יום שישי , אפריל 19 2024

בואו נדבר על זה: "גיבורים", פתיחת העונה הרביעית

   יוצרי "גיבורים" יודעים, שהעונה הרביעית היא עונת מבחן. אחרי העונה השנייה הקצרה והגרועה , והעונה השלישית הגרועה עוד יותר ( בעיניי ובעיני רבים מהצופים והמעריצים ברחבי העולם ) , הסדרה שהפכה לתופעה בעונתה הראשונה והמצוינת נמצאת על פרשת דרכים.

 

האם יצליחו הגיבורים לכבוש מחדש את לב הצופים? או שמא זו תהיה העונה שבה יימוגו אל השקיעה?

 

מצד אחד, לרשת NBC יש מחסור חמור בלהיטים, ו"גיבורים" עדיין מביאה כ- 5.5 מיליון צופים מדי שבוע. מצד שני, היא "דיממה" כשלושה מיליון צופים ויותר מאז העונה הראשונה, וגם מייצרת פחות באזז ברשת מבעבר.

 

פרק פתיחת העונה  הכפול , ששודר בשני חלקים ב"יס", מתפקד כחלון הראווה לעונה החדשה.

ואם לשפוט על פי הפתיחה, אי אפשר לנתק את "גיבורים" ממכונות ההחייאה.

 

שוב קלייר מנסה להיות נערה רגילה, שוב אביה נוח לא מוצא את עצמו, שוב פיטר פטרלי מתבכיין, שוב מאט פרקמן הבלתי נסבל נאבק ביכולתו ומנסה לשמור על משפחתו, שוב ושוב ושוב.

 

את הרענון הכה נדרש אך הלא מספק אנו מקבלים מרוברט נפר, שזינק מ"פריזן ברייק"        ( שגם כן לא השכילה להסתיים בשיא ) היישר לדרמה העל טבעית. לעיתים הוא ממש מזכיר את דמותו הקודמת טי באג, אבל אין ספק שהפעם מדובר באדם משכיל ומתוחכם הרבה יותר. בהמשך העונה יתברר תפקידו האמיתי בעלילה הגדולה, ופשר מאבקו על  שלמות "המשפחה" שלו.

 

ניית'ן, שהוא בעצם סיילאר, לא מבין מה קורה לו, ולכולנו ברור שזה ייגמר רע.

 

 האם זה מספיק כדי להחזיר אתכם למסך בפרק השלישי והרביעי וכו וכו וכו? אתם תחליטו.

 

אני , כחולה טלוויזיה, החלטתי להמשיך לעקוב אחרי "גיבורים". אבל רק בינתיים. ייתכן מאוד, שדרכינו ייפרדו בסוף העונה הנוכחית, גם אם הסדרה  תזכה להארכת חייה.

יש לבדוק גם

עכשיו בפריים וידאו: Going Home With Tyler Cameron

אוהבים תוכניות על כוכבי ריאליטי, שעוברים לחווה? קבלו את Going Home With Tyler Cameron, עכשיו …

אין תגובות

  1. נילי

    אני כחולת טלוויזיה החלטתי לוותר על זה, ועל האנטומיה של גריי. למזלי יש מספיק מה לראות בטלוויזיה בלי לקבל הרעלת סוכר או כאב ראש.

  2. אורן

    חוץ מפרק 8 שהיה מיותר לחלוטין ולא תרם לשום סיפור של אף דמות, העונה הזו מתקדמת יפה מאוד. לדעתי הרבה יותר מוצלחת מהעונה הקודמת שהייתה הרבה יותר מוצלחת מהעונה השנייה הנוראית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.