יום חמישי , אפריל 18 2024
צילום יח"צ COMPAK IDIGITAL

יח"צ: הכיסוי שאישר צבא ארה"ב

iDigital משיקה את הדגם החדש של Speck  – מותג הכיסויים היחיד בעולם שעומד בסטנדרט של צבא ארה"ב

הכיסוי השקוף לסמארטפונים של Speck מגיע ל – idigital ישראל וכולל 2 שכבות הגנה פנימית וחיצונית ומצויד בבאמפר מוגבה המסייע להגנה נוספת על המסך

חברת , IDigital , רשת החנויות הרשמית של מוצרי Apple  בישראל, משיקה דגם חדש של חברת Speck שמיועד לiPhone . הכיסוי השקוף החדש מגן על המכשיר מפני נפילות ושריטות והיחיד שעומד בסטנדרט של צבא ארה"ב.

הכיסוי השקוף של Speck מגיע לישראל ומיועד לכל הדגמים של מכשירי ה-iPhone של  Apple וכולל מספר שיפורים לעומת דגמים קודמים –דק יותר ב20%, בעל 2 שכבות הגנה  מגובות בטכנולוגיות הגנה חדשות שמטרתן להגן על המכשיר במקרה של נפילה מגובה של עד 3 מטר.
שכבה חיצונית אחת עשויה מ – polycarbonate  ומספקת הגנה טובה יותר בחזית המכשיר, זאת במקרה של נפילה לכיוון המסך והגנה על המצלמה.
שכבה פנימית נוספת עשויה מגומי IMPACTIUM שנועדה להגן על פינות הטלפון באמצעות בולמי זעזועים ברמות שונות של צפיפות בכדי שיוכלו לספוג כל מכה ולשמור על המכשיר שלכם מוגן.

הדגם החדש של Speck מספק הגנה היקפית במקרה של נפילה על משטח קשה ועבר תהליכים שונים כדי לשמור על עמידותו לאורך זמן. הכיסוי עשוי גימור מט שדוחה סימנים של טביעות אצבעות ושריטות ומותאם לכל הפתחים והיציאות הקיימות כמו חיבור הטעינה, הרמקול, המצלמה והבלטה בכפתורי עוצמת השמע.

הכיסוי השקוף של Speck הוא היחיד שעומד בסטנדרט של צבא ארה"ב.

מחיר: 149 ₪

ניתן להשיג בחנויות iDigital

אחריות:  שנה אחריות

מתאים לדגמים: 5,5s,6,6s,6plus,6s plus,7,7 plus ומגיע במגוון צבעים אופנתיים.

רשת iDigital הינה רשת ה- APR (Apple Premium Reseller ) היחידה בישראל המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי  ביותר של אפל.

חנויות ה APR ברחבי העולם הם חנויות שפועלות על פי גיידליין ספציפי שנקבע ע"י אפל וצוותי המכירות והיעוץ שבחנויות מוכשרים במתודולוגיות יחודיות שפותחו ע"י אפל עבור פורמט ה APR.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.