יום שישי , אפריל 19 2024

יולי 2017 בערוץ yes קולנוע ישראלי

היילייטס יולי  2017 – yes קולנוע ישראלי

קיץ חם בערוץ הקולנוע הישראלי

 

ארבע על ארבע יום שבת, 1.7  ב- 22:00

לכבוד הפתיחה הרשמית של החופש הגדול תשודר הקומדיה הפרועה שלא מפסיקה להפתיע, על מסע גיבוש למנהלי חברת היי טק בסוף שבוע אחד בסיני. כשעודד, מנהל מחלקה בחברה משקר ומספר לבוס שלו שהוא נוהג לנפוש בחוף סודי בסיני הוא לא חשב שימצא את עצמו שם ביחד עם חבריו לעבודה בהרפתקה מסמרת שיער שמשנה את חייהם. עם: אושרי כהן, עוז זהבי, שלומי קוריאט, רוני דלומי, אליאנה תדהר, אבי דנגור ושלומי סרנגה. במאי שי כנות, 2016.

 

קיץ מצחיק עם הגשש החיוור בכל ערב ובשבת בבוקר

החל מ- 2.7, כל ערב ב- 23:30, ובשבת בבוקר ב- 11:00 מרתון תכניות

שלישית הבידור האהובה שעיצבה את פני הבידור הישראלי תנעים ותצחיק את ימי הקיץ החמים. בכל ערב, תשודר תכנית מסדרת התכניות "העולם מצחיק אז צוחקים" שכוללות את כל המערכונים והשירים הכי הכי של ""הגשש החיוור" מכל השנים והתקופות . בשבת בבוקר אתם מוזמנים  ליהנות עם הדור הצעיר במרתון תוכניות וללמד אותם את השפה "הגששית".

אז איך קוראים בעברית לצ'ופצ'יק של הקומקום… ?

 

מחווה לבמאי דובר קוסאשווילי יום שבת 8.7 החל מ 21:30

עם צאת סרטו החדש, צופי ערוץ הקולנוע הישראלי מוזמנים לערב המוקדש לסרטיו של הבמאי והתסריטאי שאוהב להפתיע ואינו חושש מפרובוקציה. ב-21:30 ישודר פרק בסדרה "מדברים סרטים" בראיון יוצא דופן עימו ולאחריו ישודרו סרטיו  ברצף  "חתונה מאוחרת", "מתנה משמיים" ,"התגנבות יחידים" ו"רווקה פלוס".   

 

 

כיפה אדומה בכורה טלויזיונית! שבת 15.7 ב- 23:30. שידור נוסף ביום ראשון 16.7 ב- 22:00

סרט פשע בכיכובם של אביב אלוש ודניאל גל. זאב אבוטבול (בכיכובו של אלוש) הוא עבריין מרוקאי שישב בכלא הרוסי, חוזר ולישראל ונדרש להחזיר את המאפיה המרוקאית לתהילתה אל מול המאפיה הרוסית.  הוא מפתה את קטיה, נערה בת 17 (דניאל גל) לבצע התנקשות בבוס הרוסי אך לשם כך הוא נדרש להכשיר אותה למשימה ובין השניים נרקמת מערכת יחסים מורכבת. המונח "כיפה אדומה" בעולם הפשע הישראלי משמעו חיסול מפתיע שמבוצע על ידי אדם שקרוב אליך. האם תעמוד קטיה במשימה? במאי ארנון צדוק, 2014.

 

ספיישל קומדיות רומנטיות יום שבת, 22.7, החל מ 21:30

בליל שבת של אמצע הקיץ ערוץ הקולנוע הישראלי ינסה לקרר את הערב עם שלל קומדיות רומנטיות כחול לבן.  עמוס תמם הוא "ילד טוב ירושלים" (כשם הסרט) שכאשר נודע לו שהוא חולה במחלה סופנית מרשה לעצמו להיסחף אחר צעירה מלאת חיים (מיטל גל סוויסה).  ב"אהבה קולומביאנית" אסי כהן מחליט להציע נישואין לאהובתו (מילי אביטל) אבל אז העניינים רק מתחילים להסתבך. וב"איים אבודים" אושרי כהן ומיכאל מושונוב, שני אחים תאומים, לא זהים, מתאהבים באותה הנערה.

 

יש לבדוק גם

במלאת חצי שנה לתחילת המלחמה

  במלאת חצי שנה לתחילת המלחמה: yes במהלך להעלאת המודעות לשחרור החטופים   במלאת חצי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.