שבת , אפריל 20 2024

חדשות טלוויזיה: אוגוסט בערוץ הבידור !E

אוגוסט 2010 ב- !E ערוץ הבידור

אירועי טקס האמי ב- !E

ערוץ !E גאה להציג בשידור ישיר את הספירה לאחור לשטיח האדום ואת השטיח האדום מטקס פרסי האמי, הנערך בפעם ה-62 בלוס אנג'לס בהנחיית ג'ימי פאלון. טקס האמי – האירוע החשוב ביותר בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית – מעניק פרסים לסדרות ותכניות טלוויזיה בקטגוריות דרמה, קומדיה, תעודה, ריאליטי, מיני-סדרה ועוד. ג'ואל מקהאל, מגיש התכנית "מרק הוליוודי" בערוץ E! , היה בין מנחי טקס הכרזת המועמדים. הכוכבים הרשמיים של הטקס הנוכחי – הסדרה "פסיפיק" שמובילה את הרשימה עם 24 מועמדויות ולהיט 2010 "Glee" המככב עם 19 מועמדויות. עוד בין הסדרות המועמדות "30 רוק", "מד מן", "המשרד", שתיכף עולה בגירסה העברית בישראל, "האחות ג'קי", "תרגיע", "סטרדיי נייט לייב" ועוד. ריאן סיקרסט כמובן מועמד גם השנה לפרס המנחה הטוב ביותר, ואולי השנה יזכה בתואר הרשמי?!

LIVE 30.08.10, בלילה שבין ראשון לשני

24:00- הספירה לאחור לשטיח האדום

01:00- השטיח האדום מטקס האמי

ובסוף השבוע הראשון של ספטמבר, זה הזמן של משטרת האופנה לעשות סדר. כל הסלבריטאים וכל התלבושות – הנוצצות, המהממות, הזרוקות והמגוחכות – עוברים תחת עינה הבוחנת של משטרת האופנה שפוסקת מי ממש חישמל ומי פשוט פישל!!!

משטרת האופנה – טקס האמי.  03.09.10, שישי 17:30 בכורה

לרגל אירועי טקס פרסי האמי, ערוץ !E ישדר ברצועת הבוקר הנוסטלגי בשבתות של אוגוסט  סיפורים מהמסך הקטן וסיפורי הוליווד של הסדרות האהובות מכל הזמנים שהיו מועמדות וזכו בפרס היוקרתי (פירוט בסוף ההיילייטס) .

בכורות באוגוסט

שבת 14.8.10 – ספיישל קמרון דיאז / Special: Cameron Diaz בכורה

האלה הבלונדינית קמרון דיאז מגיעה לערוץ !E כדי לחגוג את יום הולדתה ה- 38, שחל החודש ואת הצלחת 2 שוברי הקופות בכיכובה, שרצים עכשיו בקולנוע "שרק לנצח" ו"כמו יום ולילה".

I think I'm the luckiest of the lucky"", אומרת קמרון ל- !E, ואנחנו מסכימים! כמעט בלי נסיון במשחק וכמעט בלי בעיות, הצליחה קמרון להגיע בשנים ספורות לפסגת הפירמידה ההוליוודית. הפצצה החצי קובנית, רבע גרמנייה ורבע אנגלייה (שילובים, זה עובד) תעדכן אותנו על מה קורה בחייה לאחרונה ותספר איך חיי היום יום (ולילה) של כוכבת הוליוודית נראים. קמרון תדבר גם על ילדותה, איבוד אביה והרפתקאות הדוגמנות ביפן. עוד ייתראיינו בתכנית ג'פרי קצנברג-מנכ"ל DreamWorks וצ'אק ראסל- מפיק "שרק" ובמאי "המסיכה". ראסל נזכר בתמימותה של קמרון ששאלה אותו ביום הצילומים הראשון איפה יציג הסרט "המסיכה" כי הוריה ירצו לראות אותו. ..

ספיישל קמרון דיאז, שבת, 14.8.10, 16:45. בכורה

שידור נוסף: רביעי, 18.8.10, 19:20

כולם משתגעים על קמרון, אבל מי הצליח לכבוש את ליבה? לפני הבכורה נשדר 2 תכניות שסוקרות את חיי האהבה של קמרון בתחילת דרכה- רומנים לוהטים עם ג'ארד לטו ומאט דילון ומערכת היחסים המתוקשרת עם האקס המיתולוגי- ג'סטין טימברלייק. הזוג הלוהט שאהב לגהק. נשדר גם את מאחורי הקלעים של שובר הקופות בכיכובה ובכיכובו של טום קרוז "כמו יום ולילה".

16:00 – חיי האהבה של קמרון דיאז

16:22 – סערת אהבה – קמרון וג'סטין

16:45 – ספיישל קמרון דיאז בכורה

17:30 – מאחורי הקלעים – כמו יום ולילה בכורה


שישי 20.8

ספיישל ג'סטין ביבר- העולם שלי Special: Justin Bieber- My World / בכורה

ביבר פיבר ב- !E

ג'סטין ביבר, כובש הלבבות החם ביותר בעולם מתיישב לשיחה עם !E, בראיון הכי חושפני ועמוק שנתן עד היום. מבחינת ביבר וקרוביו שמתראיינים בספיישל זה, אין נושא שהוא מחוץ לתחום. התופעה הפנומנלית ושמה ג'סטין ביבר התפתחה למימדי ענק בתוך שנתיים בלבד! הכל התחיל לאחר שג'סטין בן ה- 12 זכה בתחרות כשרונות צעירים בקנדה ואמו פטי העלתה סרטון וידאו שלו ליו-טיוב. להפתעת בני המשפחה, תוך זמן קצר מספר הכניסות חצה את קו המיליון. בין הצופים היה צייד הכשרונות סקוטר בראון (לימים מנהלו של ג'סטין), ששכנע את ביבר הצעיר (שלא טס מימיו) ואת אמו לטוס לאטלנטה. כשבראון סידר לג'סטין פגישה עם האליל שלו אשר, העסקה נחתמה והשאר היסטרייה…

סקוטר בראון, אשר ומנכ"ל חברת התקליטים יתראיינו בספיישל זה ויגלו פרטים נוספים על כוכב הפופ הלוהט. קרוביו יספרו על ילדותו המוקדמת, על חיי האהבה שלו וכן, גם על השיער.

ולשמחת המעריצים, !E ציידו את ג'סטין במצלמה כדי לתעד את מסע ההופעות העולמי העכשווי שלו. זוהי הזדמנות להצצה נדירה למאחורי הקלעים של האייקון הכי חם בעולם!         

ספיישל ג'סטין ביבר- העולם שלי. שישי, 20.8.10, 16:45בכורה

שידור נוסף: רביעי, 25.8.10, 19:20

ביום שישי, 13.8, לפני הספיישל על ג'סטין ביבר, נשדר תכנית על המנטור של ג'סטין – הלוא הוא הזמר אשר–  16:00 – סיפורי הוליווד: אשר

ביום שבת, 14.8, נשדר תכניות על צעירים נוספים שגורמים להיסטרייה בקרב הנוער:

16:00 – סיפורי הוליווד: צעירי הוליווד

17:30 – ספיישל האחים ג'ונאס

18:20 – ספיישל מיילי סיירוס

סדרות רצות-פרקים חדשים

ימי חמישי, 22:20

קורטני וקלואי עושות את מיאמי 2 / 2 Kourtney &  Khloé take Miami

עונה שנייה לאחיות הצעירות לבית קרדשיאן, שנטשו את לוס אנג'לס בעונה הקודמת וכבשו את מיאמי בסערה. הרווקות ההוללות מהעונה הראשונה קיבלו תפנית רצינית ועכשיו הן בעלות משפחה: אחת פלוס ילד והשנייה פלוס בעל. אבל, לא הכל יכול להיות ורוד בממלכת קרדשיאן (אחרת לא הייתה סדרה) והשתיים שפתחו בוטיק אופנתי בעיר השמש והדקלים נאלצות לחזור לשם כי העסק בצרות. כדי להוסיף שמן למדורה, סקוט- בן זוגה של קורטני, מצטרף למיאמי. הוא אמנם מנסה להיות אבא טוב, בן זוג טוב ואיש עסקים מצליח אבל זה לא ממש עובד לו והמתיחות בינו לבין קלואי בשיאה. תופיע בהופעות אורח גם השותפה "השקטה" – האחות המלכה קים קרדשיאן, אחרי שהפרק האחרון של משפחת קרדשיאן עונה 4 שבר שיאי צפייה של כל הזמנים.

5.8.10 – פרק 2: שעירה לעזאזל– לקלואי יש תאונת שעווה  וקורטני יוצאת עם חברת מסיבות כדי להרגיש בליינית כמו פעם. בסוף היא מבינה שהזמנים השתנו.

12.8.10 פרק 3: סקוטופרניה– קלואי מגזימה עם הבדיחה על סקוט כסוציאופט וסקוט מערבב לקורטני את חייה הפרטיים עם הבוטיק. הוא מבטיח לא לעשות זאת שוב אבל הבטחות לחוד ומעשים לחוד.

19.8.10 פרק 4: תקנא!– קורטני משתמשת באקס החתיך שלה כדי לגרום לסקוט לקנא וקלואי לא מרוצה ממערכת היחסים הקרובה שנהייתה ללמאר ולרוב.

26.8.10 פרק 5: תמונה מושלמת- קורטני פוצחת במשטר אימונים קפדני כדי להראות טוב בסדרת צילומים קרובה. המתח גורם לה ולקלואי לריב עד כדי פיצוץ שעלול לערער את היחסים שלהן לנצח.

קורטני וקלואי עושות את מיאמי 2. ימי חמישי, 22:20, החל מ- 29.7.10 בכורה

שידור נוסף: ימי שבת, 21:40

ימי ראשון – קנדרה  (עונה 2)/ season 2 Kendra – פרק סיום העונה

סיום עלילותיה לעונה זו של קנדרה, שהפכה לנגד עינינו משפנפנת פלייבוי לוהטת לרעייה מסורה+ אמא במשרה מלאה +  פצצה בלונדינית מתקתקה.

כשהיא לא מנסה להרדים את האנק הקטן (התינוק, כן) או מסתבכת עם המגבונים הלחים, קנדרה עסוקה בעיקר בלנסות להחזיר לעצמה את גזרתה המהממת והכל בהומור הילדותי שהתאהבנו בו כל-כך. קנדרה השלב הבא – כבר כאן!

1.8.10 – פרק 14: וידויים אמיתיים– בפרק סיום העונה קנדרה משלימה את כתיבת האוטוביוגרפיה החושפנית שלה. קנדרה מגלה פרטים שהאנק היה מעדיף לא לדעת עליהם ובטח לא לראות אותם מפורסמים…

קנדרה (עונה 2). פרק סיום העונה יום ראשון 1.8.10, 22:20   בכורה.

שידור נוסף- יום שבת 7.8.10, 20:50

ימי שני, 22:20 – יפות בטירוף/Pretty Wild – פרק סיום העונה

הגיל יורד והטמפרטורות עולות – קבלו את 3 האחיות הכי שערורייתיות בהוליווד, בלהיט הלא מתוסרט  החדש – יפות בטירוף. בלי פילטרים ועם הרבה מצלמות יעלו ויבואו: טס, אלקסיס וגבריאל.

טס – הבת הבכורה (והמאומצת) שנותנת את הטון. טס היא חובבת מסיבות פרועה שגם מדגמנת, מככבת בקליפים, מתחככת עם הברנז'ה ההוליוודית ולרוב מסתובבת עם האנשים הלא נכונים.

אלקסיס (לקסי בשבילכם) – בתסביך הסנדוויץ – מעריצה את אחותה הגדולה וכמובן גם מקנאה בה על כל תשומת הלב שהיא מקבלת. אבל זמנה של לקסי מגיע וגם היא סוף-סוף מככבת בכותרות, אם כי לא בגלל הסיבות הנכונות – היא מסתבכת בפרשייה הזוייה   של גניבות מבתיהם של סלבריטאים, מוצאת את עצמה במעצר ולקינוח נאלצת להתמודד עם מציצן.

גבריאל (גבי) – האחות הקטנה שמתפקדת כקול השפוי (יחסית) של המשפחה. אחרי שבעבר למדה בבית במקום בבי"ס, כיום היא מנסה לחיות כנערה אמריקאית נורמלית – שיהיה בהצלחה עם זה…

אנדראה – אם המשפחה. נערת זוהר לשעבר עם לב של זהב, שלא ממש משתלטת על הבנות הסוררות שלה ותוהה האם נתנה להם קצת יותר מדי חופש.

הן הדבר הכי חם בהוליווד – יפהפיות הורסות, אקסביציוניסטיות, אוהבות כותרות ויודעות איך לייצר אותן– בדיוק כמו שאנחנו אוהבים!

קשה להיות מלאכיות כשמשחקים במגרש של השטן.

2.8.10 פרק 9: וככה זה–  פרק סיום דרמטי לעונה  דרמטית. הגילוי של לקסי שאורלנדו בלום יעיד במשפט נגדה טורף את הקלפים מחדש והיא שוקלת ללכת על עסקת טיעון. היא מפתחת כמה הרגלים רעים ובני המשפחה מנסים לתמוך בה. במקביל, טס מתחרה על חוזה דוגמנות חשוב ומאבדת את הבטחון העצמי שלה. איך ייגמר הסיפור?

יפות בטירוף. פרק סיום העונה. יום שני 2.8.10, 22:20 בכורה.

שידור נוסף- יום שישי 5.8.10, 17:30

בוקר נוסטלגי

לרגל אירועי טקס פרסי האמי, ערוץ !E ישדר ברצועת הבוקר הנוסטלגי בשבתות של אוגוסט סיפורים מהמסך הקטן וסיפורי הוליווד של הסדרות האהובות מכל הזמנים שהיו מועמדות וזכו באמי. אז תתרווחו לאחור, ובואו לשקוע איתנו בכמה שעות יפות של אסקפיזם נוסטלגי:

שבת 7.8.10

09:15–  סיפורים מהמסך הקטן: ספינת האהבה

10:45סיפורים מהמסך הקטן: מי הבוס

שבת 14.8.10

09:15–  סיפורים מהמסך הקטן: מרפי בראון

10:45–  סיפורים מהמסך הקטן: סאטרדיי נייט לייב

שבת 21.8.10

09:15– סיפורי הוליווד: צעירים חסרי מנוח

10:00– סיפורים מהמסך הקטן: בית דין לילי

10:45– סיפורי הוליווד: פרקליטי אל.אי

שבת 28.8.10

09:15– סיפורים מהמסך הקטן: מ.א.ש

10:00– סיפורי הוליווד: חופשי על הבר

11:30– סיפורי הוליווד: מופע שנות ה70'

ובסופשבוע שלפני האמי נשדר אחה"צ סיפורי הוליווד של הסדרות הכי חזקות ומשפיעות (שלנצח ילוו אותנו עם שידורים חוזרים…)

שישי 27.8.10

16:00 – סקס והעיר הגדולה

17:30 – עקרות בית נואשות

שבת 28.8.10

16:00 – סיינפלד

16:45– חברים

18:20– סופרנוס

שני, 22:20, אל תתעסקו עם לוהאן / Living Lohan

עכשיו שלינדזי לוהאן הסוררת נכנסה לכלא, זו הזדמנות טובה לצפות שוב בסדרת הריאליטי שעוקבת אחרי אמא שלה – דינה לוהאן ולראות את בית הגידול של לינדזי. דינה לוהאן היא האמא הכי מפורסמת בהוליווד ומתפקדת כמנהלת האישית של לינדזי ושל אחותה הקטנה אלי 14, שחולמת להיות זמרת וכוכבת בזכות עצמה בסדר גודל של אחותה. דינה היא אם חד הורית שמתמודדת עם גירושים בלתי נגמרים מבעלה, עם השערוריות הבלתי פוסקות שמספקת לינדזי (מהתמכרויות חוזרות ונשנות למגוון סמים, דרך צילומי ערום למגזינים וקלטות סקס שדולפות לרשת) ובעיקר עם טיפוח הקריירה של אלי ושמירה על שפיותו של קודי, בנה הקטן. הסדרה מציגה את קצב החיים המטורף של דינה לוהאן ובנותיה במרוץ לכיבוש הוליווד, כיבוש שנמצא בימים אלו (לפחות מבחינתה של לינדזי) בהולד זמני, בעקבות הארועים האחרונים. סדרת הריאליטי מתרחשת בתקופה הכי פרועה של לינדזי, התקופה שהביאה אותה למקום בו היא נמצאת היום.

אל תתעסקו עם לוהאן. ימי שני, 22:20, החל מ- 9.8.10

שידור נוסף- ימי שבת, 21:15, החל מ- 14.8.10

יש לבדוק גם

טריילרים לשבת

"קח אותי לירח": "קח אותי לירח" בכיכובם של סקרלט ג'והנסון וצ'נינג טייטום, היא קומדיה-דרמה חדה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.