יום שישי , מרץ 29 2024
ספטמבר 2017 ב-יס VOD

ספטמבר 2017 בשירות ה-VOD של יס


G:\VOD\VOD\היילייטס\2017\ספטמבר\2017_SEPTEMBER_VOD_page-COVER.jpg
G:\VOD\VOD\היילייטס\2017\ספטמבר\2017_SEPTEMBER_VOD_page-MOVIES-WW.jpg
G:\VOD\VOD\היילייטס\2017\ספטמבר\2017_SEPTEMBER_VOD_page-SERIES.jpg

VOD>עולם הילדים

 

חגי תשרי לילדיםW:\VOD_Content\VOD PICs\ילדים\יס עם מי לגדול\סוד הגן של תמר\VP000748882.JPG

חינם החל מ-14.9

 

מיטב תכניות מעשירות לחגים עם פרקים מיוחדים מסדרות הילדים האהובות:

 

חדש! מיקרו שף- ספיישל ראש השנה : מיקרושף בהנחיית אלינה לוי פותחת את השנה החדשה עם השף שאול בן אדרת- בואו לגלות איך                                                                                משדרגים עוגת דבש, במה ממלאים תפוחים ומה ארז ואלינה מאחלים                                                                                אחד לשנייה לשנה החדשה. החל מ-20.9

 

חדש! סליחה – ספיישל ליום כיפור : עדי שרון ורועי ויינברג מארחים באולפן פאנל ילדים בנושא בקשת סליחה ומחילה ופוגשים את אלה ושגיא שמשמשים כמגשרים בבית הספר שלהם. וגם- אגם בוחבוט מגיעה לשיר באולפן.

החל מ-29.9

 

חדש! מולי וצומי חוגגים את החגים: במאפיה הבין כוכבית מתרגשים לקראת החג המתקרב, מולי עסוק בבישולים ומאפים וצומי עסוק בקישוטים ומשחקים. בכל פרק צומי נתקל במושג הקשור לחג שהוא לא מכיר, מזל שיש לו חבר כמו מולי שתמיד אפשר לשאול אותו "מה זה?" החל מ-20.9

 

וגם,שירה מצטרפת לאמא שלה ליום עבודה בכוורת הדבש (מתוך הסדרה "אני גדול"), דוד חיים ילמד אותנו על הדבורים, נתארח בסוכה של השכנים עם סוד הגן של תמר , נאזין לתקיעת השופר עם דץ והכבשה שושנה, נכין איגרת שנה טובה לחג עם  פרפר נחמד, נלמד על סליחות עם מיכל הקטנה וציפי שביט, נשיר שירים לחג עם רינת ומימי ועוד המון תכנים מעשירים לחג!

 

הכלום הגדול W:\VOD_Content\VOD PICs\ילדים\yes kidz סלוצקי\הכלום הגדול\DI6A0964 - Copy.jpg

תכניות מערכונים חדשה לילדים

חינם ובבכורה ב-yesVOD החל מ-1.9 .פרק חדש בימים א-ד

רק לילדי yes    

קומדיית מדע בדיוני לילדים שהיא פרודיה על תכנית ריאליטי בין-גלקטית שמתרחשת בתחנת חלל. בתוכנית משתתפים חייזרים מרחבי הגלקסיה, המגולמים על ידי בובות, לצד משתתפים אנושיים.

קומדיה פרועה, מלאה בהומור נונסנס מהיר ודמויות שטרם נראו                                                                                        כמותן על המסך.

                                                          בכיכובם של: דניאל מורשת, עופר שכטר, יניב ביטון וגאיה באר גורביץ'.

                                                                         יוצר ותסריטאי ראשי: ניר ברגר


 

סנאפטוק 2 עונה חדשהW:\VOD_Content\VOD PICs\ילדים\yes kidz סלוצקי\סנאפטוק\ספק\גאיה שליטא.jpg

בחינם החל מ-3.9 בספריית yesKidZ

רק לילדי yes    

גאיה שליטא כץ חוזרת לחטט בחשבונות האינסטוש של האורחים שלה ומספקת לנו הצצה אל הסיפורים המעניינים, המצחיקים והמרגשים שמאחורי התמונות שלהם. בין האורחים בעונה החדשה: אנה זק, קטריס ודורון, דניאל אסייג, אולטראס, עומר דרור ונווה צור.

VOD>סדרות

 

רון 2 – עונה חדשהG:\הפקות מקור\מקור דרמה\רון עונה 2\תמונות לוגואים וכד\RON FINAL LAST VERSION - Copy.jpg

כל הפרקים ב-yesBinge החל מ-15.9

 

רון חוזר עם פרקים חדשים! למרות הניסיונות של רון לקחת את עצמו בידיים הוא די נשאר באותו מקום… הוא כבר בן 36 , הוא התרגל לשגרה יומיומית, אפורה ומשמימה, וכשהוא מביט אחורה הוא רואה את מיטב שנותיו מנופפות לו לשלום.

הוא לא מצא אהבה, קריירה או כיוון כללי  לניחוח של משמעות והדבר מתחיל להכביד לו על הנשימה.  בניסיון להתאפס על עצמו הוא מחדש  קשר עם ענת (ענת אורן) ומנסה לשנות הרגליו על מנת להשיג פיסה קטנה של אושר.

 

רון (רון פלדמן) הוא הילד שחזר מהודו ולא ידע מה הוא רוצה לעשות ובום טראח עברו עשר שנים. הוא לא חי את החיים, הוא מתבונן בהם. החיים מסמנים לרון שאם הוא לא רוצה לגמור כמו האנשים שהוא מסתכל עליהם, כדאי שיתחיל לזוז. רון מנסה למצוא עבודה, זה לא ממש עובד. גם חיי האהבה לא ממש חיים. הדירה שלו מתפוררת וההורים שלו יושבים לו על הפרצוף. רגע לפני שהוא תולה את עצמו הוא פוגש את ענת, בחורה מגניבה ומצחיקה אך לא מושכת. היא מנסה לעזור לו למצוא את הכיוון הנכון בשבילו ובתהליך הוא מתחיל להתאהב בה. עכשיו, כשנראה שהכל מתחיל להתחבר, אנחנו מלווים אותו בדרך הבטוחה לאבדון.

העונה הראשונה (זמינה ב-VOD ) זכתה להזמנות רבות ב-VOD ובהחלט השאירה את חותמה גם בביקורות הטובות

שחקנים אורחים: ששון גבאי, דובל'ה גליקמן, נעמי פולני.

תסריטאי במאי ושחקן ראשי – רון פלדמן

תסריטאית ושחקנית – ענת אורן

עורך תסריט – מודי בר און

חברת הפקה – יולי אוגוסט

 

VOD>סרטים

פיצוץ של אקשן – חינם

לאורך כל ספטמבר ב-yes4 ובספריית 24/7 ב-yesVOD


חודש שלם שכולו מוקדש לאקשן! פיצוצים, יריות, מרדפי מכוניות, הרס, מלחמות  ועוד.

בן אפלק כרואה חשבון מבריק וחזק ב"רואה החשבון", מותחן האקשן המתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה "בעלי ברית" בכיכובם של בראד פיט ומריון קוטיאר; החלק השלישי בעקבות סדרת ספריו של דן בראון  "התופת" בכיכובו של טום הנקס; האחת והיחידה גל גדות בקומדיית האקשן "השכנים של ג'ונס"; "הסרבן" – דרמת מלחמה עטורת שבחים וזוכת 2 פרסי אוסקר של השחקן והבמאי מל גיבסון עם תפקיד מהפנט של אנדרו גארפילד; נפגוש את מל גבסון גם ב"נמלטת"; ונקנח עם "ג'ק ראיין: גיוס הצללים" המפתיע. כל סרטי "אינדיאנה ג'ונס" ועוד המון אקשן מכל הזמנים:

"ג'ייסון בורן", "טומב ריידר", "משימה בלתי אפשרית: קוד הצללים", "הג'וב האיטלקי", "המכונאי 2: התחייה", "טעון הגנה", "המטרה: לונדון" ועוד.


 

הסרט שכבש את העולם מגיע ל-yesVOD

וונדר וומן

חוגגים את ראש השנה עם גל גדות

החל מ-18.9


 

עם מעל ל-700 אלף צופים בארץ, הכנסות של מעל 400 מיליון דולר בארה"ב וקרוב ל800 מיליון ברחבי העולם, גל גדות (יחד עם הבמאית- פטי ג'נקינס) שברה כמה שיאים של כח נשי! ההיסטריה של גל גדות כבשה לא רק את ישראל, אלא את כל העולם. בראש השנה תשע"ח היא מגיעה ל-yesVOD!

דיאנה פרינס (גדות) היא נסיכת האמזונות, שהוכשרה להיות לוחמת בלתי ניתנת לעצירה. בזמן מלחמת העולם הראשונה, טייס אמריקאי התרסק על אי האמזונות ומיידע אותה בדבר המלחמה המתרחשת בעולם החיצון. דיאנה עוזבת את ביתה, משוכנעת ביכולתה לעצור את האיום ולעזור לבני האנוש במלחמה. בעולמנו היא מגלה את מלוא כוחותיה ואת הייעוד האמיתי שלה, וכך הופכת להיות אחת מהגיבורות הגדולות שהעולם ידע.

 

לרגל עליית הסרט תעלה ב-VOD קטגוריה עם סרטים נוספים (בחינם) בכיכובה של גל גדות: באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק, שושנה חלוץ מרכזי, כמו יום ולילה, קרימינל, השכנים של ג'ונס, מהיר ועצבני 5+6, דייט נייט.


 

VOD>סרטים>סרטים חדשים

 

שומרי הגלקסיה 2  Guardians Of The Galaxy \\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\gotg2_keyart_007_l (1).jpg

5.9

אקשן, מד"ב

במאי: ג'יימס גאן. ארה"ב 2017

שחקנים: כריס פראט, בראדלי קופר, ווין דיזל, זואי סלנדה, אליזבת' דביקי

תקציר: המשך לשובר הקופות הענק של מרוול מ-2014.  אחרי ששומרי הגלקסיה חושפים את האמת אודות הוריו של פיטר קוויל, הם נאלצים להילחם ולהגן על המשפחה החדשה שלהם. אויבים ותיקים הופכים לבני ברית ודמויות חדשות מהקומיקס יגיעו לעזרה. 137 דק'

 

תברח  Get Out\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\GetOut.png

6.9

אימה

במאי: ג'ורדן פיל. ארה"ב 2017

שחקנים: דניאל קלויה ("הומלנד"), אליסון וויליאמס ("בנות")

תקציר: הסרט המפתיע של השנה, בין 10 הסרטים המצליחים ביותר בארה"ב ב-2017. צעיר שחור וצעירה לבנה נכנסים למערכת יחסים רומנטית ויוצאים למסע משותף, בדרך הם נאלצים לעצור אצל משפחתה של הצעירה. לאט לאט נפרשת בפני הבחור הצעיר המוזרות של המשפחה, שבמהירות הופכת לחרדה של ממש אחרי שהוא מבין שיש באזור היסטוריה של                                     היעלמות בלתי מוסברת של שחורים. 103 דק'

 

קולוסאל  Colossal\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\thumbnail.jpg

7.9

קומדיית אסונות

במאי: נאצ'ו ויגלונדו. ארה"ב 2017

שחקנים: אן האת'וויי, ג'ייסון סודייקיס, דן סטיבנס

תקציר: גלוריה היא אישה צעירה שחייה קיבלו תפנית לצד הגרוע שלהם – היא איבדה את אהובה, עבודתה וביתה. היא חוזרת לעיר הולדתה וחוברת אל חבר משכבר הימים. אחרי לילה של שכרות היא מתעוררת ומגלה שמפלצת אימתנית מחריבה ערים ברחבי העולם, והיא                                          נכנסת לפאניקה אמיתית כשהיא מבינה שהמפלצת  היא למעשה היא עצמה. 110 דק'

 

חדרי הבית  \\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\10847.jpg

14.9

דרמה, ישראלי

במאי: איתן גרין. ישראל 2016

שחקנים: יובל סגל, עידו זייד, דני שטג, אסנת פישמן

תקציר: החיים של אברם, קבלן בנייה ירושלמי, נמצאים על הדרך הנכונה. יש לו בן ואישה שהוא אוהב, הוא סיים לבנות את בית חלומותיו לו ולמשפחה, וגם הקריירה בכיוון הנכון. אך כשתפנית מפתיעה מביאה את העבודה באתר הבנייה שלו לעצירה מוחלטת, אברם מוצא את עצמו מאבד שליטה על העניינים – תזרים הכספים נפסק, הבוס שלו לא שש לעזור, והוא מסתבך עם חובות לכל מיני אנשים מהסוג שלא כדאי להיות חייבים להם. כשנדמה שכל חייו מתפרקים סביבו, ובעזרת מערכת היחסים המיוחדת שלו עם בנו, ינסה אברם לשמור על אחדות המשפחה ועל בית חלומותיו – ויגלה תקווה חדשה במקומות שבהם הוא הכי פחות מצפה לכך… 109 דק


 

וונדר וומן Wonder Women\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\ntgl_vert_tsr_wonder_dom_2764x4096_master-rev-1-textless_f3d457c8 (1).jpg

18.9

הרפתקאות, פעולה, פנטזיה

במאי: פטי ג'נקינס, ארה"ב 2017

שחקנים: גל גדות, כריס פיין, רובין רייט

תקציר: (הרחבה העמוד קודם) דיאנה פרינס (גדות) היא נסיכת האמזונות, שהוכשרה להיות לוחמת בלתי ניתנת לעצירה. בזמן מלחמת העולם הראשונה, טייס אמריקאי התרסק על אי האמזונות ומיידע אותה בדבר המלחמה המתרחשת בעולם החיצון. דיאנה עוזבת את ביתה, משוכנעת ביכולתה לעצור את האיום ולעזור לבני האנוש במלחמה. בעולמנו היא מגלה את מלוא כוחותיה ואת הייעוד האמיתי שלה, וכך הופכת להיות אחת מהגיבורות הגדולות שהעולם ידע. 141 דק'


 

המעגל    The Circle\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\share.jpg

20.9

דרמת מתח

במאי: ג'יימס פונסולדט. ארה"ב 2017

שחקנים: טום הנקס, אמה ווטסון

תקציר: מבוסס על רב מכר מאת דייב איגרס. בחורה צעירה מתחילה לעבוד בחברת טכנולוגיה נחשבת ששמה לה למטרה לעקוב ולנטר את כל המתרחש בעולם, כל הזמן. בתחילה היא נשאבת אל הקסם אותו היא מציעה, והולכת שבי אחרי המנכ"ל הכריזמטי שלה, אך עד מהרה היא מתוודעת לצדדים האפלים של החברה, כמו השימוש שהיא עושה בנתונים שהיא אוספת                                   על בני אדם ברחבי העולם. 110 דק'.


 

שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר \\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\pc5_keyart_035_l.jpg

Pirates Of The Caribbean: Dead Men Tell No Tales

28.9

הרפתקאות, אקשן

במאי: אספן סנדברג, יואכים רנינג. ארה"ב 2017

שחקנים: ג'וני דפ, חוויאר ברדם, ג'פרי ראש, אורלנדו בלום

תקציר: החלק החמישי בסדרת הסרטים. הפעם ג'ק ספארו מקבל כתף קרה מאלילת המזל, וכל אויבי העבר שלו מתחילים לנצל זאת ומנסים לעשות את הדבר שהם הכי רוצים – להרוג את     ספארו. ראשון מבקשי הנקם הוא קפטן סלאזר (חוויאר בארדם) שהיה כלוא עד כה במשולש השטן, וכעת משתחרר ויוצא למרדף אחרי הקפטן הכי משוגע שיש. 128 דק'

לרגל עליית הסרט יהיו זמינים בקטלוג כל הסרטים הקודמים בסדרה.

 

הנוסע השמיני: קובננט  Alien: Covenant\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\alien-covenant_intl_1-sheet_campe_corridor_ka.jpg

28.9

אימה, מד"ב

במאי: רידלי סקוט. ארה"ב 2017

שחקנים: מייקל פסבנדר, נומי ראפאס, גאי פירס, ג'יימס פרנקו

תקציר: הסרט השביעי בסדרת הסרטים המצליחה של רידלי סקוט. העלילה היא המשך של "פרומתאוס" שמתרחש לפני עלילת סרטי "הנוסע השמיני". צוות חללית מגיע לכוכב שנראה מושלם אך עד מהרה מתברר כמקום משכנו של היצור המפחיד והאלים בעולם. על הכוכב צוות החללית פוגש את הרובוט דייויד (מייקל פסבנדר) שנותר מאחור בזמן ההשתוללות הקודמת                                   של היצור המפחיד הידוע בכינויו "הנוסע השמיני". 123 דק'

                               לרגל עליית הסרט יהיו זמינים בקטלוג כל הסרטים הקודמים בסדרה.

 

סרטים נוספים שיעלו במהלך ספטמבר:

 

שם הסרט

שם בעברית

 

Personal Affairs Aka Omor Shakhsiya

עניינים אישיים

01/09/2017

King Arthur: Legend Of The Sword (3d)

קינג ארתור: אגדת החרב

04/09/2017

Queen Of Spain

מלכת ספרד

07/09/2017

Last Word, The

המילה האחרונה

07/09/2017

Snatched

באמאשל'ך

08/09/2017

Hunter's Prayer Aka For The Dogs

טרף קל

14/09/2017

Once Upon A Time in Venice

.בלשי אל. איי

14/09/2017

Raw Aka Grave

נא

14/09/2017

Medecin De Campagne Aka Country's Doctor

רופא הכפר

14/09/2017

Premiers Crus

בציר ראשון

15/09/2017

Their Finest

שעתם היפה

17/09/2017

Mr Right

הגבר המושלם

20/09/2017

Neruda

נרודה

21/09/2017

Man With The Iron Heart, The Fka Hhhh

האיש בעל לב הברזל

21/09/2017

Unlocked

המתקפה

28/09/2017

Close Range

מטווח אפס

28/09/2017

Sense Of An Ending, A

תחושה של סוף

28/09/2017

 

סרטים> ספריית קולנוע

 

סרטי ביכורים \\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\bg_LoO_06.jpg

סרטים ראשונים של במאים צעירים מרחבי העולם

5.9

ספטמבר בספריית קולנוע לב מוקדש למבחר סרטים ראשונים של במאים צעירים מרחבי העולם. החל מ"חיים של אחרים" של פון דונרסמארק שאף זכה באוסקר, המשך בניסיון הבימוי הראשון של שרה פולי עם "הרחק ממנה" ובסרט האנימציה למבוגרים "9" של שיין אקר.

סרטים נוספים: עור ועצמות, רצח בהחלפה, ארבעה אריות


 

VOD> סדרות

*פירוט מלא וסדרות נוספות ניתן למצוא במומלצי ערוצי הסדרות לחודש ספטמבר

 

שלג צח Snowfall\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\snowfall_01_dom_2-sheet_franklin_ka.jpg

17.9 פרק חדש מידי יום ראשון

שלג צח היא דרמת פשע חדשה ומדוברת מבית FX ("האמריקנים", "טאבו", "אטלנטה", "אויבות"), שיצר ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה") המתרחשת בלוס אנג'לס בשנת 1983 ובמרכזה תחילתה של מגפת הקוקאין והקראק וההשפעה המהותית והקיצונית שהיתה לה על התרבות שאנו מכירים היום.

הסדרה משרטטת את הדרך שבה הקראק זלג לתוך השכונות (בעיקר שחורות ועניות יותר) החלשות וכיצד הממשלה העלימה עין או עודדה את הסחר בשל אינטרסים גדולים יותר, ובכך יצרה את המגפה הנוראית ביותר שהיא מתמודדת איתה כיום.

 

העלילה סובבת סביב מספר דמויות במסלול התנגשות אלים, ומספר עלילות מקבילות. ביניהן: פרנקלין סיינט (דמסאן אידריס), יזם-רחוב ונער צעיר שמנסה לשפר את חייו, בעודו חי עם אמו הקפדנית (מייקל הייט "הסמויה", "ריי דונובן") וסוחר בקטנה בגראס עבור דודו ג'רום (אמין ג'וזף). חברותו עם נער עשיר לבן תוביל אותו למקומות שלא חלם עליהם.

גוסטבו זפאטה (סרג'יו פריס-מנצ'טה) מתאבק מקסיקני הלכוד במאבק כוחות בתוך משפחת פשע ובהשפעת זוג המפעיל אותו, טדי מקדונלד (קרטר הדסון) סוכן CIA  המנסה להשאיר מאחור את עברו האפל, אך בעקבות תקרית הקשורה בסוכן אחר, מוצא את עצמו עובד מול מורד ניקראגווי ומבריח קוקאין (חואן חבייר קרדנס השרמנטי) הקשור לארגון הקונטראס שפעל בניקרגואה, ולוסיה וילנואבה (אמילי ריוס, אנדראה ב"שובר שורות") בתו של ברון סמים מקסיקני, המנסה להכנס לעסקי הקרטל.

ויש גם נקודה ישראלית בדמותו של אבי דרקסלר (אלון אבוטבול, מהקאסט הקבוע של הסדרה, בקו עלילה מתמשך) סוחר סמים לא צפוי הפועל בעמק סאן-פרננדו ומתחבר לפרנקלין.

 

אפיזודס 5 EpisodesG:\Yes Series Channels\היילייטס\2017\ספטמבר\שערים ובאנרים מאסף\2017_SEPTEMBER_SERIES_page-3.jpg

6.9 בבכורה ב-VOD פרק חדש מידי יום רביעי

"אפיזודס" חוזרת לעונה חמישית ואחרונה שצופיה מצפים לה מאוד, בכיכובו של זוכה גלובוס הזהב על תפקידו בסדרה, מאט לה-בלנק. עונת הסיום נפתחת מספר חודשים מאז הפעם האחרונה שפגשנו את מאט, שון ובברלי . השעשועון בהנחייתו של מאט מצליח מאוד , אבל לצערו הרב הוא נחשב עכשיו למנחה שעשועונים בלבד וכל שנותיו כשחקן נשכחו לגמרי. שון (סטיבן מנגן) ובבוורלי (טמזין גריג) אומללים באותה מידה. שותפו-לשעבר השנוא של שון אחראי כעת על התוכנית החדשה שלהם והם נאלצים לסבול בשקט את חוסר הכישרון וחוש ההומור שלו, כשהם צופים בו הורס כל חלקה טובה בתוכנית.

 

החיים עצמם 2 This Is Us\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\thisisus_02_dom_16x9_ka.jpg

27.9 בבכורה ב-VOD פרק חדש מידי יום רביעי

החיים עצמם", הסדרה שהמיסה את הלב של כולנו והמועמדת ל-10 פרסי אמי, חוזרת בעונה שניה, לאחר שחודשה כבר לעונה שלישית

בפתיחת העונה, ג'ייק (המועמד לאמי מילו ונטימיליה) ורבקה (מנדי מור) מנסים להבין איך יחסיהם התדרדרו עד כדי פרידה ומתאמצים למצוא את דרכם חזרה אחד אל השניה; "שלושת הגדולים" יחגגו יום הולדת 37: קייט (המועמדת לאמי כריסי מץ) בוחנת את האפשרות לפצוח בקריירת שירה; קווין (ג'סטין הארטלי) משקיע את עצמו בקריירת המשחק בסרטי קולנוע ורנדל (המועמד לאמי סטרלינג קיי. בראון) ובת' (סוזן קלצ'י וטסון) שוקלים לאמץ ילד. במהלך מעברי הזמנים בסדרה תחזור דמותו של ויליאם (רון צ'פאס ג'ונס), אביו הביולוגי של רנדל ובמהלך העונה תענה שאלת מותו של ג'ייק שעלתה בעונה הראשונה. בעונה יתארח אגדת הקולנוע סילבסטר סטאלון, שיגלם את עצמו, כשחקן המככב לצידו של קווין בסרט שהם מצלמים.

 

זרה 3 Outlander\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\outl_s3_ka_horiz_notext.jpg

12.9 פרק חדש מידי יום שלישי

הדרמה האפית- היסטורית המצליחה, המבוססת על סדרת הרומנים בעלי אותו השם, פרי עטה של דיאנה גבלדון חוזרת בעונה חדשה. העיבוד הטלויזיוני נעשה על ידי רונלד די. מור ("מסע ביו כוכבים", "בטלסטאר גלקטיקה") עבור רשת STARZ.

העונה נפתחת מיד לאחר מעברה של קלייר (קטרינה בלף) דרך האבנים, וחזרתה לחייה ב- 1948. קלייר נושאת את ילדתו של ג'יימי (סאם היוגן) ומתמודדת עם תוצאות המסע הקודם שלה לעבר והשפעתו על נישואיה עם פרנק (טוביאס מניזיאס). בינתיים במאה ה- 18, ג'יימי סובל מתוצאות הקרב ההיסטורי בקולודן ומאובדנה של קלייר.

כשהשנים עוברות, השניים מנסים לבנות את חייהם בנפרד אך כל אחד מהם נרדף על ידי זיכרון אהבתם האבודה. קצה קצהה של אפשרות שקלייר תוכל להתאחד עם ג'יימי שוב, מפיחה תקווה חדשה בליבה וגם ספק חדש. מופרדים על ידי, שנים, יבשות וארצות, על ג'יימי וקלייר למצוא את דרכם האחד אל השניה וכמו תמיד מזל רע, מסתורין והרפתקאות מצפים להם. השאלה שנותרה בעינה היא מתי ימצאו אחד את השנייה והאם נשארו אותם אנשים שהיו כשנפרדו ליד האבן, לפני כל כך הרבה שנים?

 

עונות חדשות גם ל: אימה אמריקאית, מכתבי אהבה, הכי גרועים שיש, חתונה ממבט ראשון, דברים טובים, סגני המנהל, במשפחות הכי טובות.

 

VOD> תוכניות מערוצים

המירוץ למיליון ארה"ב The Amazing Race 28C:\Users\rlaor\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\AMAZINGRACE_Y28_GAL_107468_D1544b_lowRes.jpg

5.9  בספריית לייף&סטייל

גרסת המקור האמריקאית לריאליטי הגדול בעולם שבה בעונה חדשה. הפעם מונה המירוץ 11. המסע הגלובלי יחלוש על 9 ארצות, ביניהן  מקסיקו, גאורגיה, אינדונזיה, סין וצרפת. בכל חלק של המירוץ יידרשו הזוגות לעמוד במגוון אתגרים פיזים ומנטליים הכוללים פיענוח רמזים, אינטראקציה עם מקומיים וניווט במדינות זרות. בסופו של כל חלק ינופה זוג אחד עד לשלב האחרון, שבסופו פרס על סך                                                                  מיליון דולר .

 

מילה של כבוד Tierra De Reyes\\filesrv.yesdbs.co.il\Work\VOD_Content\VOD PICs\תכניות מערוצים\ויוה\מילה של כבוד\___ש_£_פ ___£ _¢_ס_ץ_ף 5 - Copy.jpg

1.9 בספריית ערוצי ויוה

אלמה מנהלת רומן עם איגנסיו הנשוי ואחיה מגלים זאת כשגופתה נמצאת בנהר. הרצון לנקום מוביל אותם לחוותו, שם הם פוגשים בבנותיו היפות. האחים מחליטים לגרום להן להתאהב בהם וכך לפגוע בהן, אולם תכניתם משתבשת…

 

היסטוריה של גיבורי על  Superheroes Decoded \\filesrv.yesdbs.co.il\Work\VOD_Content\VOD PICs\תכניות מערוצים\היסטוריה\היסטוריה של גיבורי-על\VP000924137.JPG

1.9 בספריית ערוץ ההיסטוריה

תעודה מרתקת בת שני חלקים של ערוץ ההיסטוריה החושפת בצורה ויזואלית סוחפת כיצד הפכו גיבורי-העל לגיבורי תרבות והפכו לחלק בלתי נפרד מרוח התקופה הגלובלי.


 

מפעל מזון 5 Food FactoryW:\VOD_Content\VOD PICs\תכניות מערוצים\Discovery\food fectory\food.jpg

1.9 בספריית ערוץ דיסקברי

מאחורי כל שקית של חטיף, פחית בירה, חפיסת שוקולד ואפילו כיכר לחם עומד קו ייצור של תעשיית-על, שבזכותו יכולים מוצרים אלה להגיע אל המוני הצרכנים. בואו לראות מה מתרחש מאחורי הקלעים של התעשיות המרשימות הללו, כאשר בכל פרק נכיר מקרוב, שלב אחר שלב, איך מכינים את המאכלים הפופולריים ביותר בעולם, ממרכיביהם הייחודיים ועד לשיטות הייצור שלהם.

 

מננדז: אחים בדם   Menendez : Blood brothers \\filesrv.yesdbs.co.il\Work\VOD_Content\VOD PICs\תכניות מערוצים\לייפטיים\מננדז אחים בדם\Menendez-Blood-Brothers-VOD.jpg

ספטמבר בספריית ערוץ Lifetime

סרט מקורי של Lifetime המציג את הסיפור האמיתי שזעזע את אמריקה. הסרט חוקר את המניעים מאחורי הרצח של חוזה מננדז, בכיר בתעשיית הבידור האמריקאית ואשתו קיטי על ידי בניהם לייל ואריק בשנת 1989 בבוורלי הילס. עם: קורטני לאב. ארה"ב, 2017.

 

שיפוץ משפחתי Property Brothers At Home\\filesrv.yesdbs.co.il\Work\VOD_Content\VOD PICs\תכניות מערוצים\בית+\שיפוץ משפחתי\320x180.jpg

ספטמבר בספריית ערוץ בית+

אחרי שנים של שיפוץ בתים בעבור אנשים זרים, האחים ג'ונתן ודרו מתחילים לשפץ את ביתם העצום בלאס וגאס כדי שיוכל לשמש אותם ואת משפחתם כמקום מפגש לבילוי זמן איכות עם יקיריהם ועם חבריהם.

 

VOD>עולם הילדים

אימת המדעW:\VOD_Content\VOD PICs\ילדים\WIZ\אימת המדע\ספק\EP TWO 7. - Copy.jpg

בחינם החל מ-12.9 בספריית WIZ

רק לילדי yes    

מהו צליל? איך המוח עובד? האם התחממות כדור הארץ זה באמת דבר רע? את התשובות תוכלו לגלות בתכנית הטלוויזיה "אימת המדע". בכל פרק צוות היוצרים מנסה להעלות תוכנית מדע ולארח מדענים ידועים, למרות הריבים מאחורי הקלעים.

 

השייקריות עונה 2\\yesdbs.co.il\Env\Users\Folders\Desktop\rlaor\השייקריות1.jpg

בחינם החל מ-3.9 בספריית TeenNick

בייב וקנזי הן שתי ילדות המקימות ביחד חברת אפליקציות משחקים בשווי מיליוני דולרים. הן שוכרות את הראפר המצליח דאבל ג'י כשותף עסקי ויוצאות לעולם המשחקים האמיתי!

 

VOD> yes דוקו

 

ערב ראש השנה ה'תשע"ח, yes דוקו גאה להציג

שני סרטים ישראלים חדשים שקטפו את פרסי התעודה המרכזיים בפסטיבל ירושלים 2017


ידיד נפש | Conventional SinsImage result for jerusalem film festival documentary award]

החל מ-6.9

סרט התעודה הטוב ביותר – פסטיבל ירושלים 2017  

בתחילת שנות האלפיים נחשפה בבני ברק רשת פדופילים, שכללה עסקנים ובני רבנים.

הם פגעו בעשרות רבות של ילדים שספגו מהם התעללות מינית ונפשית. מאיר, בן של רב מחסידות אדוקה, נפל בגיל צעיר לידי הרשת ועבר אלימות קשה.

אבל מאיר הוא גיבור מסוג אחר – יש לו חוש טבעי לתיעוד ובגיל 15 הוא כותב יומן המתאר את מה שעובר עליו.

ביומן מאיר מתאר את ההתמודדות שלו, כמו גם את  שיטות הפעולה של הפדופילים במגזר החרדי.

היום, עשר שנים אחרי שעזב את החסידות, מֵאיר מחליט לחשוף את הסיפור שהחברה החרדית ניסתה לקבור: הוא פותח מחדש את היומן שכתב, וביחד עם שחקנים – שבעצמם עזבו את העולם החרדי – מנסה לשחזר את שאירע לו, שלב אחר שלב.

כך אנחנו נחשפים – באופן אינטימי וחסר תקדים – לא רק לסיפור הבלתי-נתפס של מֵאיר, אלא גם לַתְפיסוֹת המקובלות בחלקים נרחבים של החברה החרדית לגבי תפקידם ומעמדם של ילדים ונערים צעירים בחברה זו.

הבמאיות ענת יוטה צרויה ("מקודשת", "השיעור") ושירה קלרה וינטר מביאות אל המסך מסמך קולנועי מצמרר והופך קרביים על מה שקורה בין חומותיהן של קהילות חרדיות מסוגרות, ועל השתיקה וההשתקה שמלוות את המתרחש.

מסמך שלא נותן מנוח.

 

VOD> yes דוקו


אחרייך | In Her Footsteps תמונה מובילה 1

החל מ-13.9

פרס הבימוי הטוב ביותר – פסטיבל ירושלים 2017

באישון ליל, כשהיתה בת 5, עזבו הוריה של הבמאית רנא אבו פריחה את הבית שאביה בנה בתל שבע הבדואית, עם חמשת ילדיהם הקטנים.

הם עברו, או שמא "ברחו", לעומר, ישוב בורגני יהודי הממוקם 5 ק"מ בלבד מתל שבע.

למרות המרחק הזעיר בין שני הישובים, מדובר בשני עולמות שתהום פעורה ביניהם, ומטרת ההורים היתה לאפשר לילדיהם עתיד טוב יותר מזה שהיה צפוי להם ביישוב הבדואי המסורתי, השמרני ומקופח התקציבים.

חמשת ילדי המשפחה גדלו כישראלים לכל דבר – תוך שהם מדברים עברית שוטפת (בעוד שפת האם, הערבית – נשכחת), לומדים במוסדות חינוך יהודיים, ומוקפים בחברים יהודיים.

אלא שאז חלתה אֵם המשפחה, רודיינה, בסרטן השד. לאחר שנים של התמודדות עם המחלה, על ערש הדווי, היא מבקשת להיקבר בעומר. בקשתה של האֵם פותחת תיבת פנדורה במשפחה, ממנה יוצאים סודות משפחתיים ושאלות קשות נשאלות על זהות נשית ולאומית; במקביל, גם ביישוב, שמעולם לא התמודד עם הסוגיה היכן לקבור את התושבים המוסלמים הבודדים שחיים שם – נחשפות אמיתות על החברה המקוטבת בה אנו חיים.  

באמצעות תיעוד אינטימי ישיר ורב-שנים, מביאה רנא את סיפורה המרגש של משפחה אחת שנקרעת בין זהויות שונות, בין תרבויות מנוגדות, כאשר השאלה הבסיסית מהדהדת כל העת בבני הבית – האם המהלך ששינה את חיי המשפחה מן היסוד היה המהלך הנכון?

 

יש לבדוק גם

המשטר

המשטר The Regime "המשטר" ("The Regime") היא דרמה פוליטית מבית HBO. הסדרה נכתבה והופקה על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.