יום שישי , מרץ 29 2024
דייויד טננט ב"יומו של הדוקטור", באדיבות יס

חדשות טלוויזיה: ליהוק מבריק ל"בשורות טובות"

 מעודכן- הנה ההודעה הרשמית של אמזון:

 

  

הטוב משני העולמות:

 

אמזון וה-BBC יוצרים קומדיית אימה מקורית "Good Omens " שתושק בשישה פרקים ב-2019

 

ה-BBC  יפיח חיים ברב המכר הבינלאומי של טרי פראצ'ט וניל גיימן (מחבר "אלים אמריקאים"), שישמש גם מפיק בפועל, עבור לקוחות אמאזון פריים וידיאו בכל העולם

 

 

אמאזון מכריזה כי השחקנים עטורי הפרסים מייקל שין, אביר מסדר האימפריה הבריטית (הסקס של מאסטרס, הנוסעים) ודייויד טננט (ברודצ'רץ', דוקטור הו) יככבו ב"Good Omens", דרמה פנטסטית בת שישה פרקים שתושק בפריים וידאו בכל העולם ב-2019. הסדרה תשודר לראשונה בבריטניה בפריים וידאו לפני שתשודר ב-BBC2 מאוחר יותר.

 

את קומדיית האימה, בת ששת הפרקים שכל אחד מהם באורך של שעה, שקיבלה אור ירוק בינואר 2017, כתב ניל גיימן (אלים אמריקאים), שישמש גם כמפיק בפועל. הסדרה מבוססת על הרומן רב המכר הבינלאומי האהוב "Good Omens" מאת טרי פראצ'ט (Hogfather) וניל גיימן, והיא תופק על ידי אולפני ה-BBC, זרוע ההפקות המסחריות של ה-BBCNarrativia ו-The Blank Corporation בשיתוף עם BBC Worldwide.

 

שין יגלם את המלאך אזריפאל הטרחן, סוחר בספרים נדירים, וטננט יגלם את מקבילו השד קרולי, שחיים בקרב בני האדם על פני כדור הארץ מימי בראשית והחלו לחבב את אורך החיים הזה וזה את זה. אלה חדשות די גרועות בשבילם, אם גן העדן והגיהינום יעשו כרצונם, העולם יבוא אל קיצו בשבת. בשבת הבאה, למעשה. ממש לפני ארוחת הערב. צבאות הטוב והרע נאספים, יבשת אטלנטיס עלתה על פני המים והרוחות מתלקחות. ארבעת פרשי האפוקליפסה מוכנים לצאת לדרך. נראה כאילו הכול פועל לפי התוכנית האלוהית. פרט לעובדה שנראה כי מישהו שם במקום הלא נכון את האנטי-כריסט…

 

הבמאי  דאגלס מקינון, שביים בין השאר את "דוקטור הו", "זרה", וזוכה פרס האמי לסרט הטלוויזיה הטוב ביותר בשנה שעברה, יביים את "Good Omens".

 

רוי פרייס, מנכ"ל   Amazon Studios ומחלקת תוכן עולמית בפריים וידאו: "לא היינו יכולים לזכות בשני שחקנים מתאימים יותר לגלם את הדמויות בסדרה הזו, שרבים מצפים לראותה. אנו מצפים לראות את דייויד טננט ומייקל שין הופכים את התפקידים האלו לשלהם, כפי שהם בוודאי יעשו, ואנו מצפים להציג את הסדרה בפני לקוחות פריים בכל רחבי העולם ב-2019".

 

מייקל שין: "הפעם הראשונה שקראתי את 'Good Omens' הייתה בנעוריי ומאז הוא אחד הספרים האהובים עלי ביותר. למען האמת, זה חלום שהתגשם להיות חלק מהצוות שהופקד בידיו להפיח חיים בספר. מרגש מאוד לעבוד לצדו של ניל גיימן, שלדעתי הוא אחד ממספרי הסיפורים הגדולים ביותר בכל הזמנים. וקצת כמו שאר העולם, אני מעריץ גדול של דייויד, כך שזה תענוג בשבילי להציל את העולם יחד אתו".

 

דיוויד טננט: "מייקל שין, ניל גיימן, טרי פראצ'ט והבמאי דאגלס מקינון הם צוות החלומות ועבודה גם היא חלומית. אני נרגש מאוד שביקשו ממני להיות חלק מהפרויקט המדהים הזה. קדימה, שתבוא כבר האפוקליפסה!"

 

ניל גיימן, התסריטאי והמפיק בפועל: "אם אתם מחפשים שחקנים שייגלמו שתיים מהדמויות האהובות ביותר שאתה וטרי פראצ'ט יצרתם, אם אתם ברי מזל וטובים, אז תקבלו את מייקל שין ודיוויד טננט שיפיחו בהן חיים. השחקן הוולשי הטוב ביותר בדורו יזכה לגלם מלאך והשחקן הסקוטי הטוב ביותר בדורו יגלם שד. טרי ואני כתבנו את 'Good Omens' לפני 30 שנים (הייתי רוצה להאמין שהוא אחד הרומנים המצחיקים ביותר שנכתבו על סוף העולם ועל איך שכולנו נמות בסוף). מוזר שנראה כי הסיפור רלוונטי היום יותר מתמיד. הלוואי וטרי יכול היה להיות כאן ולראות את הספר מתעורר לחיים עם צוות נהדר כל כך".

 

 

ולהלן הידיעה של פופ טארטס

צמד שחקני על בריטים יככבו בסדרה החדשה "בשורות טובות", על פי ספרם המבדר והמבריק של ניל גיימן וטרי פראצ'ט.

 

דייויד טננט, הלוא הוא "דוקטור הו" וכוכב "ברודצ'רץ'" ו"ג'סיקה ג'ונס", יגלם את קרואולי, שד המתואר כ"חי את חייו במסלול המהיר".

 

מייקל שין, כוכב "הסקס של מאסטרס", יגלם את אזירפאל, מלאך המתואר כ"טרחן משהו".

 

יחד יוצאים המלאך והשד לנסות להציל את העולם, בעקבות הנבואה שהוא ייחרב והאפוקליפסה תגיע בשבת הבאה.

 

הסדרה מופקת עבור אמזון, שמפיצה ברחבי העולם בהצלחה גם את הסדרה הנהדרת "אלים אמריקאיים" של ערוץ הכבלים-פרימיום "סטארז" האמריקני, המבוססת גם כן על יצירה מאת ניל גיימן.

 

בניגוד ל"אלים אמריקאיים" האפלה, "בשורות טובות" אמורה להיות סדרה קומית, אבל פרקיה יימשכו כשעה. או כפי שמקובל להגדיר כיום- דרמה קומית.

 

עוד פרטים- כאן.

יש לבדוק גם

טריילרים לשבת

בשבוע הבא יעלה בארץ אחד המועמדים הרציניים לאוסקר, The Zone of Interest, "אזור העניין". 7 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.