יום שישי , אפריל 26 2024

חדשות קולנוע: הוביט,מייקל ג'קסון,טרנטינו ועוד

1.מאגר המידע IMDB העלה קטגוריה חדשה, "הסרטים הטובים ביותר במילניום הנוכחי", רשימת דירוג של הסרטים הטובים ביותר מבין אלה שהופקו מאז שנת אלפיים. הגולשים מדרגים, ואתם מוזמנים לבחון את הרשימה ולהחליט אם אתם מסכימים איתה אם לאו.

2.השמועות בנוגע ל"הוביט" נמשכות. דניאל רדקליף, הלא הוא הארי פוטר, מכחיש שהוא מתכוון להשתתף בסרט ואולי לגלם את בילבו באגינס. ובכן, רדקליף לא יהיה שם.

שמועה מסעירה עוד יותר היא שבסופו של דבר לא יהיו שני סרטי הוביט אלא שלושה! את השניים הראשונים, לפי השמועה , יביים גיירמו דל טורו ויפיק פיטר ג'קסון. את השלישי, שישמש גשר לטרילוגיית "שר הטבעות" יביים ג'קסון בעצמו.

השמועה נשמעת מופרכת מכדי להיות אמיתית, אבל בינתיים לא הגיעו הכחשות רשמיות.

3. סרט ההופעה של מייקל ג'קסון, המורכב מצילומי החזרה הגנראלית שנערכה יממה לפני מותו, ייצא לאקרנים ברחבי העולם ב-28 באוקטובר. הסרט ייקרא MICHAEL JACKSON: THIS IS IT  ויוקרן רק במשך שבועיים במטרה להפוך אותו לאירוע גלובאלי יוצא דופן.

4. התסריטאי ג'וש זטומר נשכר לכתוב את התסריט לסרט הרביעי בסדרת סרטי ג'ייסון בורן. הבמאי פול גרינגראס והכוכב מאט דיימון יחזרו לתפקידיהם מהטרילוגיה הראשונה , והסרט אמור לצאת ב-2011.

5. אחרי שהודיע , כי הוא מתחיל לצלם בקרוב גירסה קולנועית ל "בטלסטאר גלקטיקה", הבמאי בריאן סינגר כבר חושב על הפרויקט הבא.

בימים אלה הוא בוחן אפשרות לצלם גירסה חדשה ל"אקסקליבר", סרטו של ג'ון בורמן מ-1981 על המלך ארתור ואבירי השולחן העגול.

6. סוף השבוע הקרוב יעמוד בסימן קוונטין טרנטינו והתשובה לשאלה הגדולה: האם סרטו "ממזרים חסרי כבוד" יהיה להצלחה, לפלופ או למשהו באמצע.

הנתונים הראשונים מאירופה מעודדים: הסרט פתח בצרפת עם 1.4 מיליון דולר, הנתון הגבוה ביותר שם לסרט של טרנטינו. באוסטרליה הוא פתח בחמישי במקום הראשון, עם הכנסות המוערכות ב- 490,000 דולר .

יש לבדוק גם

עכשיו בנטפליקס: המדע הסודי של האכילה, ועוד

המדע הסודי של האכילה סרט תיעודי קליל ואינפורמטיבי, המתעמק במערכת העיכול, ומציג את האמת על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.