יום שישי , מרץ 29 2024
הרופא הטוב, באדיבות הוט

עונה 2 של "הרופא הטוב" בהוט

 

הסדרה החדשה המצליחה ביותר

 

 

המועמד ל"גלובוס הזהב" פרדי היימור חוזר לעונה השנייה של "הרופא הטוב", סדרת הלהיט מבית היוצר של "האוס"

 

החל מה-26.9, ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

"הרופא הטוב" ("The Good Doctor") היא דרמת בית חולים של "סוני" ורשת ABC, מהיוצר זוכה ה"אמי" דיוויד שור ("האוס") וכוכב "אבודים" ו"הוואי חמש-אפס" דניאל דיי קים.

 

את הסדרה מוביל כוכב "בייטס מוטל" ו"צ'ארלי בממלכת השוקולד" פרדי היימור, המגלם את ד"ר שון מרפי – מנתח צעיר ואוטיסט עם תסמונת סאוונט. התפקיד המאתגר זיכה את היימור במועמדות לפרס "גלובוס הזהב" ולשבחי המבקרים.

 

העונה הראשונה ליוותה את מרפי, שהצטרף למחלקה הכירורגית בבית חולים יוקרתי. שון צריך לעבוד קשה יותר מאי פעם כדי לשרוד בסביבתו החדשה ובמערכות היחסים עם הקולגות שלו, ולהוכיח להם שהיכולת יוצאת הדופן שלו תציל חיים. הוא בודד בעולם, ללא יכולת ליצור קשרים אישיים עם הסובבים אותו, והיחיד שתומך בו – ד"ר ארון גלסמן (זוכה ה"אמי" ריצ'ארד שיף, "הבית הלבן") – נאבק בספקנות ובדעות הקדומות של חבר המנהלים בבית החולים כדי לצרף אותו לצוות. העונה הראשונה הסתיימה כשגלסמן מגלה כי הגידול הסופני במוחו הוא למעשה בר טיפול, אבל הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה וייאלץ להתמודד עם מצבו החדש, הפעם כמטופל.

 

לצדם של היימור ושיף מככבים גם ניקולס גונזלס ("שקרניות קטנות"), אנטוניה תומאס ("עברייני על"), בו גארט ("Girlfriends' Guide to Divorce"), וויל הארפר ("הומלנד") וטמלין טומיטה ("זאב צעיר"). בעונה השנייה ישובו לתפקידים קבועים גם כוכבת "האוס" ליסה אדלסטין, וויל ין לי ("וולברין"), פיונה גבלמן ("ווילפרד"), כריסטינה צ'אנג ("נאשוויל") ופייג' ספארה ("כולם חוזרים הביתה"), המגלמת את שכנתו ומושא אהבתו של שון.

 

עם עלייתה זכתה "הרופא הטוב" לנתוני רייטינג פנומנליים – יותר מ-19 מיליון צפו בפרק הבכורה, מה שהפך אותה לסדרה החדשה המצליחה ביותר של השנה. היא המשיכה לשבור שיאי רייטינג וגם המבקרים שיבחו אותה: "זו טלוויזיית נחמה אולטימטיבית" (ניו יורק מגזין), "גרסה מעודנת וכנה יותר של 'האוס'" (ואניטי פייר), "משחק רגיש של כוכב 'בייטס מוטל'" (דיילי טלגרף), "יש לה סיכוי טוב להפוך ללהיט של רשת שידור בעידן שנשלט על ידי סטרימינג" (גארדיאן).

 

החל מה-26.9, ימי רביעי ב-20:45 ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

 

 

יש לבדוק גם

אנטישמיות: ביטול הופעתה של דברה קונוויי

דבורה קונוויי היא זמרת יהודייה באוסטרליה, שהופעתה בוטלה בשבוע שעבר. במקרה, או מן הסתם שלא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.