יום שלישי , מרץ 19 2024
גראפיבלוקס, צילום נדב יהלומי

הכירו את GRAFFIBLOKS

נשים ישראליות יוצרות:

מעצבת גרפית ושחקנית תיאטרון יצאו לדרך חדשה ומפתחות בשנתיים האחרונות משחק הרכבה וציור התורם לפיתוח כישורי פעוטות וילדים ומעודד שימוש בשני חלקי המח בו זמנית.

GRAFFIBLOCKS – גראפיבלוקס

 

גראפיבלוקס, צילום נדב יהלומי
גראפיבלוקס, צילום נדב יהלומי[/caption]

הצעצוע החדש אשר נחשף אתמול במקביל בישראל וארה"ב ומדינות נוספות בקמפיין המונים, מאפשר לבנות מיבנה מקוביות פלסטיק המתחברות זו לזו בקלות ולאפיין את המיבנה באמצעות צביעה וציור בטושים ובדיו מחיק וייחודי וללא לכלוך. הצעצוע מסייע לפיתוח יכולות הדמיון ויכולות קוגנטיביות המקדמות את תהליך התפתחות הילד.

אתמול (ה – 25.04) השיקו, טל-יה לוי וליה יעקבי קמפיין המונים לגיו לייצור המכולה הראשונה של משחק ה – Graffiblocks. מדובר בערכת הרכבה ויצירה לגילאי 3 ומעלה הכוללות 35 קוביות פלסטיק בצבע לבן, המתחברות זו לזו בחיבור פשוט (בדומה ללוגו). על הקוביות ניתן לצייר עם טושים מחיקים ודיו מחיק הייחודיים לפיתוח המוצר. המשחק שולח את הילדים, כמו גם את ההורים למסע בדמיון. בנוסף לקוביות המגיעות בארבע צורות שונות, כוללת הערכה 3 טושים מחיקים הניתנים למילוי מחדש, בגוונים: אדום, כחול וירוק, בקבוקון דיו מחיק בצבע חום, (אותם ניתן לרכוש גם בנפרד) קופסת פלסטיק קטנה אליה ניתן לשפוך את הדיו לפני השימוש, מברשת צביעה מעוצבת- graffibrush, עיפרון קסם ומברשת מחיקה מעוצבת- graffiraser. כל החלקים מגיעים בשק מעוצב המגיע בקופסא מעוצבת ויוקרתית.

את Graffiblocks יצרו שתי נשים שהחליטו להגשים את חלומן במטרה לפתח משחק יצירה ופיתוח לילדים. טל-יה לוי שחקנית תיאטרון, בוגרת בית-צבי, יוצרת ואם לשניים וליה יעקבי בוגרת מכון:  IED  לעיצוב באיטליה ומטפלת בילדים בחינוך מיוחד הנמצאים על הספקטרום האוטיסטי. הצורך בפיתוח של ערכת ה- Graffiblocks נולד מתוך רצון בסיסי להחזיר ילדים ובני אדם בכלל למשחק פשוט ללא הסחות דעת טכנולוגיות. משחק המעודד ריכוז, דמיון וחשיבה יצירתית ומעודד שימוש בשני חלקי המוח בו זמנית: הצד המתכנן והצד האינטואיטיבי וכל זאת תוך שמירה על אסתטיקה ועיצוב ייחודיים.

טל-יה לוי: "בעשור האחרון עבדתי בעיקר כשחקנית בתיאטרון בית ליסין כשבמקביל כתבתי ועיצבתי סיפורי ביוגרפיה עבור אנשים פרטיים. אבל מה שבאמת 'טרף את הקלפים' מחדש עבורי זה האימהות- זכיתי בשני ילדים (3 , 5.5) מאוד יצירתיים שעוררו בי מחדש את הצורך ליצור ולהמציא".

ליה יעקבי: "אנחנו לא מפסיקות להתרגש מהתהליך ומהאפשרויות ובכל יום מציירות משהו חדש, המדהים הוא שאפשר לצייר וליצור מצד אחד דברים מאוד פשוטים כמו עיגול, ריבוע, משולש, או לצייר עיניים ואף, ומצד שני הרכבה וציור של דברים מאוד מורכבים, אפילו ציירנו עם גרפיבלוקס את מייקל פלפס (שחיין אולימפי זוכה מדליית זהב)."

גרפיבלוקס ייצא לייצור ראשון, כבר בחודשים הקרובים. קמפיין הקיקסטארטר יאפשר לכל המעוניינים במוצר לתמוך בפרוייקט ובתמורה להיות הראשונים לקבל את אחת מערכות Garffibloks במחירים הנמוכים משמעותית ממחיר המוצר בחנויות.

למעקב אחר המוצר ולקבלת פרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס

 

גראפיבלוקס, צילום נדב יהלומי
גראפיבלוקס, צילום נדב יהלומי[/caption]

יש לבדוק גם

FURO

להקת מחול בת-שבע מציגה: FURO מאת אוהד נהרין וטבאימו 24.3.24, יום ראשון | כניסות בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.