יום חמישי , אפריל 18 2024

בואו נדבר על זה: "דקסטר", פתיחת העונה הרביעית

אה, דקסטר. כמה התגעגענו אליך ואל המזג הרצחני שלך. אתה והנוסע האפל שלך מהווים מדי שנה עונג קטן בתקופת הסתיו-חורף  העמוסה בסדרות חדשות ובפרקים חדשים של סדרות חדשות ואהובות.

והפעם דקסטר חוזר בגלגול חדש: איש משפחה למופת. מתעורר באמצע הלילה לתינוק החדש, משחק "מרקו פולו" עם הילדים, קונה תרופות בבית המרקחת ובעיקר חסר פרטיות וחסר מנוחה. ככה זה ( מספרים לי ) כשיש לך תינוק בבית.

אבל דקסטר שלנו איננו אבא צעיר ככל האבאים. והוא בטח ובטח לא יכול שלא להשביע מדי פעם את רעבונו של הנוסע האפל שלו. בדילמה הזו, של הצורך לרצוח אל מול המחסור בזמן פנוי, אנו מוצאים את דקסטר בפתיחת העונה הרביעית.

במקביל דברה ממשיכה ברומן עם אנטואן, אבל מזדעזעת קשות כשהיא נתקלת שוב במאהבה המבוגר מהעונה השנייה, ספיישל אייג'נט פרנק לנדי.

גם דקסטר שלנו אינו מאושר לראות את לנדי, ומהר מאוד מגלה מדוע הסוכן חזר העירה: רוצח סדרתי חדש מסתובב במיאמי, כנראה אחד הרוצחים הסדרתיים המצליחים ביותר אי פעם בארצות הברית.

"רוצח השילוש", ה"טריניטי קילר", רוצח תמיד בשלשות. הוא פעיל כבר יותר משלושים שנה ומצליח תמיד לחמוק מהרשויות. לנדי מעוניין לרתום את דקסטר שלנו למצוד אחרי הרוצח הזה, שבודאי יעסיק את משטרת מיאמי לאורך העונה כולה.

ומה חדש בתחנת המשטרה ? קווין, הבלש שאליו התוודענו בעונה הקודמת, ממשיך לעצבן ונסיבות נוכחותו כמעט בכל פריים עדיין אינן ברורות.

הסמל טוב הלב בטיסטה נטש את חברתו ממחלק המוסר ומנהל רומן עם לא אחרת מאשר הבוסית שלו, לה-גוורטה ! איך לא חשבו על זה קודם?

וריטה ממשיכה להיות ריטה, אחת האמהות הסקסיות כיום על המסך. עושה רושם, שמחכה לנו עונה מעולה.

עוד כמה הערות והארות על פתיחת העונה הרביעית של דקסטר:

  1. ג'ון לית'גאו מסתמן כרוצח הסדרתי המפחיד ביותר בתולדות הסדרה. הוא פשוט מבהיל, וטכניקת הרצח שלו מחרידה. לית'גאו הולך לשחק אותה בעונה הזו, אין לי ספק בכך.
  2. למי שלא יודע- דקסטר ודב, או יותר נכון השחקנים שמגלמים אותם, התחתנו בשנה שעברה , לאחר סיום צילומי העונה השלישית.
  3. כמה מצחיקה הייתה הסצינה שבה דקסטר מנסה להתחיל בשגרת הבוקר שלו אבל צעקות הילדים מסביב מפריעות לו. בהתאמה לכך גם מוסיקת הפתיח חוטפת זעזועים בסצינה הנהדרת הזו.
  4. דקסטר טועה ! העייפות מכריעה אותו וגורמת לו לטעות בבית המשפט ולהביא לשחרורו של רוצח מסוכן. אבל אל דאגה, דקסטר כבר יסגור עימו את החשבון.
  5. השאלה שמנקרת בראשנו יותר מכל אחרי התאונה שסגרה את הפרק: האם בתא המטען נמצאים עדיין חלקי גופתו של גומז? אם כן, פוטנציאל ההסתבכות של דקסטר הוא אדיר.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

אין תגובות

  1. שני הפרקים הראשונים היו מאכזבים, אבל לאחר מכן העונה תופסת תאוצה והופכת לעונה מצוינת ומשכיחה את הכאב מהאכזבה מהעונה השלישית.

  2. זהר פסוניאן

    דקסטר בעיני אחת הגדולות אי פעם.
    סדרה גאונית מותחת ומהנה.
    עונה 4 לא נופלת מהאחרות. לית'גאו מהווה חיזוק מעולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.