הפיצוח המושלם ב"זמן אמת" (פרק אחרון לפני יציאה לפגרה):
במקום לחקור חשוד עד שיודה, הרימה משטרת ישראל הפקה הוליוודית –
סוכן סמוי שמתחבר לחשוד ועוד סוכן שמתחזה לאוליגרך שמזמין רצח
כשנמצאה גופתו של בוריס זרצר בחצר של מפעל בקיסריה, למשטרה לא היה קצה חוט . זרצר, שומר לילה בָּמפעל, נרצח ביריות. הרוצחים לא השאירו אחריהם עקבות. כמעט.
במשך קרוב לשלוש שנים הפכו במשטרה כל אבן ולא הצליחו להגיע לפענוח, עד שיום אחד נמצאת התאמה בין חשוד שנעצר בעבירה אחרת לגמרי לבין שרידי די אן איי שאותרו על סיגריה בזירת הרצח בקיסריה.
אז נופלת במשטרה החלטה דרמטית – במקום לזמן לחקירה את החשוד, יורי סולימנוב, ולקוות שהוא יישבר בחדר החקירות, הם מחליטים להרים הפקה – כזאת שלא הייתה מביישת גם סרט בהוליווד:
שוטר סמוי מושתל במקום עבודתו של סולימנוב, שמתנתק מחייו הקודמים והופך פועל באותה מסעדה שבה עובד החשוד. הוא מתקרב אליו, רוכש את אמונו, מתוך תקווה לחלץ ממנו את ההודאה המיוחלת ואת שם שותפו לרצח.
בשלב מסוים, הם כל כך מתקרבים שהמשטרה מצרפת ל'הפקה' עוד דמות- שוטר שהתחזה לאוליגרך, שמזמין מהחשוד רצח.
לאורך על הזמן, מצלמות המשטרה והמיקרופונים הזעירים מקליטים ומתעדים הכל, מחכים לרגע הנפילה ברשת.
רגע ההודאה. "פוטו רצח".
תחקיר – מיטל שבתאי, במאי – ארי פינס.