יום שישי , מרץ 29 2024

פרק נוסף ל"אבודים", ועוד חדשות טלויזיה

1. נתחיל עם עדכון חשוב של "אבודים". רשת ABC אישרה בסוף השבוע את העובדה, שהעונה השישית והאחרונה של "אבודים" תכלול פרק בונוס. כלומר: בעונה יהיו 18 פרקים. היא תחל עם פרק כפול ותסתיים עם פרק כפול.

2. עדכון משמח לחובבי "חוק וסדר מדור מיוחד". אחרי חודשים של משא ומתן, ושבועות של שמועות על סיומו המוצלח, עכשיו בהחלט אפשר לברך על המוגמר: דיטקטיב בנסון ודיטקטיב סטייבלר, הלא הם השחקנים מרישקה הרגיטאי וכריס מלוני, נשארים עם הסדרה לעוד שנתיים לפחות.

אמש יצאה ההודעה הרשמית על חתימת החוזים עם השחקנים, שלפי הערכות ירוויחו עתה קצת פחות מ-400,000 דולרים לפרק. בחוזה הקודם הם הרוויחו 375,000 דולר לפרק. העלאה יפה.

3. אחרי עזיבתה של ניקולט שרידן חששו רבים מצופי "עקרות בית נואשות", שהסדרה תאבד את עוקצנותה ושנינותה. ובכן, הלילה חשף אתר EW את זהותה של החברה החדשה בצוות השחקנים הקבוע בעונה השישית: דריאה די מתיאו, לנצח אדריאנה מ"הסופרנוס". היא תגלם את האם במשפחה איטלקית-אמריקנית שתעבור להתגורר ב"ויסטריה ליין". איזה כיף לצופי "עקרות".

4. קבלו ארבעה פרומואים חדשים לעונה השלישית של "מד מן". שוב, הם אינם מכילים חומר חדש מהעונה הקרובה, אלא מעין סיכום של שתי העונות שכבר שודרו. הפרומואים מחולקים לנושאים: דרמה, רומנטיקה, קומדיה ואקשן. הרעיון הוא מן הסתם להבהיר לצופים שב"מד מן" תוכלו לקבל הכל מהכל.

שוב: אם טרם ראיתם את העונה השנייה במלואה ( המשודרת בימים אלה ב- HOT3 ), אנא אל תצפו בפרומואים.

העונה השלישית תעלה ב-16 באוגוסט ברשת AMC. אם הינכם צופי "הוט" וטרם ראיתם את סדרת הדרמה הנפלאה הזו, היכנסו מייד ל-VOD וצפו בשתי עונותיה הראשונות. התענוג מובטח.

5. נסיים בממתק אמיתי. כיצד ייראו דמויות בולטות מז'אנר המדע הבידיוני, לו צויירו לתוך "משפחת סימפסון" ? מעריצים נלהבים ביצעו את האיחוד הזה, והתוצאה מצחיקה ומגניבה.

בואו לראות את נאמבר סיקס ואת אדמה כדמויות צהובות מהסימפסונים, ואחרי כן דפדפו לגלריות נוספות.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: "טור פרידה"

טור פרידה סרט של רוני ניניו תקציר: כרמי, עיתונאי תל אביבי, נקרע בין חיי האהבה …

אין תגובות

  1. מד מן זו ללא ספק הסדרה הכי טובה שמשודרת כיום. והסטיילינג שם פשוט מדהים, ללקק את האצבעות.

  2. חבל שבימינו לא הולכים עם כובעי פדורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.