יום חמישי , מרץ 28 2024
אפליקציית שופרסל לעיוורים, צילום יח"צ

יח"צ: אפליקציה לעיוורים בשופרסל

לראשונה ברשת קמעונאית בישראל ובעולם:

 

שופרסל משיקה אפליקציה ייעודית לעיוורים שמאפשרת להם להתמצא ברחבי הסופר ולערוך קניות באופן עצמאי, בפרטיות, בכבוד וללא תלות בגורמים מסייעים

 

האפליקציה זמינה בכ-200 סניפי רשת שופרסל ברחבי הארץ

 

שופרסל משיקה אפליקציה ייעודית לעיוורים שמאפשרת להם לערוך קניות באופן עצמאי, בפרטיות, בכבוד וללא תלות בגורמים מסייעים.

שופרסל הינה רשת המרכולים הראשונה בעולם להטמיע פתרון מסוג זה ובכך פותחת את שעריה לציבור שקודם לכן התקשה לבקר בו באופן עצמאי. מדובר בפרויקט מהפכני שמבטא חדשנות וחברתיות מצד שופרסל כחברה שמאפשרת לעיוורים להתמצא ברחבי הסופר.

 

צביקה ביידא, סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל: "אנו שמחים על היותנו רשת הסופרמרקטים הראשונה בישראל ולמיטב ידיעתנו אף בעולם, אשר מאפשרת התמצאות של עיוורים וכבדי ראייה ברחבי הסופרמרקט, דבר שמשפר את עצמאותם ואת יכולת התפקוד שלהם. מבחינתנו ניהול שירות וחווית לקוח כוללים דאגה לכל ציבור הלקוחות שלנו, כולל אלו עם מוגבלות ראייה ואחרת. לאחר שהשלמנו את פריסת המערכת בכ- 200 מסניפי הרשת בעקבות כשנה של עבודה מאומצת בנושא, יוכלו מעתה עיוורים להסתובב ברחבי הסניפים הגדולים והבינוניים שלנו ולעשות שימוש באפליקציה שפיתחה חברת RightHear ובאמצעותה להתמצא ולנווט ברחבי הסניף ביתר קלות"  

 

איך זה עובד?

העיוורים או בעלי לקות הראיה הולכים לבד עצמאית עם המכשיר והוא מכוון אותם באופן קולי בדיוק לאזור של המצרכים המבוקשים. האפליקציה הייחודית פותחה עבור שופרסל על ידי מפתחי חברת ""RightHear. על פי ההערכות בישראל ישנם כ- 150 אלף איש עם עיוורון או לקות ראיה.

 

 RightHear מפתחת האפליקציה, הינה חברת סטארטאפ צעירה שפיתחה את הפתרון המתקדם בעולם להתמצאות במרחבים ציבוריים עבור ציבור העיוורים ולקויי הראיה. הפתרון של החברה מבוסס על אפליקציה חינמית באנדרואיד ובאייפון, חיישנים חכמים ומערכת ניהול מרחוק חדשנית.

בזכות הפתרון, אשר משמיע למשתמש הנחיות קוליות בדבר מיקומם, מידע אודותיו וכן מידע אודות הנמצא מסביבם – מסוגל ציבור רחב להשתלב טוב יותר בנוף הציבורי. הפתרון מוטמע כיום במאות מבנים בישראל מדן ועד אילת וכן בכמה מקומות נוספים באירופה וארצות הברית.

יש לבדוק גם

שחר מולכו מונתה

  שחר מולכו מונתה לתפקיד האוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב לאמנות   ועדת הבחירה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.