יום חמישי , אפריל 25 2024
אמזון פריים, צילום יח"צ

אמזון מציגה: LORE

Lore, סדרה מקורית חדשה של אמזון תעלה לאוויר ב-13 לאוקטובר באמזון פריים וידאו

 

מהמפיקים בן סילברמן, הווארד ט. אוונס, גייל אן הורד, ברט-פטריק ג'נקינס, גלן מורגן, ג'ון הלפרין ומארק מאנוצ'י, סדרת האנתולוגיה מבוססת על הפודקאסט המוערך וזוכה הפרסים של אהרון מנק

בסדרה מככבים רוברט פטריק, אדם גולדברג, קריסטין באוור, הולנד רודן, קולם פיור וקמפבל סקוט

 

סיאטל– אמזון (NASDAQ: AMZN) הכריזה היום כי הסדרה המקורית החדשה שלה, Lore, תעלה לאוויר ביום שישי ה-13 לאוקטובר באמזון פריים וידאו. הסדרה מבוססת על פודקאסט פופולרי המושך חמישה מיליון מאזינים בחודש בממוצע, ומספרת סיפורים מבעיתים ואף מטרידים המבוססים על אנשים ומקרים אמיתיים שהובילו ללידתם של אגדות ומיתוסים מודרניים. כל ששת הפרקים של הסדרה, מהמפיקים בן סילברמן (המשרד), הווארד ט. אוונס (לרדת בגדול), גייל אן הורד (המתים המהלכים), ברט-פטריק ג'נקינס (עימות חזיתי), גלן מורגן (תיקים באפילה), ג'ון הלפרין ומארק מאנוצ'י (שנה בחלל), יהיו זמינים למשתמשי פריים וידיאו ברחבי העולם ב-13 לאוקטובר.

Lore, בכיכובם של רוברט פטריק (שליחות קטלנית 2: יום הדין), קריסטין באוור ואן סטרטן (דם אמיתי), אדם גולדברג (פארגו), הולנד רודן (זאב צעיר), קולם פיור (בית הקלפים) וקמפבל סקוט (ספיידרמן המופלא), משלבת חומרים דוקומנטריים, קריינות וקטעי ארכיון המשולבים בסצנות קולנועיות על מנת להפיח רוח חיים בסיפורים מפחידים אך אמיתיים. Lore עושה מחווה למקורות של ז'אנר האימה וחוקרת את הסיפורים האמיתיים מאחורי אגדות האימה הגדולות של התרבות הפופולרית, כגון ערפדים, משני צורה, אנשי זאב, סיאנסים ובובות אחוזות דיבוק.

הפודקאסט Lore שהוקם במרץ 2015 על ידי אהרון מנק, צבר קהל עצום וזכה בתואר "הטוב ביותר" של חברת אפל לשנת 2015 ו-2016, ואף הופיע ברשימת "15 הפודקאסטים הטובים ביותר לשנת 2016" של המגזין Entertainment Weekly. הספר הראשון בטרילוגיה של מנק, The World of Lore, ייצא לאור ב-10 לאוקטובר בהוצאת Del Rey Books.

"Lore היא סדרה ייחודית המציגה מחקר קפדני של סיפורים אמיתיים דרך מגוון מדיומים, על מנת להפתיע ולשמח, ואפילו קצת לערער את הצופים," אמר קונרד ריגס, ראש המחלקה הדוקומנטרית באמזון. "אנחנו נרגשים לספק לצופים של פריים גישה חסרת תקדים לעולם שהם חשבו שהכירו."

Lore תכלול את הפרקים האהובים על המעריצים של הפודקאסט, לרבות הסיפור על הילד שקיבל בובה שנראית חיה ומרושעת; משפחה שנדמה שהבית שלה רדוף על ידי רוחות; וכפר גרמני שצד יצור רצחני.

Lore מופקת על ידי Propagate Content ו-Valhalla Entertainment. מנק משמש כמפיק שותף בפועל.

המנויים של פריים וידאו יכולים לצפות ולהוריד סדרות מקוריות של אמזון וסרטים בכל זמן ובכל מקום ללא תוספת תשלום מעבר לעלות החברות בפריים ולקוחות באזורים חדשים של פריים וידאו יוכלו לצפות בתכנים תמורת מחיר היכרות של 2.99 דולר לחודש עד סוף 2017, ו-5.99 דולר לחודש החל מהשנה הבאה. המנויים יכולים לצפות באמצעות האפליקציה של אמזון פריים וידאו בטלפונים וטאבלטים עם מערכות הפעלה אנדרואיד ו-iOS, טלוויזיות חכמות של LG וסמסונג, טלוויזיות של Android TV וסוני או באינטרנט בכתובת PrimeVideo.com.

 

 

יש לבדוק גם

יום השואה בסינמטק תל אביב

יום השואה בסינמטק תל אביב מכתב לחזיר, בגלל המלחמה ההיא, חיי ילד, עקבות: קולות של …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.