יום חמישי , אפריל 25 2024
סמוך על סול עונה 4, באדיבות הוט

בואו נדבר על זה: סמוך על סול עונה 4 פרק 5

נתחיל בממתק שהכינו לנו יוצרי הסדרה כבר בפתיחה.

סצינה מקסימה, מצחיקה, שמרפררת היישר אל "שובר שורות", ועוד בצבע! אנחנו לא בעתיד הקודר והשחור לבן של מנהל סניף סינבון באומהה, אלא ברגעים שבהם סול גודמן מרוקן את משרדו מכל המזומנים שהסתיר.

זה אחרי ההודאה של וולטר ווייט וחשיפת הרשת המטורפת שהופעלה סביבו, כשגודמן נערך לברוח.

ומי מסייעת לו בגריסת כל המסמכים שאי פעם הודפסו או צולמו במשרדו המעוצב למשעי? פרנצ'סקה ! והיא לא ממש מתרשמת מגודמן, או מהחמימות שהוא לכאורה משדר כלפיה, היא עושה את זה בשביל הכסף.

כשהוא מציע לה חיבוק, היא פוטרת אותו בזלזול.

הוא גם מבקש ממנה להתקשר למספר מסוים ולומר לאיש שיענה ש"ג'ימי שלח אותי".

פעם ראשונה שאנו רואים אי פעם את סול גודמן כסול גודמן, מפטיר את שמו הקודם, האמיתי.

בכל מקרה זו הייתה סצינה שנועדה לענג את הצופים, וגם להסביר כנראה את המסע המעניין שיעבור ג'ימי בפרק שלפנינו. מסע שבו הוא חוזר אל מעשי נוכלות , לכאורה ללא נפגעים, אבל לא מצליח לצאת עם הכסף.

מה שכנראה יגרור אותו עוד למטה, בדרך להפוך לסול.

ג'ימי מצליח עם יוזמת ה"טלפון הבטוח מהאזנות". הוא מוכר ללקוח פתי כמה וכמה מכשירים, ואז מחליט ללכת על רעיון לכאורה ללא נפגעים: הוא מוכר לעצמו כמה מכשירים, ומשלם עבורם ככל הנראה בכסף שקיבל תמורת בובת ההאמל.

לאחר מכן הוא יוצא לרחוב, בחליפת טרנינג ישנה, כדי למכור לעבריינים ונוכלים את הטלפונים ולעשות רווח קל.

הבוסים שלו ב-CC MOBILE יחשבו שהוא החיה סניף מת, והוא יכניס לעצמו עוד כמה מאות דולרים.

קלי קלות, לא?

אלא שאז הוא נשדד בידי שלושה פרחחים, שבעבר, כפי שיאמר לאחר מכן לקים, "הייתי רואה אותם ממרחק של קילומטר ולא נותן להם בכלל להתקרב".

הלכו הרווחים הקלים, וג'ימי שוב כנראה חסר פרוטה.

לפחות הוא מקפיד להגיע אל קצין המבחן שמפקח עליו פעם בחודש, ומבטיח לו לחזור ולהיות עורך דין. הנאום שלו אצל קצין המבחן נדמה שפותח אצלו איזשהו ברז של רגשות, שהיה סתום מאז מות צ'אק.

אולי יש לזה קשר לפגישה המוזרה שהייתה לו עם הווארד בשירותי בית המשפט. הווארד, שסובל מנדודי שינה, אינסומניה, בשל רגשי האשם על מות צ'אק, ואף אומר שהוא פוגש "שרינק" פעמיים בשבוע ש"מאוד עוזר לו".

זה , אגב, גורם לג'ימי לזרוק את מספר ה"שרינק" שנתנה לו קים, ובטח עוד נשמע על כך בהמשך.

אבל ג'ימי רוצה באמת לחזור להיות עורך דין מצליח? עם משרד חדש עם קים והמון לקוחות? או שהוא רק אומר את זה בקול רם כדי לשכנע את עצמו?

מה שבטוח- קים כמעט מאבדת את "מייסה ורדה" בניסיונה למרק את מצפונה באמצעות טיפול בלקוחות פליליים שאינם יכולים באמת לשלם לה. השאלה אם היא למדה את הלקח תקבל מן הסתם מענה בהמשך.

ומה שלום מייק שלנו? הוא מחפש לגאס פרינג קבלן שיסכים לחפור לעומק במפעל נטוש ולהקים מבנה תת קרקעי מורכב. ניחשתם נכון….הוא מחפש קבלן שיבנה את המעבדה שאותה יאיישו יום אחד וולטר ווייט וג'סי פינקמן! גאס נערך לייצור מקומי בעקבות הבעיות שיצר בעצמו עם קו האספקה ממכסיקו.

הוריי!

בואו נציץ אל הפרק הבא

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: בן חמאס מדבר

הנסיך הירוק ממשיך לדבר בעד מדיניות ישראל ונגד חמאס. הנה ראיון שלו מהשבוע ל-THE FREE …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.