יום שישי , מרץ 29 2024
מרוששות, באדיבות הוט

מרוששות 6 בהוט

העונה השישית של הסיטקום המצליח


 

 

קאט דאנינגס ובת' הרס חוזרות לככב בעונה החדשה של הקומדיה זוכת ה"אמי" של רשת CBS

 

החל מה-16.4 ב-HOT קומדי סנטרל

 

"מרוששות" ("2 Broke Girls"), הסיטקום המצליח של רשת CBS וחברת "Warner Bros", נוצר על ידי זוכה שני פרסי ה"אמי" מייקל פטריק קינג ("סקס והעיר הגדולה"), הסטנדאפיסטית וויטני קאמינגס ("וויטני") ומישל נאדר ("ספין סיטי"). יותר משמונה מיליון איש צפו בעונה הקודמת של הסדרה זוכת פרסי ה"אמי" וה"פיפל'ס צ'ויס", וכעת היא שבה לעונה שישית שתשודר רק ב-HOT קומדי סנטרל.

 

קאט דנינגס ("בתול בן 40", סרטי "ת'ור") ובת' בהרס חוזרות לככב כצמד החברות המרוששות שממלצרות יחד בדיינר בברוקלין וחולמות להקים עסק קאפקייקס מצליח. כנגד כל הסיכויים, החברות בין השתיים –  קרוליין (בהרס), נערת חברה עשירה שהתרוששה במפתיע לאחר שאביה נכנס לכלא באשמת הונאה ומקס (דנינגס), ניו יורקרית חריפה מהמעמד הנמוך – גוברת על הפערים התהומיים ביניהן.

    

העונה השישית נפתחת כשמקס וקרוליין הופכות לשותפות בדיינר, אחרי ששילמו את חובו של האן (מת'יו מוי, "סקראבס") בסוף העונה שעברה – וקשה לומר שהוא מת על הרעיון. הבנות הופכות את חלון הקאפקייק שלהן לבר קינוחים – עם דגש על המילה "בר" – בעודן עובדות מסביב לשעון בדיינר, אבל זה לא אומר שאין להן זמן לאהבות ישנות וחדשות. בינתיים, סופי (ג'ניפר קולידג', "אמריקן פאי", "לא רק בלונדינית") ואולג (ג'ונתן קייט, "לגדל את הופ") הופכים להורים ומגלים שמדובר באתגר לא צפוי, במיוחד לחיי המין הסוערים שלהם.

 

העונה יגיעו להתארח זוכת האוסקר, "גלובוס הזהב" וה"טוני" מרסדס רוהל ("פישר קינג"), כריסטופר גורהאם ("בטי"), נורה דאן ("סאטרדיי נייט לייב") ואליס לי ("הוחלפו בלידתן"). להופעות אורח ישובו גם הראפר טו צ'יינז, אנדי דיק ("רוד טריפ") ופרנץ' סטיוארט ("מפגשים מהסוג האישי").

החל מה-16.4, ימי ראשון-חמישי בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.