יום שישי , מרץ 29 2024

חדשות טלוויזיה: בכורות בלעדיות בערוצי הסרטים של HOT

חדשה בעיר – New in Town                                                                    בכורה בלעדית

קומדיה בכיכובה של רנה זלווגר. לוסי היל היא אשת עסקים בעלת קריירה מצליחה שחיה את החיים הטובים בעיר הגדולה. כאשר יום אחד היא נשלחת במסגרת תפקידה לפקח על הקמת מפעל חדש בעיירה קטנה ורחוקה, לוסי מקבלת את המעבר קשה, וגם אנשי העיירה שומרים ממנה מרחק. לאט ובהדרגה לומדת לוסי להכיר ולהעריך את הקסם של העיירה ושל אנשיה, שבתורם מפתחים איתה קשרי ידידות. כאשר מתקבלת החלטה לסגור את המפעל, לוסי מוצאת את עצמה בפרשת דרכים: האם לנצל את ההזדמנות ולחזור לעיר, או שמא להישאר לעזור לחברים החדשים?

שחקנים: רנה זלווגר ("קולד מאונטן"), הארי קוניק ג'וניור ("קופיקאט"), פרנסס קונרוי ("עמוק באדמה"), ג'יי קיי סימונס ("ספיידרמן"). בימוי: ג'ונאס אלמר (ארה"ב 2009).

שישי, 2.4 בשעה 22:00, HOT Gold ו-HOT Movies HD

כל אחד רוצה להיות איטלקי – Everybody Wants To Be Italian                             בכורה בלעדית

קומדיה רומנטית במסורת "החתונה היוונית שלי". ג'ייק ביאנסקי הוא מנהל חנות דגים בשוק של בוסטון שעדיין מאוהב קשות באקסית שלו, איזבלה, כיום כבר נשואה עם ילדים בלי שום עניין בג'ייק. כשחבריו נכנסים לתמונה הם משדכים לו בחורה איטלקיה, מריסה, וכדי למצוא חן בעיניה מתחזה ג'ייק לבחור ממוצא איטלקי. עד מהרה הוא מבין שאולי המציאות עדיפה על החלום, אבל האם מאוחר מדי לשם כך?

שחקנים: ג'יי ג'בלונסקי, סרינה וינסנט, ג'ון קפילוס. בימוי: ג'ייסון טוד איפסון (ארה"ב 2007).

שבת, 3.4 ב-18:25, HOT Gold

 

התשיעיות – The Nines                                                                          בכורה בלעדית

דרמה סוריאליסטית בכיכובו של ראיין ריינולדס. הסרט הוא תיאור הזוי של שלושה סיפורים בשלושה עולמות שונים, אשר בכולם מגלמים שחקני הסרט דמות שונה. ריינולדס בתפקיד הראשי מגלם באחד שחקן אשר נמצא במעצר בית, בשני מפיק ומנחה טלוויזיה ובשלישי הוא דמות טלוויזיונית של מעצב משחקי וידאו. ככל שמתקדמים הסיפורים נוצרים ביניהם קווים משיקים וגובר אי-הסדר. זהו סרטו הראשון כבמאי של התסריטאי ג'ון אוגוסט ("סיפורי דגים").

שחקנים: ריאן ריינולדס ("וולברין"), הופ דייוויס ("בטיפול"), מליסה מקארתי ("בנות גילמור"). בימוי: ג'ון אוגוסט (ארה"ב 2007).

שישי, 9.4 בשעה 22:00, HOT Gold

 

מבצע ואלקירי – Valkyrie                                                          בכורה בלעדית

מותחן היסטורי בכיכובו של טום קרוז, המבוסס על אירועים אמיתיים. במהלך מלחמת העולם השנייה ניסתה קבוצת קצינים מצבא גרמניה, שבראשם עמד הקולונל קלאוס שנק פון שטאופנברג, להתנקש בחייו של אדולף היטלר. בכך קיוו להפיל את הרייך ולהיעזר בבנות הברית כדי לסכל את כל תוכניותיו של היטלר, בכללן כיבוש אירופה והצלת קרבנות התנועה הנאצית.

שחקנים: טום קרוז, קנת בראנה (סרטי "הארי פוטר"), אדי איזרד ("מעבר ליקום"), טום ווילקינסון ("מייקל קלייטון"), סטיבן פריי ("ונדטה"), ביל נייהי (סרטי "שודדי הקאריביים"), טרנס סטאמפ ("יס מן"). בימוי: בראיין סינגר ("אקס-מן", "החשוד העיקרי") (ארה"ב/גרמניה 2008).

שבת, 10.4 בשעה 22:00, HOT Gold

אנשי הדיונים – The Great Debaters                                                        בכורה בלעדית

דרמה המבוססת על אירועים אמיתיים בהפקת אופרה ווינפרי, בבימויו ובכיכובו של דנזל וושינגטון. במכללה לשחורים בטקסס של שנות ה-30, מתגבשת תחת שרביטו של פרופסור כריזמטי קבוצת ויכוחים אפרו-אמריקנית. בזמנים של חוקים מפלים ובאווירה גזענית מלובת יצרים, אשר במסגרתה מקרי לינץ' כנגד שחורים הולכים ורווחים, הנבחרת הייחודית הזו שמה לה למטרה להתדיין עם הנבחרת של אוניברסיטת הרווארד היוקרתית. הסרט היה מועמד לפרס גלובוס הזהב עבור סרט הדרמה הטוב ביותר.

שחקנים: דנזל וושינגטון, פורסט וויטאקר, ג'רני סמולט. בימוי: דנזל וושינגטון (ארה"ב 2007).

שבת, 17.4 בשעה 17:50, HOT Gold

 

הכירו את ביל – Meet Bill                                                              בכורה בלעדית

קומדיה עסיסית על משבר גיל העמידה בכיכובו של ארון אקהרט ("האביר האפל"). ביל, עובד בכיר בבנק שנשוי לבתו של הבוס, מאס בכל. הוא מרגיש כי לא הגשים את הציפיות של עצמו ובנוסף מגלה כי אשתו מנהלת רומן עם מנחה טלוויזיה. לעזרתו של ביל מגיע נער שביל מכיר מפרויקט הדרכה שהוא משתתף בו. הוא מסייע לביל לשנות תדמית ומסדר לו דייט על מנת לגרום לאשתו לקנא. במקביל מוצא ביל עניין גם ביוזמה בעסקי הדונאטס. האם השינויים הללו יעוררו את חייו של ביל? והאם ביל יצליח להחזיר לעצמו את אשתו?

שחקנים: ארון אקהרט, ג'סיקה ביל, אליזבת בנקס ("בתול בן 40"), טימותי אוליפנט ("Damages"), קריסטין וויג ("מקצוען סוג ב'"). בימוי: ברני גולדמן, מליסה וואלק (ארה"ב 2007).

שבת, 17.4 בשעה 22:00, HOT Gold

מסתרי פיטסבורג – The Mysteries of Pittsburgh                                     בכורה בלעדית

דרמה קומית המבוססת על רב המכר של מייקל שייבון ("נערי הפלא"), שהיתה מועמדת לפרס על הסרט בפסטיבל סאנדנס. ארט בקסטיין הוא בנו של גנגסטר שסיים את לימודיו ועומד בפני חופשת הקיץ האחרונה שלו. כאשר הוא פוגש את ג'יין בלוותר, בחורה יפהפיה וחכמה, ארט מתאהב בה, אך הבעיה היא שלג'יין כבר יש בן זוג – קליבלנד. ארט וקליבלנד מתחברים בכל זאת וכבר למחרת היכרותם יוצאים עם ג'יין לקיץ של הרפתקאות ואהבה, אולם המצב המורכב בין השלושה יקשה עליהם להשאיר את רגשותיהם בצד.

שחקנים: ג'ון פוסטר ("מה בנים רוצים"), סיינה מילר ("ג'י איי ג'ו – כוח המחץ"), פיטר סארסגארד ("לחנך את ג'ני"), מינה סובארי ("אמריקן ביוטי"), ניק נולטי. בימוי: ראיין מרשל תרבר ("דודג'בול – תפוס את החיים בביצים") (ארה"ב 2008).

שבת, 24.4 בשעה 18:45, HOT Gold

 

מלאכים ושדים – Angels & Demons                                                    בכורה בלעדית

סרט ההמשך לשובר הקופות "צופן דה וינצ'י", בכיכובם של טום הנקס, איילת זורר ויואן מקגרגור.

הפעם נקרא רוברט לנגדון על ידי הוותיקן לפענח רציחות של קרדינלים, אשר על גופותיהם צרובים סימני כת עתיקה מאויבי הוותיקן. אליו מצטרפת פיזיקאית צעירה שממעבדתה נגנב חומר מסוכן המסוגל להרוג מיליוני אנשים. ביחד השניים מתרוצצים ברחובות רומא ומנסים לאתר רמזים, בעוד הזמן דוחק להגיע אל הפצצה לפני שיהיה מאוחר מדי.

שחקנים: טום הנקס, איילת זורר, יואן מקגרגור, ארמין מולר שטאל ("הבנק"). בימוי: רון הווארד ("צופן דה וינצ'י") (ארה"ב 2005).

שישי, 30.4 בשעה 22:00, HOT Gold

קפטן מייק חוצה את אמריקה Captain Mike Across America –             בכורה בלעדית

סרט תיעודי של מייקל מור שצולם ברחבי ארצות הברית לפני הבחירות לנשיאות ב-2004, שבמסגרתם התמודדו זה מול זה ג'ורג' וו. בוש וג'ון קארי.מייקל מור, הדוקו-אקטיביסט הידוע בדעותיו הקיצוניות, מסתובב בין הקמפוסים במטרה לעורר את הדור הצעיר והבטלן של אמריקה למודעות פוליטית, במסע שמתגלה כפרובוקטיבי ומשעשע בה בעת.  הסרט כולל הופעות אורח של להקת R.E.M, אדי ודר (סולן להקת פרל ג'ם) ועוד. בימוי: מייקל מור (ארה"ב 2007).

שבת, 3.4 בשעה 18:55, HOT Prime

אמריקה – America (2009)                                                                                       בכורה בלעדית

דרמה מרגשת בכיכובה של רוזי אודונל, שאף הפיקה והיתה שותפה לכתיבת התסריט.

ד"ר מורין ברנן היא פסיכיאטרית במרכז טיפול לנוער, אשר נתקלת במטופל חדש, נער בשם אמריקה. חייו של אמריקה היו קשים, מהשלב שנלקח מאמו המכורה לסמים על ידי הרשויות ונשלח למשפחות אומנות שונות. שם הוא זכה ליחס משפיל, ניצול מיני, ובין לבין גם לרגעים ספורים של חסד. אחרי ניסיון התאבדות, הוא מגיע אמריקה אל מרכז הטיפול, שם ד"ר ברנן מנסה לעשות הכל כדי לעזור לו.

שחקנים: רוזי אודונל, רובי די ("אמריקן גנגסטר"), לוגאן האפמן ("V"). בימוי: איב סימונו (ארה"ב 2009).

שבת, 10.4 בשעה 22:00, HOT Drama

משמורת – Custody                                                                                                     בכורה בלעדית

דרמה מרגשת בכיכובם של רוב מורו ("חשיפה לצפון") וג'יימס דנטון ("עקרות בית נואשות").

לדייוויד ישנו קשר אבהי יפה ואוהב עם בתו, אמנדה. שנייהם איבדו את אמה של אמנדה וכעת מסתדרים לבדם. מה שאמנדה אינה יודעת הוא הסוד שדייוויד מסתיר ממנה: הוא אביה החורג. כאשר אביה הביולוגי, שנטש אותה לפני שנים, שב ותובע עליה משמורת, דייוויד יוצא למאבק של חייו.

שחקנים: רוב מורו, ג'יימס דנטון, קיי פנבייקר ("CSI"). בימוי: נדיה טס (ארה"ב 2007).

שבת, 10.4 בשעה 20:30, HOT Drama

 

 

 

 

ידי זהב: סיפורו של בן קרסון                                                                                                בכורה בלעדית

Gifted Hands: The Ben Carson Story

דרמה בכיכובו של קובה גודינג ג'וניור, המבוססת על סיפור אמיתי והיתה מועמדת לארבעה פרסי אמי. סיפורו של הנוירוכירורג בעל השם העולמי, בן קרסון. בילדותו גדל בן בשכונת עוני והזניח את לימודיו. אמו, שמאמינה ביכולותיו, דוחפת אותו להשקיע ולהצליח בלימודים. תוך התגברות על מכשולים וניסיונות רבים, הולכת ומתחזקת בבן האמונה בעצמו, עד שלימים הוא הופך לאחד ממנתחי מוח המצליחים בעולם.

שחקנים: קובה גודינג ג'וניור ("ג'רי מגוויר"), קימברלי אליס, אנג'נו אליס ("אח סמוי"). במאי: תומס קרטר (ארה"ב 2009).

שבת, 17.4 בשעה 17:05, HOT Drama

סטריט פייטר: האגדה של צ'ון-לי                                                                בכורה בלעדית

Street Fighter: The Legend of Chun-Li

עיבוד נוסף למשחק המחשב הפופולארי, בכיכובה של קריסטין קרוק ("סמולוויל") (הסרט הראשון, בכיכובו של ז'אן קלוד ואן דאם, ישודר מיד לפני כן).

ברחובות בנגקוק ישנם כוחות רבי עוצמה שהולכים ומתחזקים. כוחות האופל מובלים על ידי ביסון, ברון פשע עם כוח בלתי נדלה, אנשים רעים העומדים לרשותו וסוד גדול בעברו. בכולם עומדת להילחם צ'ון-לי, שמעבר לצדק העומד לנגד עיניה, יש לה גם עניין אישי עם ביסון.

שחקנים: קריסטין קרוק, ניל מקדונו, מייקל קלארן דנקן ("גרין מייל"), כריס קליין, טאבו (חבר להקת בלאק אייד פיז). בימוי: אנדז'יי בארטקוויאק (ארה"ב 2009).

שבת, 3.4 בשעה 22:00, HOT Action

מלאך המוות – Angel of Death                                                                                 בכורה בלעדית

אקשן אפל ומעוצב פרי עטו של אגדת הקומיקס אד ברובייקר.  איב, הידועה גם כ"מלאך המוות", היא בחורה יפה שלב הקרח שלה עושה אותה אידיאלית לתפקיד מתנקשת. כאשר משימת רצח שנשכרה לבצע משתבשת, איב עומדת בפני חיסול ונדקרת ע"י מחסל אחר. את חייה מציל רופא מכור לסמים עם שדים משלו, וכעת איב יוצאת למסע נקמה קודר. זואי בל היתה כפילתה של לוסי לולס ב"זינה הנסיכה הלוחמת" וכעת שתיהן משחקות בסרט ביחד.

שחקנים: זואי בל ("אבודים"), לוסי לולס ("זינה הנסיכה הלוחמת"), טד ריימי ("אגדת המחפש"). בימוי: פול אתרדג' (ארה"ב 2009).
שני, 5.4 בשעה 22:00, HOT Action

דור הגנום – Gene Generation                                                                                  בכורה בלעדית

מותחן בדיוני עם פיי דאנאוויי, שזכה בפרס חבר המושבעים בפסטיבל הקולנוע העצמאי של סן פרנסיסקו (ארה"ב 2008).

חמישי, 1.4 בשעה 23:45, HOT Action

אויב הציבור מספר 1 – L'instinct de Mort                                             בכורה בלעדית

אפוס פשע קצבי ועמוס אקשן בשני חלקים, שישודרו ב- HOT Actionערב אחרי ערב.

הסרט, שהיה לשובר קופות גדול בצרפת, זיכה את הבמאי ז'אן-פרנסואה רישה ("מחלק 13") ואת כוכב הסרט ונסן קאסל ("אושן 12") בפרסי סזאר.

סיפורו של ז'ק מסרין, אויב הציבור מספר אחד של צרפת בשנות השישים והשבעים. החלק הראשון מתאר את שנותיו כנער שנזרק מהתיכון ומתחיל להסתובב עם פושעים וזונות (ואף מתאהב באחת). בשנות החמישים הוא מתגייס אל צבא צרפת ומשוחרר עם אות קלון, אך במקום למצוא לעצמו עבודה מהוגנת או להצטרף לעסק של אביו, מסרין נלקח תחת חסותו של גנגסטר פריזאי מאיים.

הסרט מבוסס על האוטוביוגרפיה שכתב מרין עצמו, "אינסטינקט המוות".

שחקנים: ונסן קאסל, ז'ראר דפרדייה, ססיל דה פרנס. בימוי: ז'אן-פרנסואה רישה (צרפת 2008).

שישי, 9.4 בשעה 22:00, HOT Action

 

אויב הציבור מספר 1 L'ennemi Public n°1                                                         בכורה בלעדית

החלק השני באפוס הפשע המתאר את עלייתו ונפילתו של הגנגסטר הצרפתי ז'אק מסרין.

במהלך הטיפוס המהיר של מסרין במעלה ארגון הפשע, הוא מותיר אחריו עשרות גופות. 20 שנות הקריירה גדושת הפשע שלו היו מסחררות וכללו מאסרים, בריחה לחו"ל ונשים רבות. כל אלה והובילו אותו למסעות שוד והרג ברחבי העולם, עד לסופו הבלתי נמנע.

שחקנים: ונסן קאסל, ז'ראר דפרדייה, ססיל דה פרנס. בימוי: ז'אן-פרנסואה רישה (צרפת 2008).

שבת, 10.4 בשעה 22:00, HOT Action

עוד ממני – More of Me                                                                                   בכורה בלעדית

מולי שאנון ("סאטרדיי נייט לייב") היא אליס, עקרת בית מותשת אשר מנסה לתמרן בין גידול הבנות, מלאכות הבית ותחביביה האישיים. כאשר יום אחד היא מביטה במראה ומייחלת שיהיה עוד ממנה, להפתעתה מתגשמת משאלתה: שלוש גרסאות שלה קופצות מהמראה. האחת אימהית אשר דואגת לילדים, השנייה נלחמת על עקרונותיה של אליס והשלישית מלאת תאווה שמנסה לרצות את בעלה. השלוש הופכות את אליס המקורית לבלתי נראית, מה שמקנה לה שקט ושלווה, אולם כשהגרסאות שלה מתחילות לעשות ככל העולה על רוחן והבלגן מתחיל, אליס מנסה לקחת את החיים שלה בחזרה.

שחקנים: מולי שאנון, סטיבן וובר ("אחים ואחיות"). בימוי: דייזי פון שרלר מאייר ("הגורו") (ארה"ב 2007).

שבת, 10.4 בשעה 12:30, HOT Fun

 

יש לבדוק גם

עכשיו בפריים וידאו: עונה 2 של AMERICAN RUST

העונה השנייה של סדרת הדרמה בכיכובו של ג'ף דניאלס עלתה אתמול ב"אמזון פריים וידאו". היא …

אין תגובות

  1. זבוב

    מבצע ואלקירי ומלאכים ושדים ישודרו גם ביס. הם לא בלעדיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.