עימה קשר, מסתיים בפציעתה אנושה של הנערה ובגניבת התג והאקדח של האם. חקירת היחידה מובילה לקבוצת פעילים נגד הממשל, שמתכננים פיגוע טרור.

האם מתוסכל  מחוסר הכנות של גרייס כלפיו, אך כשהיא מנסה לשתף אותו ולהסביר על קיומו של ארל, הוא מסרב להאמין לה.

במהלך העונה, משפחתה של גרייס תעמוד בפני איום כששני אחיה ייפגעו בארועים שונים, וקליי, אחיינה, יכניס ללא ידיעתו, פצצה אל תוך חדר היחידה.

היחידה חוקרת את מותו של אדם יהודי חסידי, וגרייס מתוודעת למנהגים היחודיים של הקהילה החסידית, ובהמשך, תאונה קטלנית, בעלת השפעה קשה על גרייס, תביא לתוצאות טרגיות.

מחסן סודי Warehouse 13

ימי ראשון מה- 14/11 ב- 22:00

בערוץ yes Action HD

"מחסן סודי 13" היא דרמת מד"ב קומית בית ערוץ המד"ב האמריקאי SYFY, שהמבקרים תיארו אותה כ"שילוב של תיקים באפילה, שודדי התיבה האבודה ובלשים בלילה".

במרכזה זוג סוכני FBI המועברים למחסן סודי בדרום דקוטה בו שמורים התופעות העל טבעיות והמכשירים המוזרים של המדינה.

את הסדרה יצרה התסריטאית המחוננת ג'יין אספינסון ("באפי ציידת הערפדים", "קפריקה" ובעתיד העונה הרביעית של "טורצ'ווד") ופרק הפתיחה שלה היה הבכורה השלישית הכי נצפית בתולדות הערוץ, עם 3.5 מיליון צופים ונתון מדהים של 50% צפיה נשית.

ששת הפרקים הראשונים נמצאים בין עשרת המשדרים הנצפים ביותר של הערוץ, כשהפרק השישי (עם 4.4 מיליון צופים) הוא המשדר הנצפה ביותר בערוץ אי פעם.

הסדרה חודשה לעונה שניה ושלישית.

לאחר שהצילו את חייו של הנשיא, שני סוכני השירות החשאי מיקה ברינג (ג'ונה קלי) ופיטר לטימר (אדי מקלינטוק, "בונז", "עקרות בית נואשות"), מוצאים עצמם מועברים ל"מחסן סודי 13", מחסן ענק, סודי ביותר, המצוי בדרום דקוטה המרוחקת והשוממת, שבו מוחזקות כל התופעות העל טבעיות, שרידים מסתוריים ומזכרות מוזרות, שנאספו עם השנים ע"י גופים שונים במדינה.

הסוכנת איירין פרדריק (סיסי אייץ' פאונדר) היא הממונה על הפרוייקט החשאי שהוא "מחסן סודי 13", והיא משאירה אותם שם בלי שום רמז לגבי הצפוי להם.
בתחילה, שני הסוכנים רואים בהעברה סוג של עונש, אך כשהם מתחילים במשימתם להשיב למחסן תופעות שנעלמו, לאתר ולחקור דיווחים על תופעות ופעילויות על טבעיות חדשות, הם מבינים את חשיבות המשימה וההצבה שלהם.

הסוכן פיטר לטימר הוא יוצא המרינס, אתלטי, חכם, מהיר חשיבה, פועל מתוך אינסטינקט ויש לו חוש שישי לסכנות מיידיות. הופעתו הנאה וחביבותו עוזרות לו כשהוא צריך להקסים אנשים במסגרת תפקידו. אחותו החירשת לימדה אותו לקרוא שפתיים, הוא אלכוהוליסט שנגמל ויש לו חיבה מיוחדת לעוגיות.

שותפתו היא הסוכנת מיקה ברינג, האישה שנולדה להיות סוכנת מיוחדת. היא מאורגנת ומרוכזת, מאמינה בעבודה קשה, הכנה מוקדמת וביצוע לפי הספר. הצלחותיה הובילו אותה להיות כוכבת עולה בשירות החשאי, וההצבה ב"מחסן סודי 13" אינה השלב הבא בקריירה שלה, לו ציפתה. היא הפוכה מלטימר בכל מובן, מחבבת אותו, אך חושבת שהוא גם מעצבן.

את המחסן מנהל ד"ר ארטי נילסן (סול רודינק, "העוקץ", "תרגיע", "בניחוש חוקר") . מפענח כתבי סתרים בעברו ודמות מסתורית. הוא רציני ושיטתי, ולדעתו, הסוכנים החדשים אינם מקדישים את מלוא תשומת הלב לכל הפרטים, כפי שהיה רוצה, דבר שיכול לפגוע בבטיחותם.

עוד בסדרה:

אליסון סקאליאוטי כקלאודיה דונובן, אשפית טכונלוגיה צעירה וחכמה, ג'נל וויליאמס כלינה, בעלת הבד אנד ברקפסט בו חיים ברינג ולאטימר ורוג'ר ריס כג'יימס מקפירסון, סוכן לשעבר של המחסן שהפך לסוחר בחפצים על טבעיים.

יורדים בגדול 9: זוגות 3

Biggest Loser 9 – Couples 3

ימים א-ה מה-29/11 ב- 21:45

בערוץ yes Next HD

הפרקים זמינים ב-VOD

סדרת הריאליטי המרגשת ביותר חוזרת בעונה חדשה וזוגית.

"יורדים בגדול" היא מעבר לתוכנית ריאלטי – היא תופעה, שממישכה לסחוף את ארה"ב עונה אחר עונה.היא אחת מתוכניות הדגל של NBC ואחת היחידות ש-9 עונות ברציפות משפרת את אחוזי הצפיה של העונה שקדמה לה ומציגה רייטינג יציב וגבוה לאורך כל העונה.

כמו בעונות השישית והשביעית, זוהי עונת זוגות וכל המשתתפים מחולקים ל- 11 צמדים: זוגות נשואים, בני דודים, הורים וילדים, חברים טובים, אחים ואחיות.

כולם יעבדו קשה, ישילו ממשקלם ויתחרו על הזכות להגיע לגמר ולהפוך ל"היורד בגדול".

זוהי הקבוצה החולנית ביותר והכבדה ביותר מכל עונות יורדים בגדול" שהיו עד עתה:

צוות התאומים ג'ון וג'יימס דוברים את השיא לצוות הכבד ביותר וביחד מגיעים למשקל של 969 פאונד (440 קילוגרמים). מייקל הוא המתחרה הראשון ששובר את שיא המשקל עם למעלה מ- 500 פאונד (227 קילו), וחמישה מתחילים את העונה עם למעלה מ- 400 פאונד (180) קילו.

זוהי עונה מרגשת, אמוציונלית מאד ופרק הפתיחה שלה היה הפרק הנצפה ביותר מכל עונות הסדרה. בהמשך ל"מסורת" מעונות קודמות, גם בעונה זו זוג מתחרים שהכירו בה נישאו לאחר שהסתיימה התוכנית.

מאסטר שף Master Chef USA

ימי א-ה מיום ד' מה- 10/11 ב- 21:45

בערוץ yes Next HD

הפרקים זמינים ב-VOD

תוכנית בישול תחרותי חדשה בהנחייתו של השף הטלוויזיוני גורדון רמזי, המבוססת על הפורמט האוסטרלי המצליח וזכתה גם לגרסא בריטית וכעת גם לגרסא ישראלית.

רמזי, יחד עם השף גראהם אליוט והיינן ג'ו בסטיאניץ', הם השופטים בגרסא האמריקאית.

מתוך מאות שפים בייתיים (לא מקצועיים) שנבחנו לתוכנית, מאה נבחרו לבשל את מנת הדגל שלהם עבור השופטים. כל שופט מבסס דעתו על המנה וצריך להצביע "כן" או "לא". יש צורך בלפחות שני "כן" כדי שהנבחן יוכל לעבור לשלב הבא.

מתוך מאה נבחרו 14 מתחרים, שמהווים את נבחרת השפים של העונה. הנבחרת – לעיתים בצוותים, ולעיתים כל אחד בפני עצמו, יעמדו במשימות שונות כגון חיתוך בצל, משימת ההמצאה לפי נושא נתון, ניהול מסעדה או העמדת קייטרינג לחתונה ועוד, כשבסוף משימה, שפים יודחו או  יזכו בפרסים, עד להכתרת ה"מאסטר שף" של אמריקה.

בעונה הראשונה השתתפו שני מתחרים בעלי רקע ישראלי: שרון הקמן, יועץ כלכלי בן 28 מלוס אנג'לס, שאוהב לבשל לובסטרים בזעתר. הוא מספר שהוא המוזה של עצמו ושמאז ילדותו נאלץ לבשל ולהמציא מנות ממה שהיה במקרר, כיוון שאימו לא היתה בסביבה ואביו היה רוב הזמן מחוץ לבית.

לי קנז, בן ה-27 מקליפורניה, הוא בארמן, שמספר על עצמו שכילד שגדל בישראל, הוא צפה כל הזמן בתוכניות בישול בטלויזיה, חלקן בערוצי הלווין, וכך למד לבשל.

עקרות בית נואשות – כל העונות ברצף

ימים א-ה מה- 14/11 ב- 22:45

בערוץ yes Drama HD

עונות 1-3 זמינות ב-VOD

לקראת שידור העונה השביעית של הסדרה, נשדר בשידור יומי את כל  שש הקודמות, העונות ברצף.

היכן אתם הייתם כשמרי אליס התאבדה?

גבי ניהלה רומן עם הגנן השווה?

ברי ביקרה במועדון החשפנות?

סוזן ננעלה מחוץ לבית, עירומה?

אורסון דרס את מייק?

אידי שטפה את האוטו, בביקיני?

לינט חלתה בסרטן?

הטורנדו היכה בויסטריה ליין?

המטוס התרסק ברחוב?

הפיצה של טום ולינט נשרפה?

סוזן נישאה למייק וקת'רין איבדה עשתונות?

גבי וסיסטר מארי הלכו מכות?

בחיים החוויות שלנו הם לרוב חד פעמיות. בסדרה הזאת, הכדולה מהחיים, ישנם דברים שתמיד כיף לחזור אליהם, שתמיד נרצה לחוות מחדש… עבור כל המכורים שלא יכולים לחכות, ולכל הסקרנים ששמעו ורוצים להתמכר!

Glee – פרק מחווה ל"מופע הקולנוע של רוקי"

יום חמישי ה- 11/11 ב- 21:15

בערוץ yes Drama HD

פרק מחווה מיוחד למחזמר "מופע הקולנוע של רוקי" משנת 1973, בו יופיעו חברי glee במחזמר השנתי של בית הספר.

הפרק יבויים על ידי אדם שנקמן (בימאי "הרספריי", So You Think You Can Dance), ויתארחו בו בארי בוסטוויק ו"מיט לוף" מהקאסט המקורי של המחזמר.

הרעיון לעשות פרק מחווה ל"מופע הקולנוע של רוקי" הגיע כאשר ג'יימה מייס (אמה) שרה באודישן שלה את Touch-a, Touch-a, Touch-a, Touch Me"", ומאוחר יותר כריס קלופר (קורט) הודיע שישמח מאוד לבצע את "The Time Warp" מתוך המחזמר.

מתיו מוריסון, שהופיע במחזמר "מופע הקולנוע של רוקי" בברודווי, סיפר שהפרק שונה משאר פרקי הסדרה בכך שהתלמידים ישתתפו במחזמר השנתי של בית הספר, במקום השתתפותם בשיעורי המוזיקה. כמו כן, ג'ון סטאמוס, המגלם את קרל, בן זוגה של אמה, ישחק וישיר במחזמר בתפקיד "אדי".

השירים הבאים מתוך המחזמר, ישולבו בפרק המחווה:

"Science Fiction/Double Feature"

"Dammit Janet"

"What Ever Happened to Saturday Night?"

"Sweet Transvestite

"Touch-a, Touch-a, Touch-a, Touch Me"

"Over at the Frankenstein Place"

"The Time Warp"

תאריכי עליית וירידת סדרות:

עונות וסדרות חדשות בנובמבר:

תאריך

סדרה

יום

שעה

ערוץ

4/11

המפענחת 6

חמישי

22:45

Yes Action HD

12/11

מאסטר שף USA

א-ה

21:45

Yes Next HD

14/11

עקרות בית נואשות – שידור יומי

א-ה

22:45

Yes Drama HD

14/11

מחסן סודי 13

ראשון

22:00

Yes Action HD

15/11

אהבה גדולה 4

שני

22:00

Yes Drama HD

23/11

קאסל 2

שלישי

22:00

Yes Action HD

24/11

להציל את גרייס 3

רביעי

22:00

Yes Drama HD

24/11

חוק וסדר – מדור מיוחד 7

רביעי

22:00

Yes Action HD

29/11

יורדים בגדול 9

א-ה

21:45

Yes Next HD

עונות מסתיימות בנובמבר:

תאריך

סדרה

יום

שעה

ערוץ

6/11

הפמליה 7

שבת

19:20

Yes Comedy

8/11

קוגר טאון

שני

22:00

Yes Drama HD

16/11

קאסל

שלישי

22:00

Yes Action HD

16/11

המשרד

שלישי

22:45

Yes Comedy

17/11

מספרים 6

רביעי

22:00

Yes Action HD

17/11

התרסקות 2

רביעי

22:00

Yes Drama HD

26/11

קליבלנד

שישי

23:30

Yes Comedy

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.