יום חמישי , אפריל 18 2024

רייטינג סתיו 2009: פתיחות יפות בחמישי

   יום חמישי חצי עמוס היה לנו השבוע, עדיין ללא התותחים הכבדים שישובו בעונות חדשות בשבוע הבא ( סי אס איי, האנטומיה של גריי ) , אבל עדיין עם כמה נתונים מעניינים:

 

קודם כל הקומדיה החדשה והמדוברת של רשת אנ בי סי, COMMUNITY, עם צ'בי צ'ייס, שנחשבת לחביבת המבקרים,  פתחה עם נתון יפה של 7.7 מיליון צופים. ויותר מרשים- היא הצליחה לשמור על אחוז ניכר מצופי "המשרד", שפתחה את העונה השישית לפניה עם 8.1 מיליון צופים.

בקטגוריית הספיישלים- ספיישל יום חמישי של "סאטרדיי נייט לייב" ב- NBC סיפק נתון בינוני של 5.7 מיליון צופים.

 

   אצל רשת סי בי אס נפתחה העונה ה-19 ( ! ) של "הישרדות" עם נתון לא רע אבל די מאכזב של 11.5 מיליון צופים, ירידה של 22 אחוזים לעומת הסתיו הקודם, ונתון פתיחת העונה הגרוע ביותר בתולדות "הישרדות".

 

"יומני הערפד" ברשת THE CW הרגישה לראשונה את טעמה של התחרות ואיבדה 27% מצופיה בפרק הבכורה. הפרק השני הביא  3.8 מיליון צופים, נתון לא רע לרשת המתקשה ברייטינג.

 

   ברשת פוקס נפתחה העונה השנייה של FRINGE , סדרת המדע הבידיוני של ג'יי ג'יי אברמס, שעונתה הראשונה שודרה בימי שלישי עם רייטינג בינוני יחסית של כשישה מיליון צופים בשבוע. בעונה השנייה הועברה הסדרה למשבצת השאפתנית והתחרותית של חמישי בערב. פרק הבכורה השיג נתון יפה, 7.8 מיליון צופים, ירידה של 9% בלבד לעומת בכורת העונה הראשונה. אבל, כאמור, הכל ייראה אחרת בשבוע הבא עם שובם של תותחי חמישי הכבדים.

 

ג'יי לנו ירד ל- 8.1 מיליון צופים, אבל הוביל את הערב בקטגורייה הדמוגרפית הנחשקת של בני 18-49 .

יש לבדוק גם

פסטיבל פועלות באלפרד

במסגרת שנת התערוכות 2023-2025  המתייחסת לתמה: ״בין השמשות; סוף, סף, מוסף״, אנו שמחות לקיים באלפרד …

אין תגובות

  1. צ'בי צ'ייס עושה תפקיד קטן, לפחות בפרק הראשון.
    COMMUNITY הפתיעה לטובה בעיקר בקצב הבדיחות והרשעות הגבוה שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.