יום שישי , מרץ 29 2024
אהבה מלידה עונה 7, באדיבות הוט

אהבה מלידה 7

העונה השביעית של סדרת הלהיט האוסטרלית

 

 

אשר קדי חוזרת להתאהב, להתלבט ולהתבלבל בעונה החדשה של הדרמה הקומית "אהבה מלידה"

 

החל מה-21.3, רק ב-Xtra VOD

 

"אהבה מלידה" ("Offspring"), הדרמה הקומית של רשת Ten האוסטרלית וחברת "אנדמול" חוזרת לעונה שביעית וחדשה, שמצטרפת לשש העונות הקודמות שזמינות רק ב-Xtra VOD.

 

את הסדרה מובילה אשר קדי ("הדרך לאהוב", "בחר בי") המגלמת כאן את נינה פראודמן, מיילדת בשנות השלושים בחייה עם עולם פנימי עשיר ופנטזיות מוחשיות מדי, שמשתלבות בעלילות הקומיות והדרמטיות של "אהבה מלידה". אחרי שאיבדה את בן זוגה, פטריק, נינה מגדלת את בתם המשותפת כאם חד-הורית ומנסה לנווט את חייה החדשים בין בני משפחתה הלא שגרתית, הקריירה המאתגרת שלה ואהבות חדשות.

 

עלילת העונה השביעית נפתחת שבועות ספורים לאחר סיום העונה הקודמת: נינה מנסה לאזן בין מערכת היחסים החדשה שלה עם הארי (אלכסנדר אינגלנד, "הנוסע השמיני: קובננט"), עם הצרכים של בתה הסקרנית זואי ועם הדרישות בתפקידה החדשה כמנהלת מחלקת היולדת בבית החולים. ואם נינה חשבה שהפראודמנים הם חבורה תוססת, דעתנית וחטטנית – היא עתידה לגלות שמשפחתו של הארי מציבה להם תחרות קשה.

 

בינתיים, בילי (קאט סטיוארט) נאלצת לקבל החלטות קשות בכל הנוגע לנישואיה למיק (אדי פרפקט), בעוד שג'ימי (ריצ'רד דיוויס) וזארה (ג'יין הארבר, "שכנים שכנים") נאבקים לשקם את נישואיהם אחרי הבגידה. וויל (טי.ג'יי פאוור, "לאכול לאהוב להתפלל") וקרי (אש ריקרדו, "בחר בי") חייבים להתמודד עם השדים שלהם – היא עם הפחד ממחויבות, והוא עם הדחף לתכנן מראש. כמו תמיד, נינה ומשפחתה יעמדו בפני אתגרים וצרות רומנטיות וינסו לצאת מהכאוס כפי שרק הם יודעים.

 

בסדרה, שגרפה חמישה פרסי "לוגי" (ה"אמי" האוסטרלי), מככבים גם לינדה קרופר ("דג קטן"), שאנון ברי ודבורה מיילמן ("ארוכה הדרך הביתה").

 

החל מה-21.3, רק ב-Xtra VOD

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסרטים של HOT

בכורות החודש בערוצי הסרטים מכתב לחזיר – Letter to a Pig (ישראל, 2023)     …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.