יום חמישי , אפריל 18 2024

חוק וסדר: החיים האמיתיים

מי אמר שהטלוויזיה אינה מחנכת ואינה מלמדת מיומנויות חשובות לחיים?

תראו מה קרה לג'סטין פיית', עוזרת בחברת הפקות ניו יורקית ומעריצה שרופה של הסדרה "חוק וסדר: מדור מיוחד".

פיית' בת ה-24 עבדה בעמדה שלה , כשבוקר אחד נכנס למשרד אדם מהרחוב שדיבר מהר והכריז שהוא רוצה להיפגש עם אחד המנהלים, כי יש לו אחלה רעיון לתכנית טלוויזיה עם הראפר 50 סנט.

פיית הסבירה לו שהוא חייב לקבוע פגישה מראש, וכדי להיפטר ממנו ולהמשיך בעבודתה נתנה לו כתובת אימייל.

הזר הודיע שהוא אינו חש בטוב, וביקש כוס מים. פיית' הפנתה אותו למטבחון הקרוב, שם הוא מזג לעצמו כוס מים, ולאחר מכן הותיר את הכוס המשומשת ופיסת טישיו משומשת על שולחנה של פיית' ועזב את המשרד.

זמן קצר לאחר מכן התגלה שתיקה של עובדת אחרת במשרד נעלם. בחיפוש מהיר נמצא התיק בחדר המדרגות, אבל ללא הארנק, הטלפון הנייד ונגן האייפוד.

פיית' חשבה מייד: מה הייתה עושה הבלשית הטלוויזיונית האהובה עליי, דיטקטיב אוליביה בנסון?

היא מיהרה לשמור על הכוס והטישיו המשומשים, אחרי שחשדה כי הזר המסתורי הוא הגנב. היא הזעיקה את השוטרים, שהדהימו אותה, כשאמרו שראיות DNA משמשות רק בפשעים חמורים, כמו רצח ואונס, וסירבו לקחת עימם את הכוס והטישיו.

אבל אמונתה של פיית' ב"חוק וסדר" השתלמה בסופו של דבר, כשלמחרת חזרו השוטרים, אחרי שצפו בצילומי מצלמות המעקב במשרד, ושאלו את פיית' אם הראיות עדיין בידיה. היא השיבה שכן, ולאחר כמה ימים הצליחו השוטרים להשוות את ה-DNA מהכוס והטישיו ל-DNA של אדם שנמצא במאגר הפלילי.

התברר שמדובר בקווין מור, בן 50, אסיר לשעבר בעל גיליון הרשעות ארוך במעשי שוד בשיטה דומה. ב-21 באוגוסט הוגש נגדו כתב אישום.

סיפורה של פיית' התפרסם ב"ניו יורק פוסט", ולאחר מכן היא הוזמנה לתכנית הבוקר הפופולרית באמריקה, THE TODAY SHOW, שם הופתעה בשידור ישיר בשיחת טלפון עם הגיבורה האהובה עליה, השחקנית מרישקה הרגיטאי, המגלמת את דיטקטיב בנסון.

Visit msnbc.com for Breaking News, World News, and News about the Economy

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: "לא ייצאו מזה בלא כלום"

מתוך שידורי סקיי ניוז אוסטרליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.