יום שישי , מרץ 29 2024
סטפן ו-אמלי, קמפיין יס, צילום: אוהד רומנו

יח"צ: קמפיין אמלי וסטפן

 

קומסי קומסה!

אמלי בן סימון וסטפן בקליפ ששובר את הרשת

כ-3.5 מליון צפיות ומקום ראשון בסרטונים החמים  של יוטיוב!

בקמפין חדש של yes

yes יוצאת בקמפיין קיץ חדש בכיכובם של אמלי

הילדה הצרפתייה האהובה והזמר סטפן לגר

הילדה האהובה, אמלי בן סימון, מסדרת הפרסומות שלyes , חוזרת לביקור בישראל והפעם משתפת פעולה עם הזמר, הרקדן והכירואוגרף סטפן לגר שזוכה לקמפיין ראשון. הקמפיינים הקודמים בכיכובה של אמלי יצרו באזז עצום ויצרו מטבעות לשון כדוגמת: "קיץ קטסטרוף", "ישראל סה פווו" ועוד. הקמפיין "קיץ קטסטרוף" בכיכובה אף זכה בפרסומת השנה לשנת 2017 במדד מאקו ששודר בגיא פינס ויחד עם הקמפיינים הנוספים שיצאו בכיכובה "יזראל סה פו" ו"שאפו טנטון" עם פיראס נסאר מ"פאודה", עמדו בראש מדד הפרסומות הזכורות והאהובות מספר שבועות ברציפות.

הקונספט של המהלך החדש הוא המציאות הישראלית בה התרגלנו להסתפק בדברים שלא עשויים עד הסוף, שהם "ליד":  הפרנסה – קומסי קומסה, הפוליטיקה, התנועה בכבישים ועוד גם הם קומסי קומסה. אבל בטלוויזיה בבית אי אפשר להסתפק בפחות ממושלם, ולכן חייבים רק את yes, הטלוויזיה הטובה בישראל.

כחלק מהמהלך החדש הופק בחשאיות רבה שיר מלא וקליפ של אמלי וסטפן על תרבות הקומסי קומסה. סטפן לגר, זמר, רקדן, כירואוגרף ודוגמן. היה מועמד לאמן הישראלי הטוב ביותר ב- MTV, הוגדר כפריצת השנה לשנת 2017 על ידי ראש אחד והוציא מספר שירים שהפכו ללהיטים. השיר הראשון שלו,  Step Fan הפך ללהיט תוך ימים אחדים וצבר מיליוני צפיות ביוטיוב. בהמשך הוא הוציא מספר שירים ביניהם "טיקיטאס" עם נועה קירל ועוד.

 

השיר החדש נכתב בשיתוף פעולה בין סטפן לגר, משרד הפרסום מקאן והמפיקים המוסיקליים: פן חזות ודולב רם, שאחראים על אינסוף להיטים בשנים האחרונות כמו "מלכת השושנים" של עדן בן זקן ואף כתבו את השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2017.  בנוסף, הופקה פרסומת באותו הקונספט של השיר. הפרסומת מבית מקאן תל אביב תעלה היום בערב בערוצים: , 12, 13, 14, בבתי הקולנוע ובדיגיטל למשך כשבועיים.

 

הקליפ והפרסומת צולמו בהאנגר עצום בנמל חיפה, בהשתתפות עשרות רקדנים, שחקנים ואקרובטיים. אמלי בן סימון מגולמת על ידי השחקנית הלנה פלונקה השתלבה בקליפ ובפרסומת בשירה ובריקוד, והפכה להיות חלק מהחבורה הגדולה. נוצר קשר חברי על הסט בין הלנה וסטפן, שניהם מדברים צרפתית מה שהקל על התקשורת ביניהם. היא התרשמה מיכולות הריקוד של סטפן והוא התרשם מהמקצועיות שלה. כמה ימים לאחר הצילומים סטפן הופיע בפריז והלנה הגיעה לראות את ההופעה ונפגשה איתו.

 

הלנה פלונקה (אמלי בן סימון) גרה בפרבר של פריז בשם "PAVILLONS SOUS BOIS", אמה עובדת ב"אייר פרנס" ואביה ב-RATP  (רשת תעבורה שכוללת רכבות מטרו ואוטובוסים), בעברו עבד כלהטוטן בקרקס. היא שיחקה בסרט הקולנוע: "סיגריות ושוקו חם"  וב-CIE של אלן שבת ובטלוויזיה הופיעה  ב"ליאו מטי", בנוסף, יש לה ערוץ ביוטיוב בשם "LE GRAND 8 " והופיעה בפרסומות לסנובון, CTFC , קינדר, אינפינימיקס, בגדי "La Halle" וכמובן מככבת בפרסומות של yes.

 

לפרטים נוספים: מיכל הרמן פניני | יועצת תקשורת, מחלקת דוברות ויחסי ציבור | yes | נייד 050-6676765

 

קרדיטים, מקאן תל אביב                                                                                                                                  קריאייטיב: נדב פרסמן, סיגל עבודי, מל כספי, גידי שמיר

ניהול לקוח: עדי אורן, דפנה מונהייט, גל סובול, שלי גבאי

פלנינג: אתי עבדי

הפקה: אדוה נבון, מעיין ואנה

במאי: שחר סגל

חברת הפקה:   POV

בית פוסט: ברודקאסט

 

יש לבדוק גם

שחר מולכו מונתה

  שחר מולכו מונתה לתפקיד האוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב לאמנות   ועדת הבחירה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.