יום שלישי , אפריל 16 2024
המירוץ למיליון עונה 6, צילום יח"צ רשת 13

הכירו את הזוגות של המירוץ למיליון

העונה השישית  של "המירוץ למיליון" יוצאת לכבוש את העולם!

12 זוגות ישראלים, מצחיקים, מפתיעים ומרגשים יוצאים לריצת חייהם אל עבר המיליון.

הם יחצו יבשות, יצלחו משימות, יתרגשו, יצחיקו ויביאו אליכם את תכנית הטלוויזיה הכי אהובה בישראל.

העונה החדשה בהנחייתו של רון שחר החל מיום שבת ה –  21 באוקטובר

 

"המירוץ למיליון"  שבת ורביעי  ב"רשת"

 

העונה השישית של תכנית הריאליטי האהובה בארץ ובעולם, "המירוץ למיליון " יוצאת לדרך!

12 זוגות יוזנקו למסע זוגי ב 4 יבשות, 9 מדינות ומעל ל- 55 אלף קילומטרים במטרה אחת – להשיג את המיליון !

מסע חובק עולם בין הלגונות הכחולות, גורדי השחקים האורבניים והנופים הפראיים, אתרים שלא נראו ותרבויות חדשות ש"המירוץ למיליון" הישראלי עדיין לא ביקר בהן.

12 זוגות מפתיעים שטרם נראו על המסך, יצחיקו אתכם, ירגשו אתכם, יפתיעו אתכם וכל זאת על רקע נופי העולם.

 

הדרך אל המיליון תהיה רצופה בסימני דרך, מחסומים, צמתים, פרסות ועוד משימות מצחיקות , מאתגרות ומקפיצות אדרנלין.  לצידם יחוו המתמודדים רגעי שבר וקושי, התעלות, העצמה, גבורה ואומץ. אז מי הזוג שיגיע ראשון לשטיח ? והפעם מי שיגיע אחרון לא יחזור לארץ אלא יגיע לווילת מודחים אי שם בעולם וגם שם הם לא ינוחו.

 

"המירוץ למליון" תעלה לשידור ביום שבת, ה-21 לאוקטובר בשעה 21:00 ב"רשת" (ערוץ 2 ) ומשם תמשיך לבית החדש של "המירוץ למליון" כמו גם כל מותגי הטלוויזיה המובילים והפופולריים בישראל, לערוץ 13 , זאת החל מה1 בנובמבר.

 

בואו להכיר את 12 הזוגות הבלתי נשכחים, תתכוננו להתאהב!

 

C:\Users\merutz39\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\UNOZZ9DK\yarden_an_5x8.jpg

  1. ירדן ואן – חברות הכי טובות.

בנות 23, סטודנטיות לתקשורת, הכירו כשירדן פגעה עם הרכב בצ'יף הכלב של אן ומאז הן בלתי ניתנות להפרדה. אן סטייליסטית וירדן דיילת. הן קוראות אחת לשנייה 'זינה' ומגיעות למירוץ בסטייל כדי להוכיח שחברות אמת מנצחת.

 

         C:\Users\merutz39\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\UNOZZ9DK\regev_hellen_5x8.jpg

  1. רגב והלן – נשואים + 2:

רגב הוד, זמר ים תיכוני ישראלי,  ואשתו הלן, הורים לאדל ואמה. את הלן רגב הכיר כשהופיע באולפן השקוף של ערוץ 24, היא נכחה בקהל ותפסה את עיניו. רגב והלן מגיעים לכבוש את העולם עם אהבה גדולה, חברות טובה והרבה הומור.


 

C:\Users\merutz39\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\UNOZZ9DK\daniel_eliyahu_5x8.jpg

  1. דניאל ואליהו- דוגמנים:

דניאל (26) ואליהו (23) חברים דוגמנים, אחיו של דניאל היה המפקד של אליהו בצבא וכך גם הכירו. ומאז הם בלתי ניתנים להפרדה. שניהם יוצאי יחידות קרביות ואנשי כושר ומאמינים שהשירות הקרבי שעברו יהווה עבורם יתרון.

 

C:\Users\merutz39\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\UNOZZ9DK\omer_neta_5x8.jpg

  1. עומר ונטע – אחים:

נטע (18.5), המתמודדת הצעירה ביותר של העונה, בת שירות לאומי בבית חולים הדסה, יוצאת אל המירוץ עם עומר (25), אחיה הגדול. אחים ירושלמים שמתייעצים על הכל אחד עם השנייה ולא מתכננים לעזוב את בית הוריהם בקרוב. יוצאים אל המירוץ כדי להוכיח שדם סמיך ממים.

 

C:\Users\merutz39\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\UNOZZ9DK\avivit_hani_5x8.jpg

 

  1. אביבית והני – פקחיות:

פקחיות בעיריית חולון, שותפות לניידת מזה 6 שנים. אביבית (31) נשואה עם ילדה והני (29) נשואה עם שני ילדים. עבודת הפיקוח העמידה את הני ואביבית בלא מעט אתגרים וכעת הן מוכנות לצאת לאתגר הגדול מכולם – המירוץ למיליון.

 

C:\Users\merutz39\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\UNOZZ9DK\tohar_evelin_5x8.jpg

  1. טוהר ואוולין – נשואים+ 2:  

טוהר (35) יזם נדל"ן ואוולין (31) עובדת מע"מ נשואים מזה 6 שנים, הורים ללני ואניה. זוג נשוי קלאסי שמתווכח מי יזרוק את הזבל ומי ישטוף כלים, הם מבאים את הסיטואציות הרגילות שבחיים ולוקחים אותן למקום המיוחד שלהם.

 


 

cid:37BA495C-9DD2-47DA-AF27-41A5681F6129

  1. מור ומור – אמהות טריות:

מור סילבר (32), נשואה לודים (#וידוש), אמא של שון (#שוןשון), כוכבת רשת וחברה של מור סויד (31) נשואה, אמא טרייה לדניאל ורואת חשבון. האימהות הצעירות עושות הפסקה ורצות אל המיליון כדי להוכיח שאם עברת לידה הכל קטן עליך!


 

C:\Users\merutz39\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\UNOZZ9DK\nimrod_yonatan_5x8.jpg

 

  1. נמרוד ויונתן – פסנתרנים:

בני 23, מוזיקאים, הכירו אי שם במגמה המוזיקלית של תלמה ילין ומאז הם פסנתרנים קלאסיים. הזוג המוזיקלי נותן לאצבעות קצת מנוחה מהפסנתר ויוצא לכבוש את העולם.


 

C:\Users\merutz39\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\UNOZZ9DK\assaf_jessica_5x8.jpg

 

  1. אסף וג'סיקה – אקסים:

ג'סיקה, (25) עולה מארגנטינה, סטודנטית לתקשורת ואסף (26) סטודנט למדעי המחשב. השניים הכירו במרכז הבין תחומי, לשנים היה רומן קצר שלאחריו בחרו להישאר בקשר. יוצאים לרוץ אל המיליון ואולי להוכיח שאפשר להיפרד כידידים.


 

 

C:\Users\merutz39\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\UNOZZ9DK\meitar_adi_5x8.jpg

 

  1. מיתר ועדי – חברי ילדות:

בני 23, ראשון לציון, חברי ילדות שלא נפרדים לרגע. מיד אחרי שחרורם כקצינים מצה"ל תכננו לצאת לטיול הגדול אבל מיתר חלה בסרטן והתוכניות של השניים נדחו. אל המירוץ הם יוצאים מחוזקים ומחוברים מתמיד כדי לפצות על הטיול הגדול שפוספס ואולי לקחת מיליון על הדרך.

    

 

         C:\Users\merutz39\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\UNOZZ9DK\yossi_udi_5x8.jpg

 

  1. יוסי ואודי – לוחם אש ומתנדב במשטרה

יוסי, 40, טבריה, נשוי +3 לוחם אש ואודי, 40, בית שאן, נשוי+3 מתנדב במשטרה. הכירו לפני 15 שנה במועדון לילה בטבריה ומאז הם לא עוצרים. כל מפגש של השניים מלא הומור, חיקויים וסתלבט על העולם. בטבריה ובית שאן אין אחד שלא מכיר אותם ובקרוב גם בשאר חלקי הארץ.  

 

cid:3DD30B4B-138A-4CE8-B0CA-1038FB3FE46D

 

  1. מעיין ונועה – בנות דודות:

נועה, 28, סטודנטית לרפואה ומעיין, 25, כוכבת אינסטגרם עם מעל 40 אלף עוקבים שהפכו את האינסטגרם שלה לעסק של ממש. מעיין ונועה בנות דודות במשפחה שבה כמעט כולם רופאים ואם לא רופאים אז וטרינרים. נועה אובססיבית לספורט ודוחפת חזק אל קצה גבול היכולת בזמן שמעיין מעדיפה את איזור הנוחות שלה.

 

יש לבדוק גם

מחווה להייאו מיאזאקי

  מחווה להייאו מיאזאקי בסינמטק תל אביב 18 – 30 באפריל לעמוד המרכז סינמטק תל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.