יום חמישי , מרץ 28 2024
לוגו סייבריזן

איומי הסייבר ו- CYBEREASON

הודעת יח"צ:

 

עליית מדרגה באיומי הסייבר:

 

האקרים סינים מציעים את שירותי התקיפה שלהם בגלוי – מחוץ לרשת האפלה

 

 

האקרים סינים החלו להציע לגולשים לשכור את שרותי התקפות הסייבר שלהם בגלוי ומחוץ לרשת האפלה. מדובר בעליית מדרגה בתחום איומי הסייבר מאחר ואם בעבר יצירת קשר עם קבוצות האקרים הייתה נעשית בתיווך של אנשי קשר או תחת חשאיות שמאפשרת הרשת האפלה, כיום הזמנת התקיפות הופכת לנגישה יותר.

 

מדובר במהלך מפתיע מאחר ומנועי חיפוש גדולים משמשים כגופי שיטור ברשת וחוסמים את הגישה בין גולשים לפושעי סייבר. חברת הסייבר הישראלית סייבריזן (Cybereason) איתרה אתרי שיווק של האקרים סינים המציעים את שרותיהם דרך "ביידו", שהוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בסין והאתר הרביעי בגודלו בעולם, דרכו ניתן לפנות להאקרים ולהזמין את השרות כאילו מדובר בשרות נאות.

 

לדברי סנז ישר, ראש מחלקת המודיעין בחברת סייבריזן, בניגוד למדינות הנלחמות בפשעי סייבר ומשתפות פעולה מרצון להפוך את העולם לבטוח יותר, סין אינה משתפת פעולה עם הקהילה הבינלאומית ואינה מסגירה את החשודים. משמעות שתיקת הממשל בנוגע לפעילותן מעניקה לחברות הרשאה לפעול נגד גורמים זרים, כל עוד פעילותם אינה מייצרת בעיות לממשלה. הפעילות הגלויה שאיתרנו היא של קבוצות האקרים מוכרות עם מוניטין ליכולת התקפה רבת עוצמה שאף ביצעו בעבר התקפות בשם הממשל הסיני.

 

חשוב להדגיש כי לא מומלץ לנסות לגלוש לאתרי האקרים דרך המחשב הביתי או מהעבודה. גם חוקרי סייבר נכנסים לאתרי האקרים רק דרך "מחשב מלוכלך" המשמש אותם להידבקות בנוזקות. בנוסף חשוב לגלות אחריות ולא להפנות לאתר האקינג או לשתף את כתובתו כדי לא לסייע בהפצתו.

יש לבדוק גם

שחר מולכו מונתה

  שחר מולכו מונתה לתפקיד האוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב לאמנות   ועדת הבחירה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.