יום שישי , אפריל 19 2024

ספטמבר 2017 בערוץ לייפטיים

היילייטס ספטמבר Lifetime

סופר מודל מלידה / Growing Up Supermodel
החל מ- 9 בספטמבר, ימי שבת, בשעה 17:30. סדרה חדשה בבכורה!

אם יש דבר אחד שלמדנו מיולנדה חדיד וג'יג'י חדיד הוא שלדגמן יכול לעבור בתורשה. סדרת הדוקו-ריאליטי החדשה של ערוץ Lifetime "סופר מודל מלידה" לוקחת את זה צעד קדימה ומציגה את הדור הבא של הסופר מודל. 

הסדרה החדשה עוקבת אחרי שבעה דוגמנים ודוגמניות צעירים, שמסכנים את הכל כדי להגשים את חלומם לבנות קריירה מצליחה כמו של הוריהם המפורסמים: ביניהם הבנות של השחקן ריקי שרודר והבת של המתאגרף אוסקר דה לה הויה. יש להם את השמות הנכונים והגנים המוצלחים, ונדמה שגורלם הוא להגיע לפסגה, אבל הילדים-של מגלים שכל היתרונות האלו הם רק חלק ממה שצריך כדי להצליח בעולם התחרותי של היום. ואילו ההורים, שהצלחתם היא שסללה לילדים שלהם את הדרך, מגלים בעצמם שלהיות כוכב זה הרבה יותר קל מאשר לגדל כוכב.

הסדרה עוקבת אחר הדינמיקה המשפחתית והקריירה המרגשת של כל דוגמן ודוגמנית שמנסים להצליח ולהתקדם בעולם התחרותי של היום: קמברי ופיית' שרודר-בנותיו של ריקי שרודר שהתפרסם כילד ככוכב בסרט "סיפורו של אלוף" ובסדרה Silver Spoons ולאחר מכן הופיע בסדרת הטלוויזיה המצליחה NYPD. אטיאנה דה לה הויה- בתו של המתאגרף אוסקר דה לה הויה, הנחשב לאחד המתאגרפים הגדולים בהיסטוריה, אלוף העולם עשר פעמים  וזוכה מדליית זהב אולימפית ושל השחקנית שאנה מואקלר (פסיפיק בלו). אריסה לה ברוק- בתה של הדוגמנית והשחקנית קלי לה ברוק (האישה באדום, Weird Science) ושל השחקן סטיבן סיגל. קיירו פיל- בתה של הדוגמנית המצליחה בוורלי פיל. ג'ייק מוריט- בנה של השחקנית קריסטה אלן (ימי חיינו, משמר המפרץ) ויאניס אוסטוג'יק- דוגמן בינלאומי, בנם של שני הדוגמנים המצליחים ג'יי.די ומרטין אוסטוג'יק.

 

כומר רצחני / SINISTER MINISTER 
7 בספטמבר,  יום חמישי, בשעה 22:00. בכורה טלוויזיונית!
סרט מקורי מבית Lifetime, המבוסס על סיפור אמיתי. טריש היא אם חד הורית שמתאהבת בכומר כריזמטי בשם די.ג'יי היא מאמינה שהיא בדרכה להשיג את החיים המושלמים והיציבים שתמיד רצתה לה ולבתה סיינה בת העשרה. אבל מה שטריש לא יודעת הוא שדי.ג'יי רוצח סדרתי, שרק מתחזה לכומר כדי להתקרב לנשים, להתחתן ולרצוח את נשותיו, והוא מתכנן להיפטר ממנה ולהפוך את סיינה לאשתו הבאה. עם: ניקי האוורד, רייצ'ל וויטל, ג'ף מרצ'לטה. בימוי: ארה"ב, 2017.

מרתון "נשים קטנות" בראש השנה
20-23 בספטמבר I רביעי מ-14:15 עד סיום השידורים בשבת

בואו להיזכר איך הכל התחיל! פותחים את השנה בגדול, עם נשים קטנות – שידור מרתוני של כל העונות, לאורך כל ימי חג ראש השנה, רק בערוץ Lifetime! 
הנשים הקטנות ידעו לא מעט דרמות לאורך השנים. בין ההריונות, הבגידות, הגירושים, הדיאטות, הניתוחים, וכל מה שקרה בשנים האחרונות, הדבר היחיד שלא השתנה הוא שאצלן תמיד מעניין. בראש השנה הזה תוכלו להיזכר איך הכל התחיל: המרתון יכלול את העונות המלאות של נשים קטנות אטלנטה וניו יורק, ו-4 עונות של LA!

סרטים בבכורה בערוץ:
"התחלה חדשה" 2.9 שבת 22:00 בכורה בערוץ!
גרטה ודייב שניהם זמרים ובני זוג מאז ימי הקולג'. הם נוסעים יחד לניו יורק בכדי שדייב יחתום על חוזה עם חברת תקליטים. במהרה ההצלחה והתהילה של דייב מרחיקה אותו מגרטה והשניים נפרדים והולכים כל אחד לדרכו. עולמה של גרטה מתהפך כאשר דן, איש חברת תקליטים כושל, מאזין לה מופיעה בבר שכונתי ומחליט להפוך אותה לכוכבת. יחד הם יוצאים למסע משותף בלתי נשכח על רקע תעשיית המוזיקה של ניו יורק . עם: קירה נייטלי, מארק רופאלו. בימוי: ג'ון קרני. ארה"ב, 2013.

"חיי עם ליברצ'ה" 9.9 שבת 22:00. בכורה בערוץ!
מבט למערכת היחסים בת 6 השנים בין הפסנתרן המהולל ליברצ'ה לבין המאהב הצעיר-בהרבה שלו, סקוט ת'ורסון. עם: מייקל דאגלס, מאט דיימון. בימוי: סטיבן סודרברג. ארה"ב, 2013.

"לשחק עם הלב" 16.9 שבת 22:00. בכורה בערוץ!
שחקן כדורגל מצליח לשעבר מנסה לשקם את הקשר שלו עם בנו הקטן כשהוא לוקח על עצמו לאמן את קבוצת קט-הרגל שלו. בעוד המשרה החדשה מחזירה אותו לימי התהילה, האמהות לילדים בקבוצה מתחילות לחזר אחריו.  עם: ג'סיקה בייל, אומה ת'ורמן, ג'ררד באטלר, קת'רין זיטה ג'ונס. בימוי: גבריאל מוסינו. ארה"ב, 2012.

"תפוזים ושמש" 30.9 שבת 22:00, בכורה בערוץ!
סיפורה האמיתי של מרגרט המפריס, עובדת סוציאלית מהעיר נוטינגהם, אשר חשפה סקנדל בממדים בינלאומיים אודות ילדים עניים שהוגלו על ידי הממשלה הבריטית למדינות כמו קנדה ואוסטרליה. לילדים הובטחו חיים מאושרים של "שמש ותפוזים" אך במציאות קיבלו חיי ייסורים ועבודת פרך במוסדות שנויים במחלוקת. 
עם: אמילי ווטסון. בימוי: ג'ים לואץ'. אנגליה, 2010.

יש לבדוק גם

yes משיקה ערוצים חדשים

  yes  משיקה שני ערוצי סרטים חדשים:   yes+CINEMA ו-yes+DIAMONDS  הערוצים החדשים ישדרו את הסרטים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.