יום חמישי , מרץ 28 2024

אוקטובר בערוץ האוכל

ערוץ האוכל: אפיק 28 ב-yes וערוץ 38 ב-HOT

 

תוצרת איטליה הפקת מקור חדשה!

ימי חמישי, החל מה- 6 באוקטובר בשעה 18:00

ערוץ האוכל מציג תכנית בישול חדשה היוצאת בעקבות חומרי הגלם של המטבח האיטלקי  ויורדת לחקר שורשי הטעם וטכניקות הבישול המסורתיות. הילה אלפרט, עיתונאית ושפית שחיה בעברה באיטליה, שבה אל המקומות שהכירה, מחדשת קשר עם אהוב נעוריה, פוגשת מקומיים, מבקרת במפעלים המשפחתיים, בשדות החקלאיים, בשווקים הצבעוניים, נכנסת למטבחים של מסעדות קטנות כמו גם גדולות, לומדת משפים בעלי שם עולמי ומ'מאמות' מקומיות. אלפרט תטעם, תבשל ותתאהב בשנית באיטליה ובחומרי הגלם של אדמתה.

 

איטליה של סילביה קולוצ'ה Made in Italy With Sylvia Colloca סדרה חדשה!

ימי ראשון-חמישי, החל מה- 16 באוקטובר בשעה 16:30

השחקנית סילביה קולוצ'ה מגישה חגיגה איטלקית אותנטית שכולה עונג קולינרי רצוף. במהלך הסדרה תבקר קולוצ'ה בשלוש מחוזות איטלקיים קרובים לליבה – אברוצו, לה מארקה ומוליזה –ותחקור את המטבח הכפרי של בני המקום. היא תפגוש שפים ובשלנים חובבים, תבשל עימם בבתיהם ותצלול עמוק אל תיבת פנדורה של סודות גסטרונומים מופלאים.

קולוצ'ה היא שחקנית ומחברת של שני ספרי בישול. תפקידה המשמעותי הראשון היה בסרט "ואן הלסינג". מאוחר יותר נישאה לשחקן האוסטרלי ריצ'רד רוקסבורו ששיחק עימה בסרט את דמותו של דרקולה.

 

שף בראש אחר The Mind of A Chef  3 עונה חדשה!

ימי ראשון-חמישי , החל מה-16 באוקטובר בשעה 21:30

השפים מאגנוס נילסון ואד לי יוצאים למסע קולינרי המדגים במדוייק כיצד זה לבשל אוכל, לחשוב אוכל ולחיות אוכל לאורך היממה כולה. במהלך פרקי הסדרה יבקר אד לי במזרח ברוקלין ויחשוף את שורשי הבישול האקלקטי שלו, שעה שמגנוס ניסלון ישוב לצרפת, המקום בו קריירת הבישול שלו החלה. כמו כן יבקרו השניים בארגנטינה, טקסס וקנטקי.

יש לבדוק גם

יום האישה ב-yes

  יום האישה 2024 ב-yes       שיתוף פעולה עם 'שבוע הנערה הישראלית' וסרטי דוקו על נשים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.